Gå til innhold

Høy jente

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 15 år som er 185 cm høy. JEG HATER DET!

Jeg har aldri hatt en kjæreste, men derimot venninen min på 154-55 cm har ikke hatt så mange kjærester, men hun er så utrolig pen og jeg vet om mange gutter som liker henne.

Jeg har aldri kysset en gutt eller noen ting.

Jeg virkelig hater høyden min.

Er det noen flere som hater høyden sin som er så høye som meg?

Kan jeg noen gang få meg en kjæreste?

Har lave mennesker det på samme måte som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det er virkelig synd i deg som har sånne vonde tanker og følelser, også helt uten grunn. Høyden setter absolutt ingen stopper for deg i kjærlighetslivet, tro meg. Mange gutter liker høye jenter :) Det er så mange lave jenter som skulle ønske at de var høye og det er ikke uten grunn, det er pent å være høy. Jeg selv er 1.70, men kjæresten min er nesten 2 meter! Det er mange gutter og menn som er så høye som kjæresten min, og det er stor sjanse for at din fremtidige kjæreste vil være høyere enn deg. Da vil du ikke føle deg så høy som du gjør nå :) Du skjønner at i 15 års alderen så er de jevnaldrende guttene ikke blitt så høye enda, men de vokser og vokser og om ikke lenge vil du se at de fleste guttene er blitt høyere enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen din, men det er helt normalt på din alder, å aldri ha hatt kjæreste og være ukysset. Det blir garantert bedre etterhvert, når guttene begynner å vokse til litt mer! Syns ikke du skal tenke noe særlig over høyden din, jeg syns det er fantastisk vakkert med høye jenter. Er selv 173 cm, og skulle ønske jeg var høyere!

Om et par år har nok en del av guttene vokst fra deg, og om enda et par år vil du være stolt over høyden din! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mann

Smiler, du får nok den kjekkeste gutten til slutt.

Høye mennesker har generellt bedre økonomi enn lave mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Er noen cm kortere enn deg, men..

Jeg hadde heller ikke kysset noen da jeg var femten.

Jeg var alltid den høyeste jenta i klassen, og litt lubben, og følte meg enorm i forhold til mine små venninner.

Jeg tror at alle som føler seg annerledes på en eller annen måte, er redd for at ingen skal like dem.

Etterhvert har jeg satt pris på høyden min, jeg er stolt av den.

Jeg kjenner flere jenter og kvinner like høye som deg, og jeg syns de er flotte!

Kjærester får de seg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 181 sist jeg målte meg, og har hele tiden hatet høyden min - inntill nå.

Nå er jeg 18år og har ikke noen særlige problemer med høyden (borsett fra det å finne klær jeg liksom som passer da). Det er en ting jeg har lært, og det er at når du blir litt eldre, sånn typ 18-20, så vil gutta forgude deg. Høye jenter er sexy. Vet det er kjedelig å høre det at om noen år så blir det bedre, men tro meg det er verdt å holde ut. ;) de kjekke gutta kommer snart til å flomme rundt deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kommer til å gå seg til - jeg LOVER! Det er kjipt nå og kanskje en stund til, men med tiden blir det bedre :) Du kommer alltid til å være høy, men du blir ikke alene om det :)

Er selv "bare" 175, men det har jeg vært siden jeg var ti (!). Det var vanskelig å være høy og rar såt idlig (som var det jeg følte meg). De andre begynte jo ikke å ta meg igjen før slutten av ungdomsskolen. Men det har blitt bedre og bedre og bedre og jeg er så fornøyd med høyden min. Endelig!

Må bare nevne spesielt to nære venninner jeg har, på henholdsvis 183 og 185, og de er noen av de mest omsvermede jentene jeg kjenner. Og du, det er verken på grunn av eller på tross av høyden at det er sånn - det har ikke med høyde å gjøre, men utstråling, personlighet, væremåte, selvtillit, utseende samlet og veldig mye annet!

Det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det. Gjør det beste ut av det! Det vakreste du kan ta på deg er et smil. Gjør det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, det dere sier varmer virkelig. Men liker gutter som dere vet helst høye eller lave jenter?

Men legen sier at jeg kan vokse meg helt til 190 og at jeg er for gammel til å prøve å stoppe høyden.

Men moren min er kun 156-57 cm høy tror jeg og pappa er 18,1 cdm høy tror jeg, så det er veldig rart at jeg har blitt så høy.

Og min eldre bror er kun 178 cm høy så føler meg dom et monster når hele familien er ute sammen.

Hilsen hun som skrev brevet.

Har dere hørt om noe lignende?

Selvom jeg må innrømme at det er gøy å krangle med mamma som nesten er 30 cm lavere enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, det dere sier varmer virkelig. Men liker gutter som dere vet helst høye eller lave jenter?

Men legen sier at jeg kan vokse meg helt til 190 og at jeg er for gammel til å prøve å stoppe høyden.

Men moren min er kun 156-57 cm høy tror jeg og pappa er 18,1 cdm høy tror jeg, så det er veldig rart at jeg har blitt så høy.

Og min eldre bror er kun 178 cm høy så føler meg dom et monster når hele familien er ute sammen.

Hilsen hun som skrev brevet.

Har dere hørt om noe lignende?

