Gå til innhold

Hvor mye skal man ta for leie av parkeringsplass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Som tittelen sier så lurer jeg på hva som er en grei/vanlig pris og ta i mnd for leie av en parkeringsplass.

Er en som bor i blokka ved siden av oss som har lyst til å leie min men, lurer på hva jeg skal ha men, jeg har jo ikke peiling. Vil jo ikke lure noen men, ikke tape noe selv heller.

Jeg bor sentralt til i oslo og parkeringsplassen er bak blokka mi i en såkalt carport... aner ikke hva det er heller men, var nå det den var beskrevet som på kontrakten her.

Tusen takk for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hvor jeg bor koster det 1000 kr. i måneden for å leie parkeringsplass i garasje med carport. For å være helt ærlig synes det dette er litt mye.. Men hvis jeg var deg ville jeg ikke leid den ut for mindre enn 500 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes du skal sjekke finn.no men. Men det er bare meg, men der kan du se hva noen menn tar for leie.

:tongue:

Endret av L. Kennedy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes du skal sjekke finn.no men. Men det er bare meg, men der kan du se hva noen menn tar for leie.

:tongue:

jajaja. Ble litt mange MEN i innlegget mitt. Er på nattevakt og litt trøtt, så i manko på ord for å forklare meg bedre så ble det sånn.

Takk for påminnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro ett sted rundt 7-800 kroner i måneden.

Har ikke sett noen slike til utleie rundt her, men en plass i parkeringshus ser ut til å gå for 13-1400 kroner i måneden. Der er det da port og oppvarming, så prisen bør være noe høyere enn for carport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor du bor. Der jeg bodde før leide jeg parkeringsplass for 600 kroner måneden (mangel på plasser), her jeg bor nå koster en plass ikke mer enn 200 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...