Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde jo ikke akkurat et bra bilde da...

Skrevet

Cheerleaders? Eh skjønte ikke helt det. Åhh det er så flaut å se å :gjeiper: Men klarer liksom ikke å la hver heller.

Skrevet

Under shoot'en også så du jo de bygde opp til "konflikten" rundt Eirin ved at det omtrent kun var ved hennes shoot de viste negative kommentarer fra fotograf etc. Selv om jeg synes det var MANGE som gjorde en dårligere poseringsjobb enn henne ut fra det lille vi så..

Signerer dette.

Skrevet

Jeg synes noen av jentene er så sutrete jeg. Jeg har aldri opplevd noen gå ut av rommet i ANTM når de får dårlig kritikk eller at de sier til Coachen sin " jeg hater deg" Herregud oppfør dere liksom!

Greit nok at Eirin ikke likte kommentaren til Christer men suck it up! Å sitte si " han er så uprofesjonell asså. Seriøst" blit for dumt. Man kan ikke sitte å sutre over noe sånt i den virkelige modellverden. Er man på casting og designeren sier du er for feit kan du ikke storme ut av rommet å si " han er så uprofesjonell som kaller meg for feit asså. Seriøst" Dette er en del av modellbransjen og man MÅ kunne klare slike kommentarer.

Jeg heier på Claudia og Maiken.

Skrevet

Det beste ved Top Model Norge :hjerte:

Jeg trengte litt ordentlig Top Model nå, kjente jeg. Har spart ANTM sesong 15, men nå er den på vei inn på dataen. GI MEG TYRA OG ORDENTLIG DRAMA!

Skrevet

Synes ikke Darja burde gått ut i dag. Hun var den peneste modellen. Men hun får modelljobber likevel. Hun gjør det bra som modell i New York nå. Hun skal blant annet gå catwalk på New York Fashion Week.

• Liker 3
Skrevet

Morsomt at Eirin syns Christer Falck er uprofesjonell, hva var hennes reaksjon da?

Mona Grudt gjør meg like flau som hele produksjonen. Makan til billig jalla produksjon i forhold til originalen. Og hvorfor er Mona med på alle shootene + trøster Eirin? Det blir helt feil.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Hahaha, Eirin...

Ein ekte modell spring ikkje ut og hylgrin, pågrunn av ein negativ kommentar. SUCK IT UP, BITCH. Du er større enn dei andre jentene, du veit det, DU meldte deg på, deal with it.

Og kva var det med den trøstinga til Mona? Herregud, blir flau av heile produksjonen.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, Eirin...

Ein ekte modell spring ikkje ut og hylgrin, pågrunn av ein negativ kommentar. SUCK IT UP, BITCH. Du er større enn dei andre jentene, du veit det, DU meldte deg på, deal with it.

Og kva var det med den trøstinga til Mona? Herregud, blir flau av heile produksjonen.

Tror jammen jeg ikke hadde tatt det som en negativ kommentar. Å være bra nok til å komme i FHM er jo et stort kompliment. Ingen av de andre jentene har jo pupper nok til det :gjeiper:

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har falt av. Idag så jeg på med et halvt øye, gadd ikke følge med på photoshooten i det hele tatt. Eneste jeg fikk med meg var dramaet, men til og med det var kjedelig.

Tror jeg skal finne noe annet å gjøre neste mandag.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Tror jammen jeg ikke hadde tatt det som en negativ kommentar. Å være bra nok til å komme i FHM er jo et stort kompliment. Ingen av de andre jentene har jo pupper nok til det :gjeiper:

Om du vil bli ein "top model", er det vel ikkje akkurat det du har mest lyst til å høyre.

Og når det gjeld boobies, så tykkjer eg ikkje Eirin hadde så veldig mykje meir enn dei andre jentene.

Skrevet

Seriøst?! Er det mulig å fortsatt være sur for at man har blitt klipt og ikke er blond lenger? Get over it!

Og hun Eirin.. Hun har vel aldri hørt ett ord negativt om seg selv i hele sitt liv.. Skjerp deg frøken, du oppfører deg som om du går i 9 klasse!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes det var rart Eirin ikke havnet i bunn 2 etter sin uprofesjonelle oppførsel! :nei: Enda rarere var da Mona løp etter for å trøste henne. Herregud! Jeg synes ikke Eirin har noe i den bransjen å gjøre hvis hun ikke tar seg sammen og godtar at ikke alle er like søte og snille som Mona. Suck it up!!! Sånn er modellbransjen. Du kan ikke få bare positive kommentarer vet du.

• Liker 2
Skrevet

Det var bra at Darja røk ut så tidlig, så slipper hun å bli assosiert med top model senere i karrieren. Hun var den jeg så på som en av de beste, og selv om hun hadde ett dårlig bilde, så er det flere (bl.a Eirin som har vist at de ikke er modeller) som ikke passer som modeller, eller ikke har kropp til det.

Annonse
Gjest Passing by
Skrevet

Jaha ja, det var en kjapp tur til Barcelona, allerede hjemme i metropolen Oslo igjen.

Eirin er "større" enn de andre i denne moteverdensettingen, utenfor er hun slank og fin. Hun ser ut til å ha veldig lav selvfølelse, og er veldig var for kommentarer på kropp. Hun sippet da hun fikk makeover, enda ingen kunne se noen forskjell fra før makeoveren. Og nå fyker hun ut fordi Christer kom med en kommentar som var typisk Christer, satt på spissen. I ANTM er de "store" modellene enda større, Eirin er en vanlig slank og pen jente, et nydelig fjes, når hun ikke furter da.

Jeg liker Claudia, uten sminke og utenfor fotografiene ser hun helt ordinær ut men på bildene blir hun bra og det er jo det som er meningen også. Må ikke være beautyqueen for å gjøre det bra på bilder.

Ellers, lavbudsjett!

Gjest Passing by
Skrevet

Det var bra at Darja røk ut så tidlig, så slipper hun å bli assosiert med top model senere i karrieren. Hun var den jeg så på som en av de beste, og selv om hun hadde ett dårlig bilde, så er det flere (bl.a Eirin som har vist at de ikke er modeller) som ikke passer som modeller, eller ikke har kropp til det.

Vi ser det i alle talentprogrammer, det lønner seg å ikke vinne.

Skrevet

Hvorfor er det alltid sånn frem og tilbake? Sånn var det i sist sesong å. Først var de i Paris, så var det tilbake til NOrge. Så skulle de plutselig til Portugal osv. Kan de ikke heller gjøre slik de gjør i ANTM? At de blir i Oslo til det er 6-5 deltagere igjen, så reise til et bestemt land enn å reise rundt hele tiden

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er SÅ billig! På ANTM får de jo smykker og kjoler til flere hundre tusen, mens her er de heldige om de får en kjole i en plastikkbag...

Amatøraktig. Vurderer å bare vente å se helt til finalen. Likte forrige sesong sååå mye bedre :trist:

Skrevet

Jeg er overrasket over hvor utrolig lavbudsjett dette er kontra den amerikanske! Jeg så da Triana stod og tok latterlig dårlige bilder med et lite digitalkamera, og det synes jeg var idiotisk. Og så dårlige poseringer som de skrøt av :overrasket:

Nei takke meg til ANTM!

Ellers måtte jeg flire godt av jentene som satt og pratet før photoshooten i går: "Kroppen min føles så privat..." "ja og det skal den være!"

Ehm, hvorfor vil man være modell når kroppen er så privat? :roll:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...