Selvom jeg må innrømme at det er gøy å krangle med mamma som nesten er 30 cm lavere enn meg :P

Det med hva gutter liker er veldig individuelt. Jeg er 180 cm, og jeg får mye mer oppmerksomhet på byen, enn min bestevenninne som er 160 cm, og forsåvidt er mye penere enn meg! Ikke bekymre deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller da vel ingen rolle hva gutter flest liker og ikke liker? Du kommer garantert til å finne en som liker akkurat deg. :) Jeg er 153 høy (selv om jeg er voksen og ferdig utvokst), og det er helt sikkert mange gutter som synes at jeg er for lav til å være interessant for dem. Det finnes imidlertid også mange som liker meg, og det er jo det som teller. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 og rakk nesten å bli 18 år før jeg ble kysset av noen. :)

Er mange kloke ord her, prøv å ta det til deg. :) Du er sikkert en flott jente med alle dine cm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil vokse mer mener jeg det går an å ta sånn sprøyte som gjør at man slutter å vokse. rådfør deg med legen din. så kommer du nok opp med noe :)

er litt gøy å være høy, de fleste ser jo opp til de som er høye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hatt noen kjæreste noen gang duda?

Både lave og høye jenter er pent.

selv er jeg lav, men aldri hatt noe problem meg gutter

Er bare 154 cm høy tror jeg. Og kysset ordentlig første gangen jeg var 13 og den første ordentlige kjæresten hadde jeg når jeg var 14.

Og han var høy.. 180 tror jeg.

Men jeg er forsatt flau over høyden min.

Er forsatt 14 og jeg og kjæresten min er forsatt sammen, men siden jeg har så lange ben og trener jevnlig så har jeg kraftige former.

Jeg er ikke tykk, men har former.

Legen sier at jeg bare blir 160 cm høy eller lavere.

Jeg liker virkelig ikke å være lav.

Når jeg er med andre folk så liker jeg å være den minste og søte.

Men når jeg er hjemme så føler jeg meg stygg og ekkel.

Tørr heller ikke å gå i joggebukse offentlig fordi da føler jeg meg så liten.

Syns du burde være fornøyd med høyden din.

Det vakreste jeg vet er høye kvinner i høy helte sko.

Men det er jo sånn at alle vil være noe de ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært hos legen og målt nivået av veksthormoner i blodet? de høyeste menneskene i verden har alle svulst (som regel godartet) på hypofysen som gjør at de produserer mer veksthormoner enn vanlig.

nå er det veldig lite sannsynlig at du lider av dette, men det er verdt et legebesøk, for hvis det skulle være tilfelle så vil du ikke slutte å vokse noensinne uten legehjelp.

heldigvis kan det helbredes, og grunnen til at det er verdt å sjekke ut er at legen kan stoppe veksten din før du blir så høy at det skaper problemer.

dette er det jeg husker fra den dokumentaren jeg så "anyway".

ellers så tror jeg bare gutter kanskje føler seg litt lite maskuline rundt deg, eller at de ikke har sjangs på deg.

var selv rundt 160 på denne alderen, og ville nok følt meg litt utilstrekkelig om jeg måtte stå på tærne for å kline med deg :gjeiper:

ting blir bedre. hør på "always wear suncreen" av baz luhrman.

hilsen gutt på 181 som liker høye jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest celina

Hei jeg er en jente på 15 år som er 185 cm høy. JEG HATER DET!

Jeg har aldri hatt en kjæreste, men derimot venninen min på 154-55 cm har ikke hatt så mange kjærester, men hun er så utrolig pen og jeg vet om mange gutter som liker henne.

Jeg har aldri kysset en gutt eller noen ting.

Jeg virkelig hater høyden min.

Er det noen flere som hater høyden sin som er så høye som meg?

Kan jeg noen gang få meg en kjæreste?

Har lave mennesker det på samme måte som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 185 selv, brukte mange år på å venne meg til det og godta det, men nå er jeg strålende fornøyd! Når jeg er ute på byen er det ofte lave menn som prøver seg på meg og kjøper meg drinker, har det som plommen i egget! Om du vil bli kysset og at gutter skal like deg, så er det ikke høyden din som stopper deg, heller selvbildet ditt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en venninne på din høyde en gang. Hun fikk seg kjæreste etterhvert, så høyden er ingen problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt ikke!

Det er nok gutter/menn der ut som tenner på høye jenter/damer. Din tur å få kyss og mer ( :fnise: ) kommer garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ta det med knusende ro, jeg er nesten like høy og mitt eneste problem med menn er å riste dem av meg :lur:

Skjønner at det er kjipt på ungdomsskolen, de fleste er vel ukysset og usikre på et-eller-annet i den perioden, jeg selv skjøt i været før alle og hatet det. Men nå har det jevnet seg mer ut, guttene vokser forbi deg eller vokser av seg at dama må være lavere. Og så modner man mer selv og blir mer komfortabel i sin egen kropp. Høyden din (eller høyden på guttene i klassen din!) er ikke noe du kan gjøre noe med, du må omfavne den og akseptere den og jo fortere du gjør det jo fortere blomstrer du. Usikkerhet er vanlig, når du går ved siden av lavere og føler deg teit fordi du er så høy i forhold til dem så går de og føler seg teite fordi de er så lave i forhold til deg. Veldig unødvendig! Slutt og se på høyde som noe negativt og heller se det positive i å være spesiell og skille seg ut, tenk på deg selv som en gaselle eller supermodell i stedet for et monster. Rett opp ryggen og bær din høyde med stolthet, så blir den sexy med en gang.

Jeg kan iallefall garantere at høyden ikke er noe hindring for å få seg kjæreste! Jeg fikk mitt første kyss som 16åring når jeg sluttet å henge meg opp i den, av en fyr jeg hadde vært avstandsforelsket i lenge som trodde han ikke hadde sjangs siden han var 4 cm lavere enn meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...