Gå til innhold

Høy jente

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært høyest av alle mine venninner, og høyere enn guttene.

Er nå nådd ca 1.88, og jeg har det kjempe bra.

Lever livet godt med venner og en fantastisk kjæreste.

Bare lær deg å leve med det, og vær glad for at du er som du er. Er det noen som ikke godtar deg som du er, er det deres problem, ikke ditt!

Jente, 18

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 13 cm høyere enn deg TS. Men jeg er gutt, da =P

Skrevet

Det er heeelt normalt å føle det du gjør. Var selv nesten 180 når jeg var 15, og hatet det. Jeg begynte ikke å like høyden min før jeg var rundt 17-18 år, Nå er jeg 22 år, 182 høy og ELSKER det. Får mye mer oppmerksomhet enn venninne mine på 160, men det er vel fordi jeg også er mye penere enn dem (oh my god, nå får jeg smekk på rumpen for å være selvgod).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er en jente på 15 år som er 185 cm høy. JEG HATER DET!

Jeg har aldri hatt en kjæreste, men derimot venninen min på 154-55 cm har ikke hatt så mange kjærester, men hun er så utrolig pen og jeg vet om mange gutter som liker henne.

Jeg har aldri kysset en gutt eller noen ting.

Jeg virkelig hater høyden min.

Er det noen flere som hater høyden sin som er så høye som meg?

Kan jeg noen gang få meg en kjæreste?

Har lave mennesker det på samme måte som meg?

Jeg er 177 cm, og må si at jeg ikke føler meg spesielt høy, og du er jo bare 8 cm høyere enn meg.

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, for sånn var det for meg også på ungdomsskolen. Eneste jeg kan si er at ... på vgs blir ALT mye bedre!!! :jepp:

(Kanskje ikke for alle, men det ble det for meg og mange andre)

Husk at du må være stolt at høyden din. Det er like bra å være 185 som å være 155. Alle møter noen, og da er det ikke høyden eller utseende som teller, men utstråling og væremåten ;)

Jeg var uskysset da jeg var 15 ... var vel det til jeg kom opp i 20-åra. Ikke fordi jeg var stygg eller rar, men jeg hadde andre problemer som gjorde at jeg ikke fikk meg kjæreste før jeg var 25. :)

Det gjør ingenting at du er ukysset i en alder av 15, jeg kjenner mange som har ukysset helt til de var 18 - 20 år. Og når du først møter noen å dele kysset med, så vil du glemme at du var ukysset som 15 åring. :)

Grunnen til at du ikke har vært sammen med noen enda, er rett og slett fordi du ikke har møtt noen enda. Det er nok mange gutter som ser på deg også, men så ser de en flott, høy jente, og de er kanskje redd for å bli avvist? Kanskje de tror de ikke har sjangs på deg?

Vær stolt av deg selv! Og du er jo høy nok til å være modell ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt å være 15 år og ukysset, samt å ikke ha hatt kjæreste. Guttene blir seinere utviklet enn jenter, så plutselig opplever du at guttene har skutt i været og blitt høyere enn deg. Høye jenter er for øvig pent. :)

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Døtrene mine kommer til å bli ca 185 og de er kjempepene:)

Skrevet

har du vært hos legen og målt nivået av veksthormoner i blodet? de høyeste menneskene i verden har alle svulst (som regel godartet) på hypofysen som gjør at de produserer mer veksthormoner enn vanlig.

nå er det veldig lite sannsynlig at du lider av dette, men det er verdt et legebesøk, for hvis det skulle være tilfelle så vil du ikke slutte å vokse noensinne uten legehjelp.

Dette er så sjeldent at det neppe er noe å tenke på. Dessuten ville du nok oppleve en hel del andre ubehageligheter. Hvis du ellers er frisk, ser jeg ingen grund til å tenke i de baner.

Det er ikke unormalt for en 15-åring å ha din høyde selv om det sikkert oppleves ubehagelig til du blir vandt til det. Jeg, som skulle bli høy og mørk, men ikke lyktes med noen av delene, har vært sammen med flere jenter som har vært høyere enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...