Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder


Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Koselig med en liten fornøyd frøken :rodmer: Ingenting er bedre enn det.

Spennende med jobbsøking! :)

Det er veldig koselig, og hu smiler hele tiden! :strix: Ingenting er bedre. :jepp: ååååh, elsker henne så høyt! :rodmet:

Det er spennende, og forhåpentligvis noe som jeg kan jobbe deltid med mens jeg tar mastergraden. :jepp:

---

Er så forelska i mannen min og datteren vår nå for tiden. Sommerfugler i magen og greier! Lykke! :rodmer: Kunne ha giftet meg på flekken jeg. :hjerte:

Denne sangen er herlig, både i denne formen og i orginalversjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande med jobbsøking ja! :jepp: Håper det går din veg :tommelsmil:

Det er fint å vere forelska :rodmer: Har de forresten tenkt noko på å gifte dykk..? Altså, satt dato eller noko sånt? Eller er det litt lengre fram i tid endå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Spennande med jobbsøking ja! :jepp: Håper det går din veg :tommelsmil:

Det er fint å vere forelska :rodmer: Har de forresten tenkt noko på å gifte dykk..? Altså, satt dato eller noko sånt? Eller er det litt lengre fram i tid endå? :)

Vi håper det går min vei. :fnise: Uansett så skal jeg gjøre meg klar til å være jobbsøker. Har oversatt CV-en, og den er nå blitt 3 sider lang (gjort så mye i sin tid at jeg som fersk jobbsøker må vise at jeg har vært en aktiv person). :jepp:

Det er fint, og vi snuser litt på 12-12-12 (fordi jeg er så glad i tall, men tror det blir en dato med 21, altså den 21. dagen i en av månedene), men vi får se når vi får råd til det. Vi er veldig laidback på giftemål, vi har det koselig nå og vi føler oss som mann og kone rundt hverandre, så vi er jo mentalt gift. :fnise: Uansett, om 2 dager har vi vært forlovet i et år. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du har begynt å søke på jobber :jepp: Får vel gratulere deg som jobbsøker da! :)

Herlig å være "ny"forelsket kan jeg tenke meg! Jeg er så glad for at det ser ut til å gå bedre med deg! :klemmer: Dere er mentalt gifte ja, men det er jo koselig! :fnise::rodmer: Er det på grunn av at dere forlovet dere den 21. du vil gifte deg 21. i en måned, eller har 21. en annen betydning (også)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle eg gløymer det (eller av andre grunnar er indisponert om to dagar :fnise: ) : gratulerer med 1 års forlovelsesdag den 21.! :strix:

Er jo alltid artig å leike litt med datoar :) Vi har ein ganske symmetrisk bryllupsdato, men det var ikkje planlagt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Så spennende at du har begynt å søke på jobber :jepp: Får vel gratulere deg som jobbsøker da! :)

Herlig å være "ny"forelsket kan jeg tenke meg! Jeg er så glad for at det ser ut til å gå bedre med deg! :klemmer: Dere er mentalt gifte ja, men det er jo koselig! :fnise::rodmer: Er det på grunn av at dere forlovet dere den 21. du vil gifte deg 21. i en måned, eller har 21. en annen betydning (også)?

Takk. :jepp:

Det er utrolig herlig, har kun opplevd det med raringen min, å bli forelsket om og om igjen. Takk, det er deilig at ting går bedre, det går opp og ned, men jeg greier å nyte livet. :jepp: Ja, det høres merkelig ut å være mentalt gift, men.. Vi føler sånn begge to. :sjenert:

Vi ble sammen på den 21., forlovet oss tilfeldigvis på 21., så.. Hvorfor ikke gjøre det spesielt og gifte oss på 21. også? :sjenert:

I tilfelle eg gløymer det (eller av andre grunnar er indisponert om to dagar :fnise: ) : gratulerer med 1 års forlovelsesdag den 21.! :strix:

Er jo alltid artig å leike litt med datoar :) Vi har ein ganske symmetrisk bryllupsdato, men det var ikkje planlagt :gjeiper:

Tusen takk! :strix: Får håpe du er borte vekk på den 21., opptatt med lillegutten deres, for han må komme ut den 20. :fnise:

Vår forlovelsesdato var tilfeldigvis på den 21., vi ble sammen den 21., så.. 21. er vel perfekt da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig innlegg :hjerte::rodmer: Ingenting er bedre enn å være forelsket og bli forelsket tilbake. Og den morskjærligheten.. <3

Sånn dato har vi med 27, også :) Så den gang da - vi gifter oss, blir det nok den 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så koselig innlegg :hjerte::rodmer: Ingenting er bedre enn å være forelsket og bli forelsket tilbake. Og den morskjærligheten.. <3

Sånn dato har vi med 27, også :) Så den gang da - vi gifter oss, blir det nok den 27.

Det er mye kjærlighet i heimen. :lur::fnise: Neida, men jeg elsker mannen min så utrolig høyt. Selv om han kan være pinadø irriterende, så er han perfekt i mine øyne. Morskjærligheten er bare helt ekstrem, man er jo villig til å dø for den lille bylten, og man vil beskytte henne, koste hva det koste vil. Sånn føles det.

:fnise: 27. er jo en fin dato. :fnise:

---

Satt og kjedet meg i sted, og jeg tenkte på bursdagsdatoen til C og meg, hun har 3. og jeg har 27.. 27 er 3^3 eller 3*3*3. 3 er visst et lykketall. :nigo: Skal prøve å få lurt forloveden til 2 barn til. :nigo: Jaja, når man liker matte og fysikk, så er man vel litt tallinteressert.

Vi snakket forresten om det å få flere barn om noen år, og vi er enige om at det blir en til om noen år. Først vil vi ordne slik at vi har litt mer stabilitet. Jeg er tross alt bare 24, og kan like gjerne vente 10 år, men vi er enige om at det ikke blir så lenge. Toppen 6 år tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tall er gøy:) Så godt at dere er enige om fremtiden. Forloveden vil ha en til om noen år (helst en gutt), og jeg vil jo forsåvidt det jeg og.. Har alltid hatt lyst på to, men jeg opplevde verken svangerskapet eller fødselen som noe positivt, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal hente lysten og energien fra, for å gå gjennom det en gang til. Men kanskje jeg blir mer medvillig om noen år, når jeg har glemt det meste :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Tall er gøy:) Så godt at dere er enige om fremtiden. Forloveden vil ha en til om noen år (helst en gutt), og jeg vil jo forsåvidt det jeg og.. Har alltid hatt lyst på to, men jeg opplevde verken svangerskapet eller fødselen som noe positivt, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal hente lysten og energien fra, for å gå gjennom det en gang til. Men kanskje jeg blir mer medvillig om noen år, når jeg har glemt det meste :sjenert::fnise:

Jeg elsker tall og morsomme tallkombinasjoner. Jeg ser matematikken i ting. :jepp: Siden jeg kjeder meg litt om dagen, så skal jeg jobbe litt med matematikk, både type kalkulus og matematisk biologi.

Nå nøt jeg svangerskap og fødselen for min del var rask og lett, så jeg er jo klar nå, men jeg har nok med C for tiden og vil gjerne nyte tiden alene med henne og pappaen hennes til hun er 5 eller noe. :jepp:

Kanskje ved et eventuelt nytt svangerskap, vi får byttet om opplevelsen og at jeg får en som er lik din og du får en som er lik min.. Nå er det aldri en garanti for at vi blir eller velger å bli gravide igjen, derfor skriver jeg eventuell. :jepp: Forloveden bryr seg ikke om vi får ei jente til, her er det jeg som ønsker gutt. :nigo:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant. Det er jo ingen garantier for noe. Alle svangerskap er forskjellige og alle fødsler er forskjellige, så en vet jo aldri. Men håper da ikke det for din del :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Nei, det er sant. Det er jo ingen garantier for noe. Alle svangerskap er forskjellige og alle fødsler er forskjellige, så en vet jo aldri. Men håper da ikke det for din del :fnise:

:jepp: Jeg håper jo selv at jeg ikke sliter under svangerskapet, og får en opplevelse lik din. Ikke vondt ment altså, men jeg likte min opplevelse jeg. :fnise:

Uansett gleder jeg meg nesten til å bli prøver, for det fikk jeg jo ikke være nå. :fnise: Jaja, er mye man kan glede seg over. Først og fremst gleder jeg meg til å høre C le for første gang. Hu smiler som en liten :sol:, utrolig fornøyd liten frøken. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kan jeg godt forstå! :)

Ja, de små smilene er fantastiske, og gjør alt strevet verdt det!

