AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1361 Del Skrevet 25. juli 2013 film? Jeg har husker bare episoden av two and a half men der Alan har kjøpt seg en midtlivskrise-bil og poengterer at det er en "porcha" og ikke en "porch". Men det er forresten på tysk at det uttales med a-endelsen og siden det er et etternavn vil det være feil å uttale det annerledes, men mange (deriblandt engelske) tror det uttales med en stum e. En episode av Friends også hvor Joey "finner" en Porsche utenfor, og driver og vasker den og etc. Mye frem og tilbake om det er Porcha eller Porch... Anonymous poster hash: e40b2...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 27. juli 2013 #1362 Del Skrevet 27. juli 2013 Munnveig, Tjodunn, Øygunn, Dagmar og Jørunn er GRUUUUUSOMME navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1363 Del Skrevet 27. juli 2013 Munnveig, Tjodunn, Øygunn, Dagmar og Jørunn er GRUUUUUSOMME navn... Munnveig Anonymous poster hash: 658b5...751 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1364 Del Skrevet 27. juli 2013 Remi ( en blanding av Rema og Rimi ) Nathaniel Lukas/Lucas Jo Leander Sebastian Arne Bjarne ( Kjenner en som heter det :/ ) Leonard Thea Rikke Jeanette Jasmin Sara/Sarah Kine Tallulah Emma Stella Pernille Josefine Agathe Agnethe Anonymous poster hash: b95f3...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoggi Skrevet 28. juli 2013 #1365 Del Skrevet 28. juli 2013 Birk og Sveinung.. Fysj :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 28. juli 2013 #1366 Del Skrevet 28. juli 2013 Audun Inge Geir Siri Gitte Per Ole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 28. juli 2013 #1367 Del Skrevet 28. juli 2013 Munnveig Anonymous poster hash: 658b5...751 Hvem POKKER'N kaller barnet sitt for det???? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 28. juli 2013 #1368 Del Skrevet 28. juli 2013 Celina/Celina/Selina/Seline.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 28. juli 2013 #1369 Del Skrevet 28. juli 2013 Hmm.... Dag, Otto, Ottar, Storm, Bjørn, Bjørnar, Stein, Steinar, Hans, Petter, Peter, Peder,Fritz, Felix, Klaus, Ole, Åge, Steffen, Yngve, Leif, Roald, Roger. Gro, Solveig, Gunhild, Gunvor, Anette, Juni, Juli, Olga, Vigdis, Lillian, Rita, Klara, Maria, Marie. Eg elsker navnene: Andreas, Mathias, Jonas, Kristoffer, Sander. Isabella, Daisy, Luna, Charlotta <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 29. juli 2013 #1370 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Føbe er Føbe, både i skrift og uttale. Det er dansk. Phoebe uttales Fibi med trykk på første i og er engelsk. De to navna har eller ingenting med hverandre å gjøre! Du tar feil. Phoebe er den latinske formen av det gammelgreske navnet Phoibe. Opprinnelig ble det mest sannsynnlig uttalt PHåibe, på latin ble det nærmere Fåibe. På norsk har det blitt til Føbe, både i stavemåte og uttale, engelsk har beholdt latinsk stavemåte og gitt det uttalen Fiibi. Endret 29. juli 2013 av Karmosin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1371 Del Skrevet 9. august 2013 Leonora( tenker på rosa sløyfe), Daisy (tenker på dansende dukke med superlange bein),Mons, Signe, Vigdis, Olga, Inga, Karoline, Kåre, Fabian,, Og sikkert noen fler. Anonymous poster hash: 3882f...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1372 Del Skrevet 9. august 2013 Navn jeg ikke liker: Nathaniel. Leander. Sander. William. Oliver. Leon. Leah. Sofie. Nora. Emma. Emilie. Likte noen av dem før det kom en boom av unger som heter det. Også teit med folk som vil ha skikkelig sære navn på barna, for å unngå at andre heter det samme: Nea, Vea, Bjørk, Lykke, Vilje, Frøya.... Anonymous poster hash: ff7ef...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Isabelle Skrevet 9. august 2013 #1373 Del Skrevet 9. august 2013 Leste om noen som vurdere å kalle jenteungen sin for Linita Ecilie. Kanskje ikke et klissete navn, men gurimalla FOR ET NAVN!!! Stakkars unge hvis hun får det navnet, men hun endrer sikkert navnet sitt når hun blir voksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1374 Del Skrevet 9. august 2013 Synes disse er MINDRE pene: -Gina -Ane -Sofia/Sofie -Louise -Margot Anonymous poster hash: 6528c...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1375 Del Skrevet 9. august 2013 Styggeste/minst pene navn må være følgende, synes nå jeg: *Gitte *DilekAnonymous poster hash: 6528c...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1376 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg tror ikke jeg støter noen om jeg sier et navn jeg vet om gjennom noen venner, de kalte datteren sin for Baby Diana. Mulig hun endrer til Diana når hun blir voksen. Anonymous poster hash: 6a6ba...d7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 9. august 2013 #1377 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Heidi Gerd Gøril Endret 9. august 2013 av Dunkel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. august 2013 #1378 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg har ikke lest igjennom hele tråden, så vet ikke om de er blitt nevnt men jeg kan ikke fordra bl.a: Berglijot Taran (ja det er faktisk et jentenavn *grøss*) Monita Frøydis Kjellaug Asbjørg Petrine Perny Aurora Brage Tristan Varg Kjell Torvald Leidulf Torben Bror Oddvar Kjenner noen som heter samtlige av disse navnene, eller folk som har kalt ungene sine det *grøss* Hva er galt med Aurora?! Bare lurer Det har vært mitt favorittnavn så lenge jeg kan huske! Er det jente jeg får denne gangen så blir navnet definitivt Aurora! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1379 Del Skrevet 10. august 2013 Haldis, Bjørn, Stein, Petra, Gunhild, Audhild.. Anonymous poster hash: 1f91a...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1380 Del Skrevet 10. august 2013 Styggeste/minst pene navn må være følgende, synes nå jeg: *Gitte *DilekAnonymous poster hash: 6528c...760 Ja og i tillegg navnet Ida...ikke så pent synes jeg.Anonymous poster hash: 6528c...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå