Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem/hva er Brita? :sjenert:

Min lenke

Klikk deg inn på "Top Model" i sidemenyen og le!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvor er bloggen til Brita?! Det er det beste med hele Top Model :D

Skrevet

Hele Signe bare irriterer meg...både furtingen over håret, og det å se på hvor grusomt håret faktisk ser ut, for det gjør det virkelig...

Og den parykken til alexandra(?) så ut som den var kjøpt på en halloweenkostyme-sjappe!

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Disse jentene er virkelig noe for seg selv! Tror jeg aldri har sett så mye sutring i Top model før. Nå begynner jeg å bli lei av sutring og klaging over håret. Ærlig talt!! Ingen av disse er modeller i mine øyne. Ingen av de hadde overlevd i den tøffe modell bransjen. Ikke slik som de sutrer. Grow up!!

Å hele greia er SÅ lavbudsjett og dårlig. Herregud blir helt flau.

Gjest Consensio
Skrevet

Å hele greia er SÅ lavbudsjett og dårlig. Herregud blir helt flau.

Stemmer i denne.

Hele greia er bare en tragisk parodi på originalversjonen.

Også irriterer jeg meg sånn over uttalelsen av navnet til Roberta ... Robærta

Gjest Cerridwen
Skrevet

Nokre av dei visste jo ikkje kva ein go-see var for noko eingong!

Vil bli modell, men anar ikkje kva ein go-see er.....

Og så engelskkunnskapane då. :balltre:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Og den parykken til alexandra(?) så ut som den var kjøpt på en halloweenkostyme-sjappe!

Haha, jeg ble faktisk litt provosert. Det er de som bestemmer stylingen, å så kritiserer de bildet med at det ser ut som en parykk? For Gods sake, man jobber med det man har.

• Liker 2
Skrevet

Også irriterer jeg meg sånn over uttalelsen av navnet til Roberta ... Robærta

Hvordan uttaler du det da?

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvem som synger sangen de spilte mens de prøvde klær på Vero Moda?

Og enig i at Brita er selve høydepunktet. Håper hun gjør det samme nå som Paradise begynner!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Komisk at det liksom skal være så glamorøst, og at modeller liksom skal være så bevisste på trender og "high fashion" - og så er det en lavbudsjettsproduksjon verre enn noen jeg har sett på nrk! Den ikea-lysekrona til 250,- som henger på det romme der jentene sitter i stolen og snakker til kameraet. Kjoler på Vero Moda......

Da kunne de heller prøvd å finne jenter til å posere i spar kjøp-katalogen enn å sende dem på go-see i Italia.

• Liker 1
Skrevet

Og det såkalte modellbyået i Milano (Beatrice)- det så ut som om de hadde lokaler i en nedlagt skole.

Vero Moda kjoler? WTF?? Er det glamorøst?

Og for noen ræva engelskkunnskaper på de jentene :-O

• Liker 1
Skrevet

Nokre av dei visste jo ikkje kva ein go-see var for noko eingong!

Vil bli modell, men anar ikkje kva ein go-see er.....

Og så engelskkunnskapane då. :balltre:

Haha enig! Sjokkerende at de ikke viste hva en Go see er!! Å disse skal liksom bli high fashion modeller? Jaha.

Er det glamorøst å kjøpe kjoler på Vero Moda?? :skratte: Det var dagens.

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerte litt på det sminke kurset, jeg trodde det ikke var "lovlig" å ha både mye øyemakeup og leppemakeup :klo:

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor er det sånn frem og tilbake hele tiden? Kan de ikke heller gjøre slik som de gjør i den Amerikanske? At de er en plass til det er 5-6 deltagere igjen også reise til et bestemt land. Å blir der resten av oppholdet?

Forresten så er jeg sikkelig skuffet over Top model i år. Jeg hadde gledet meg i ukesvis. Alt er så elendig og amatør, Kjoler fra Vero Moda? Kunne de ikke heller dratt i en designer butikk eller noe? Enn å kjøpe kjoler til 199 fra Vero Moda? Latterlig.

Jeg skjønte heller ikke det make up kurset. Hvorfor i huleste lærer de å bruke så mye make up? Skal man på go see MÅ man komme nesten helt usminket. Kan bare ha på litt pudder og maskara. De skal ikke komme på et go see og se ut som at de skal på fest liksom. jeg skjønner meg ikke på dette.

En anna ting er det at de får så lite feedback på bilder og alt. Dårlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ILLE berørt da de var på go see. :flau: Eirin var forferdelig dårlig i Engelsk! Herregud. Som han fyren sa, så virket det som noen av de ikke viste hvorfor de ville bli modell eller hva de skulle gjøre etter Top model. Er skuffet over at de ikke måtte finne veien selv, dra på flere byråer og at den som fikk flest bookinger vant osv. Teit de ikke fikk noen tilbakemeldinger. Eller at vi ikke fikk se det.

• Liker 1
Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Jeg skjønner godt hvorfor Charlotte ikke liker sveisen sin. Hun ser ikke ut. jeg skjønner virkelig ikke hva de tenkte med da de klippet bolle sveis på henne. Hun så mye bedre ut før de klippet henne.

Hva var vitsen med den utfordningen de fikk? Å lage smokey eyes? Ser ikke helt poenget i å lære det når man skal bli modell.

Endret av Jente1990:)
  • Liker 1
Skrevet

Gleder meg til Britas sammendrag av episoden... :fnise:

Skrevet

Jeg ble ILLE berørt da de var på go see. :flau: Eirin var forferdelig dårlig i Engelsk! Herregud. Som han fyren sa, så virket det som noen av de ikke viste hvorfor de ville bli modell eller hva de skulle gjøre etter Top model. Er skuffet over at de ikke måtte finne veien selv, dra på flere byråer og at den som fikk flest bookinger vant osv. Teit de ikke fikk noen tilbakemeldinger. Eller at vi ikke fikk se det.

Når man er på en go see og blir spurt hva man ønsker på gjøre i fremtiden så svarer man ikke "Jeg vil studere medisin og bli lege". Det kan godt hende at det er det man vil - men i samtale med en potensiell kunde eller et byrå så handler det om en ting VÆRE MODELL!!!

Og hun der Signe som ikke tok hintet og bare gjentok jeg vil til Paris, jeg vil bare til Paris, PARIS er det eneste byen jeg vil til, jeg vil bare jobbe i Paris, jeg elsker Paris!!

Hadde kanskje vært smart å nevne Milano.....?????

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Når man er på en go see og blir spurt hva man ønsker på gjøre i fremtiden så svarer man ikke "Jeg vil studere medisin og bli lege". Det kan godt hende at det er det man vil - men i samtale med en potensiell kunde eller et byrå så handler det om en ting VÆRE MODELL!!!

Og hun der Signe som ikke tok hintet og bare gjentok jeg vil til Paris, jeg vil bare til Paris, PARIS er det eneste byen jeg vil til, jeg vil bare jobbe i Paris, jeg elsker Paris!!

Hadde kanskje vært smart å nevne Milano.....?????

Men hun skjønte jo senere at hun skulle ha sagt Milano :gjeiper: Da hun satt å sa jeg vil til Paris flere ganger, så ble jeg sikkelig flau! Kanskje nervene tok overhånd? Jeg vet ikke men mange de virket alt for nervøse og sjenerte. Å Eirin var elendig i Engelsk. Skjønnte nesten ikke hva hun sa en gang.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Haha så ut som en parykk man kan kjøpe på Nille liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...