Gleder meg også til å høre latter. Smilene til S får meg til å smelte, eller gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Nei, det kan jeg godt forstå! :)

Ja, de små smilene er fantastiske, og gjør alt strevet verdt det!

Gleder meg også til å høre latter. Smilene til S får meg til å smelte, eller gråte.

De er det, og de er trøst i seg selv. Når ting er litt vanskelig, så smelter et smil hjertet ditt og du glemmer litt den smerten du bærer på. Sånn er det for meg. :sjenert:

Innom og koser meg med oppdatering i boka di:)

Godt å være forelsket og ha det bra <3 <3 <3

:goodbye: Så koselig! :jepp:

Det er godt og deilig. Jeg er glad for at han elsker meg like høyt tilbake.

---

Leste i 'Spedbarnsboken' på utviklingstabellen. C har allerede vist tegn som er typisk rundt 2 måneder (er jo ikke så lenge til hun er to måneder, 2 uker igjen :jepp:). C prater nå, altså, pludrer og svarer oss når vi svarer henne. Herlige lyder som kommer ut av henne. Både jeg og pappaen hennes står og prater med henne og hun svarer! :strix: Skjønne lille jenta mi med alle de flotte lydene. :strix: Er stolt mamma jeg. :jepp:

Tullejenta smiler såpass nå at hun glemmer at hun skal spise. :fnise: Når jeg plukker henne opp for å mate henne, så smiler hun så bredt og så lenge. :nigo: Som sagt, hu smiler ofte og det er utrolig skjønt. Det er også skjønt å se henne gni seg over øynene når hu er trøtt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

Koselig med masse smil :hjerte: Og det er så søtt med den pludringen.

:hjerte: Det er koselig! :jepp: Hu glemmer til tider å spise, smilegurien min. Det er utrolig søtt, de blir mer menneskelige, ikke små bæsjebleieprodusenter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det positive i livet - ting jeg liker/er takknemlig for

Fra 15. november:

- Smilet fra vår datter. :rodmer:

- Lure blikk fra jenta vår. :fnise: Liten røver hu der.

- Smil fra min forlovede.

- Kosestund med datteren vår.

- Pludringen/snakkingen fra jentungen.

- Å snakke med familien min der hjemme i det "kalde" nord.

- At C ser sunn og frisk ut (ifølge jm, leger og helsesøstre). Får i tillegg høre at hun er så søt og nydelig, men det viktigste er at hu er frisk og sunn. :jepp:

- At jeg har en flott familie og en flott svigerfamilie.

- At jeg trives i rollen som mor (om ikke alltid, så trives jeg av og til).

- Å vite at jeg har kommet inn på mastergraden i oseanografi. :jepp:

- Å få skryt for nederlandsken, selv om jeg enda er blyg og ikke tørr å snakke det helt enda.

- Å vite at folk synes jeg er en koselig og ok person.

- Å vite at jeg er alt for datteren min, selv om hun ikke alltid er like fornøyd med servicen. :fnise:

- Å vite at jeg er sjelevennen til forloveden min. :rodmer:

- At kroppen min er tilbake i normalmodus.

- Sjokolade og iskrem. :fnise:

Fra 21. november:

- Å prate med C.

- Å gå turer med C i høstsolen.

- Høsten når det er fint vær og man virkelig får sett de vakre fargene.

- Å studere (jeg elsker å lære).

- Å danse med datteren min.

- Å få kyss fra forloveden min, og å se de forelskede blikkene fra han.

- Å vite at jeg har en familie i det kalde nord som er glad i meg, og som synes C er herlig. :jepp: Nå er de "biased", men det varmer hjertet mitt.

- At C er så god som hun er, og lett å håndtere de fleste dager.

- Musikken på iTunes-en min.

- Å synge for C.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært en "liker" knapp på Kvinneguiden. Ihvertfall, LIKER innlegget ditt over positive motivatorer :) Keep up the good work, Delphi! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...