Gå til innhold

Gutter og ending av forhold...???


Pusen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva som skjer av og til... Nå har jeg en herlig kjæreste, men før ham hadde jeg flere begynnende forhold. Det er disse jeg vil snakke om.

Det ble aldri noe av. Greit nok det forsåvidt, men skikkelig bittert idet det endte. Spesielt fordi måten de gjorde det på var oh-my-god så vanvittig irriterende.

Det går bra mellom to mennesker, klikken er det og alt, men plutselig hører man ikke et pip!! Ikke noenting!! Her har man drevet på en eller to måneder og dermed også selvfølgelig kommet såpass nærme at man har hoppet til køys ol. Og så hører man ikke et pip!! Ingen forklaring heller. Selv om de har sagt at det kommer, har jeg avvist det. Vil de ikke ha meg så kan de drite i hele jævla dritten. Trenger ingen forklaring på det! Er stolt av meg selv og fornøyd med livet mitt, så hvis de ikke vil ta del i det går de glipp av noe stoooort BIG-TIME!!

Nå er jeg selvfølgelig glad for at det har blitt slik fordi jeg fant en som var 1000 ganger bedre enn noen av dem! En som ble forelsket i meg faktisk. Livet er herlig....

Men, etter alt jabbbabbba, er mitt spørsmål:

Hvorfor er gutta så jævlig dårlig på akkurat det med å ende et begynnende forhold? Hvorfor gjør de det så absolutt verre enn det kan bli?

What`s the f..... problem?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt innlegg lengere nede om "feige menn". fikk ikke mage svar på hvorfor eg hellere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

Om jeg var i et "begynnende forhold", og mistet interessen, så er det vel naturlig å ikke ta noe særlig mer kontakt?

Det ser iallefall jeg på som et tegn på at interessen daler.

Det spørs selvsagt på hvordan man definerer "et begynnende forhold", men om det var helt i startgropen, så tror jeg ikke jeg hadde følt for å legge ut om hvorfor.

Det kan ikke rett og slett være du som har lagt mer i forholdene enn det gutta har gjort?

Det kan høres slik ut. Feiltolkninger?

...nå er jo jeg jente, men svarte likevel icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Amanda! Men det jeg syns at den som mister interessen bør gjøre er å si det, og ikke bare kutte rett av. De som har gjort dette har i utgangspunktet vært svært så interessert...

Den som sitter igjen skjønner jo ikke bæra! Det er liksom lettere å lure seg unna enn å konfrontere personen. Det handler om folkeskikk mener jeg. Ihvertfall kan de hinte litt....?

Satt jo liksom igjen med litt sånn hva-er-galt-med-meg-nå-plutselig-følelse...

Men bryr meg ikke nå lenger, ville bare høre om det skjer slik andre steder også eller om jeg er så skummel at gutta ikke tør å si ifra. Har jo meeeget sterke meninger og sier det som det er. Bein i nesa heter det... Lurer på om gutta tror jeg skal klikke totalt? They are so wrong... Vil de ikke ha meg, så tar jeg en som absolutt vil og det har jeg fått tak i og.... *smiiiiil*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Menn trenger avstand i begynnelsen av et forhold!!!!!!!!!!!

Har dere virkelig ikke skjønt det enda?????????

Og da gjeldere det å ikke kontakte dem i denne perioden som de trenger for seg selv. Mas skaper avstand. Avstand skaper savn. Hvis det vel og merke er følelser med i bildet! icon_wink.gif

Noen kvinner fortsetter å gjøre den samme feilen i alle sine forhold. De blir fysisk "intime" med mannen ALTFOR fort!!!!!!!

Som sagt: Menn flest trenger litt avstand!

Før de bestemmer seg. Ja, hvem gjør ikke DET?

Vent, og vær glad mannen viser normale tendenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en kamerat som er helt motsatt.

Han lurer på hvorfor vi jenter ikke tar kontakt i ett begynnende forhold?

Tror egentlig begge kjønn har noe å lære av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...