Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fytti grisen - for en stygg kjole! Overhodet ikke flatterende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sprik sånn, det ser ut som en fødsel :fnise:

Skrevet

Ikke sprik sånn, det ser ut som en fødsel :fnise:

haha, beste kommentaren ever! Er enig med det mange sier her inne, at det er utrolig amatør. Hele settingen blir nesten litt pinlig. antm er SÅ mye bedre. Når det er sagt, så blir det likevel til at man bare MÅ se den norske også...litt trist egentlig

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor de skal ha disse jentene toppløse midt på Karl Johan? Og spesielt ikke så tidlig i programmet.

Vet egentlig ikke hvorfor jeg ser på dette engang - sjansen for at noen av disse jentene faktisk kommer til å slå igjennom internasjonalt er vel ganske minimal...er ikke mange av de som skiller seg ut.

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor de skal ha disse jentene toppløse midt på Karl Johan? Og spesielt ikke så tidlig i programmet.

Jeg ville aldri stilt opp på noe sånt. Selv ikke hvis jeg hadde pupper som lot seg skjule med en arm, sånn som de jentene der.

Skrevet

Neste ANTM begynner 23. februar om jeg ikke tar helt feil - klasseforskjell!

Skrevet

jeg kjenner hu claudia. gud så mye penere hun er på tv enn i virkeligheten.. håper ikke hun vinner, en modell skal være forbildet og det er ikke hu..

Skrevet

Syns det er flaut å se på :P Men jeg må jo likevel...

Skrevet

De gir så dårlige kommentarer!!

'følg med på kommentarene vi gir dere i dag, så får dere kanskje noen tips' - ja særlig!

Skrevet

Jeg ville aldri stilt opp på noe sånt. Selv ikke hvis jeg hadde pupper som lot seg skjule med en arm, sånn som de jentene der.

Vet, noen av de er jo ikke eldre enn 17 - hva er poenget med at de skal posere toppløse på Karl Johan...spesielt når stedet ikke skal være en del av bildet. Liker ikke måten de lager "drama" KUN for å få reaksjoner fra jentene...

Skrevet

For en liten sippeunge.. jeg er flau..

• Liker 1
Skrevet

Haha og BARE positive kommentarer etter den flausen! Tør vel ikke annet... :D

Skrevet

Haha og BARE positive kommentarer etter den flausen! Tør vel ikke annet... :D

haha, jeg tenkte det samme!!

Skrevet

Unødvendig sagt av Christer Falck! Hun ser da ikke "chubby"...

Skrevet (endret)

Ah, Top Model. Beste underholdningen som finnes :P "man snakker ikke sånn assa, seriøst"

Noen som har noen favoritter? Liker Inga og Claudia. Claudia minner meg om Lily Cole :)

Endret av Fnisu
  • Liker 1
Skrevet

Gleder meg til å lese Britas oppsummering av episoden :D

Skrevet

Likte bildet til hun Frida kjempegodt.

Men var ikke mye som så proft ut av de bildene i dag. Mye dårlige poseringer, og selvsagt mest fokus på drama fra TV# hele veien.

Under shoot'en også så du jo de bygde opp til "konflikten" rundt Eirin ved at det omtrent kun var ved hennes shoot de viste negative kommentarer fra fotograf etc. Selv om jeg synes det var MANGE som gjorde en dårligere poseringsjobb enn henne ut fra det lille vi så..

Skrevet

Eirin hadde jo det styggeste bildet, Inga også, gaaaah nok en gang urettferdig bottom 2!!

Skrevet

Claudia og Alexandra er vel de eneste av de som har en reell sjanse til å *kanskje* få til noe...alle de andre ser bare ut som pene jenter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...