Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

FHM-chubby? Hva betyr det da? At hun ser ut som en feit glamourmodell :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykkjer Charlotte er den einaste med modellpotensiale av dei jentene som er valt ut.

Skjønnar ikkje kva ho gjorde blant dei to siste..

Gjest SnakeOil
Skrevet

Hun med samiske aner vinner, garantert, om hun klarer å skjerpe seg litt, helt unike trekk, sykt ansikt når hun er sminket.

FHM chubby må vel være noe drit han ex robinsondeltakeren trykket ut av seg for å provosere eller noe, hva FAEN gjør han på review forresten, han har da neppe peiling på mote og modellindustrien.

En jævla stakkar som driver en platesjappe i Oslo, en boms, nothing more.

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med å la Charlotte få bli? Hun er 23 år, og det er jo litt sent å prøve seg på en karriere i den alderen, i og med at de fleste modellene begynner i en alder av 15.

Hun så jo også litt eldre ut... Ikke nok med det, men Bambie er bare 18, har utseende til en modell i tillegg til at hun kan få en lang karriere. Det at hun ikke er den beste til å posere sier jo bare at hun trenger mer erfaring (det er jo tross alt bare andre progr).

Leste nettop at hun har fått modellkontrakt. Bra at hun har mulighet til å slå gjennom som modell på egenhånd, og ikke trenger å bli gjenkjent fra topmodel.

Skrevet

Åååh dette programmet er så treigt, hvilke folk er det som produserer det? Triste folk i grå boblejakker? Savner mer glamor og glitter, at jentene er veluttalende og sprudlende, de tør jo såvidt å prate foran kamera! Og de er alltid så falskt overraska og hylende når det kommer en overraskelse, som om de vet alt på forhånd. Var også en dårlig utstemming hvor absolutt IKKE de verste var i bottom 2. De der høye jentene bakerst var jo skikkelig dårlige, dårlige til å posere og man kunne ikke gjenkjenne ansiktene deres. Bambie utstrålte iallfall skjønnhet og unikheten sin selv om hun bare stod der.

Heier på Charlotte og Claudia. Liker kvinner som er kjepphøye, og kvinner som er dritgode men ikke vet det selv :)

• Liker 1
Skrevet

Litt off topic:

Noen som vet hva den sangen de spilte helt sist i dagens program heter? Og hvem som synger?

Teksten: "The fire in your eyes, could burn me a thousand times.." Eller noe sånt.

Skrevet

Hva er greia med å la Charlotte få bli? Hun er 23 år, og det er jo litt sent å prøve seg på en karriere i den alderen, i og med at de fleste modellene begynner i en alder av 15.

Hun så jo også litt eldre ut... Ikke nok med det, men Bambie er bare 18, har utseende til en modell i tillegg til at hun kan få en lang karriere. Det at hun ikke er den beste til å posere sier jo bare at hun trenger mer erfaring (det er jo tross alt bare andre progr).

Leste nettop at hun har fått modellkontrakt. Bra at hun har mulighet til å slå gjennom som modell på egenhånd, og ikke trenger å bli gjenkjent fra topmodel.

Signerer denne.

Jeg synes forresten at verken Bambie eller Charlotte skulle ha havna i bunn 2 men.

Skrevet

Veldig kjedelig at de sendte ut Bambie, jeg synes hun hadde et veldig spennende utseende, og har mye mer potensiale enn de jentene som har litt kjøttfulle ansikter (f.eks hun rødhårede som hadde bad hair day) - de kommer ALDRI til å få noen modelloppdrag, uansett hvor sterkt blikk de har.

Skrevet

^ Enig. Jeg skjønner ikke hva hun med det korte rødaktige håret gjør der. Hun har verken kinnbein eller særpreg. Man glemmer ansiktet hennes etter 10 sek. Bambi derimot.

Skrevet

Jeg måtte le høyt da hun ene se da var så fint at modellbransjen ikke dømte noen, og likte alle? Hva faen? Ikke kan du ha former, og hvis du er mørk må du jobbe dobbelt så hardt som de lyse. Ikke kan du være under 1.70 heller. og du skal helst ha store lepper og øyne..

Skrevet

Jeg måtte le høyt da hun ene se da var så fint at modellbransjen ikke dømte noen, og likte alle? Hva faen? Ikke kan du ha former, og hvis du er mørk må du jobbe dobbelt så hardt som de lyse. Ikke kan du være under 1.70 heller. og du skal helst ha store lepper og øyne..

Ja, den reagerte jeg og på.

Skrevet

Hun med samiske aner vinner, garantert, om hun klarer å skjerpe seg litt, helt unike trekk, sykt ansikt når hun er sminket.

FHM chubby må vel være noe drit han ex robinsondeltakeren trykket ut av seg for å provosere eller noe, hva FAEN gjør han på review forresten, han har da neppe peiling på mote og modellindustrien.

En jævla stakkar som driver en platesjappe i Oslo, en boms, nothing more.

Jeg tør ikke tippe en vinner her, hadde det vært amerikansk top model hadde jeg tippet ... ingen. Når det er norsk er det lotto.

Christer Falck jobber i/for TV3, sikkert lett å få fatt på og innenfor det lave budsjettet. Gleder meg til de neste eskpertdommerne Charter-Svein, Petter Pilgård og Evind Hellstrøm :ironi: Fra spøk til noe like latterlig så blir det vel Jenny Skavlan og Kathrine Sørland, og det gleder jeg meg heller ikke spesielt mye til

Skrevet

Han vet sannsynligvis ikke en skit om modellyrket.

Christer har jobbet i mange år som modell, han jobbet som modell rett før han ble med i Robinson og har gjort jobber for bla. Ralph Lauren, Marlboro Classics, Ricco Vero, Boys of Europe mm.

• Liker 4
Skrevet

Det jeg ikke helt skjønner er hva Christer Falck gjør der til å begynne med. Han skapte jo bl.a. dette imaget. Han vet sannsynligvis ikke en skit om modellyrket.

Neida, Christer Falck vet jo ingenting om å være modell!

:ironi:

Vanskelig å finne bilder av han nå, men man kan jo se litt her, hvis linken funker:

http://www.tv2underholdning.no/skogheimflytterinn/se-snasne-modellbilder-av-christer-falck-3310591.html

• Liker 1
Skrevet

Folkens:

Dere må se gjennom huden på Top Model. I alle år har deltagerne gjort seg til forran kamera, fordi: Jo, det er et tv-program.

Noen som husker det året hvor en av deltagerne ikke ga de andre deltagerne "brevet/posten" som kom på døren? Med info om nese shoot? Det var bare tull og vås forran kamera - og jentene har det gøy med slikt sprell.

Sånn som når de snakker om hverandre forran kamera:

Vi er "trekløverne" og "de som er mest moden kommer bedre overens og de som er litt yngre kommer overens på en annen måte" blabla.

Legg merke til gnisten i øyet her - det ser man med en gang man vet :fnise: Feks Charlotte. Hun leker og tuller med rollen sin som "erfaren". Det er bare tull og bak kamera ler de alle av det!

Når de skulle klippes, sa hun ene at hun tok godt vare på håret sitt. Så kom frisøren/coatchen og køddet med at hun hadde gruuusomt hår der skulle det egentlig være en seriøs tone/lureri. Men det fikk de ikke til ;)

Det hele er bare tull og vås. Ikke ta det de sier så seriøst - de som prøver å sjekke ut om det jeg sier stemmer, kommer til å skjønne det ;) Nyt programmet - de fleste der er normale jenter med en skøyeraktig tone forran kamera - ta programmet med en klype salt. :)

Skrevet

^ Enig. Jeg skjønner ikke hva hun med det korte rødaktige håret gjør der. Hun har verken kinnbein eller særpreg. Man glemmer ansiktet hennes etter 10 sek. Bambi derimot.

Dette har du ikke kunnskapen eller fasiten på enda (ja, en trenger av og til sistnevnte før man kan uttale seg).

Bambi var flink - men du har ikke sett rødhetta in action enda og ergo mangler du sammenligningsfasiten som du trenger til å dømme enda. Hvor mange episoder har de sendt?

Huff, man skjønner hva slags folk slike program tiltrekker :gjeiper:

Få litt mer smartass trekk folkens ;)

Gjest Passing by
Skrevet

Tykkjer Charlotte er den einaste med modellpotensiale av dei jentene som er valt ut.

Skjønnar ikkje kva ho gjorde blant dei to siste..

Hun trengte vel å "jekkes" ned litt, hun anstrengte seg ikke så mye siden hun har sååå mye mer erfaring enn de andre. Ellers er hele programmet en flau affære som jeg dessverre må ha med meg likevel :sjenert:

Skrevet

Jeg tør ikke tippe en vinner her, hadde det vært amerikansk top model hadde jeg tippet ... ingen. Når det er norsk er det lotto.

Christer Falck jobber i/for TV3, sikkert lett å få fatt på og innenfor det lave budsjettet. Gleder meg til de neste eskpertdommerne Charter-Svein, Petter Pilgård og Evind Hellstrøm :ironi: Fra spøk til noe like latterlig så blir det vel Jenny Skavlan og Kathrine Sørland, og det gleder jeg meg heller ikke spesielt mye til

Christer har jo vært modell selv så han vet nok hva han snakker om ;)

Skrevet

Christer har jobbet i mange år som modell, han jobbet som modell rett før han ble med i Robinson og har gjort jobber for bla. Ralph Lauren, Marlboro Classics, Ricco Vero, Boys of Europe mm.

Ring tilbake når han (noen på top model) har vært publisert i Vogue, Harpers, Numero mfl.

Vi har fakisk internasjonale, kvinnelige, toppmodeller som har tonnevis erfaring fra det man betegner som eliten mht fashion, både i blader og på catwalken.

De holder seg klokelig nok unna dette amatørPJESKET som top model faktisk er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...