Siam Skrevet 25. oktober 2003 #1 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det noen som vet om det finnes reiselivsstudier som nett/brevkurs? Kjæresten min og jeg skal kanskje flytte til London, og jeg kunne godt tenke meg å bruke tiden der til å studere. Er det noen som kjenner til mulighetene for/har erfaringer med å studere reiseliv på et universitet i London? Jeg har en cand.mag-grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 25. oktober 2003 #2 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kvifor vil du ta det som brevkurs? Er jo sikkert mykje meir lærerikt å fylgje eit engelsk reiselivsstudium!? (Og ser bra ut på CV-en, ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jo, jeg går gjerne på universitetet i London. Er det noen som vet hvilke universitet som har reiselivsstudier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 26. oktober 2003 #4 Del Skrevet 26. oktober 2003 Veit ikkje så mykje om det - veit berre at det finst særs mange universitet i London! Vil tru du kan få god hjelp og vegleiing hjå ANSA. Lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå