Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Ååååå <3 Så fantastisk lesning<3

Er så glad på deres vegne, at dere endelig har snuppa hos dere og at alt er bare godt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :strix:

Endelig kom hun! Nå gleder jeg meg bare enda mer til det er min tur!

Kos deg masse med lille C :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye med lille C til dere begge :rodmer: Hørtes ut som en grei fødselsopplevelse :) Og så bra at du alt er kommet deg hjem :jepp:

Kooose dere megamye med den lille prinsessa deres :D :klemmer:

Hvor stor var hun foresten? Og vil dere røpe navnet nå som hun er kommet eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Delphina :roser::strix: Fantastisk at du endelig har lille C.

Jeg og er nysgjerrig på navn, men det har jo jeg vært hele tiden :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Orker ikke trykke multisitat på alle svarene altså! :sjenert:

Sitter her med ei lita frøken ved siden av meg, som krevde to sekunder med oppmerksomhet akkurat nå. Hu har masse hår på hodet og alle sier hun ligner på enten meg eller forloveden. Hun har sovet siden hu fikk mat, og det å amme henne er helt spesielt. Hu er tydeligvis nattefrøken, så vi skal vende henne til å være våken om dagen.

Første natta var passe hektisk, vi er jo helt nybegynnere på alt, noe som førte til at to allerede ganske så slitne nybakte foreldre ble enda mer slitne, men vi sover når vi kan. Her snakket vi rolig om hvem som skulle slappe av før vi fikk besøk av kraamzorg, og forloveden spurte pent om han kunne ta seg en blund på øyet, så skulle jeg ta meg av C. Vi kommuniserer, så det går som en drøm når maskineriet fungerer. Den nybakte pappaen er kjempeflink mens Delphina er noe rotete.

Vi har kraamzorg, noe som er deilig, selv om jeg liker best å lære om hvordan jeg kan ta vare på C. De gjør også ting i huset, men jeg kjeder meg når alt blir gjort for meg. Ja, jeg vet jeg er utakknemlig. :skratte:

Får også komplimenter at jeg ser fantastisk ut, til tross for søvnmangel. :rodmer: Nå skal det sies at forloveden ser jo helt fortreffelig ut og han er verdens beste pappa for jenta vår! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Delphina :roser::strix: Fantastisk at du endelig har lille C.

Jeg og er nysgjerrig på navn, men det har jo jeg vært hele tiden :fnise::sjenert:

Me, too... :sjenert:

---

Så bra at dere koser dere. Og ja - amming, det er noe helt spesielt! Helt fantastisk måte å knytte bånd med lille på.

Forloveden høres ut som en helt perfekt pappa og forlovede :rodmer: Ingenting er bedre enn at kommunikasjonen er på topp!

Hvor mye/lenge skal dere ha besøk av kraamzorg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraa og gratulerer så mye Delphina :klemmer:

oi som jeg gleder meg tio april/mai nå :fnise:

Håper dere får kost dere masse i denne tiden, det høres egentlig helt herlig ut med en person som hjelper til hjemme, men skjønner at du vil håndtere lille C selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Har jo selvfølgelig glemt å takke for alle gratulasjoner jeg! :sjenert:

Det går i et nå for tiden, så rekker ikke alltid innom her, men ser at dere er flittige og holder liv i boka mi, selv om jeg gjerne skulle ha lest om hvordan dere har det også.

Jenta vår hadde mageknip i går, for i dag er hu helt annerledes, mer rolig og sover godt, er nesten så jeg blir litt bekymret. Det føles veldig naturlig ut, det å skifte bleie, å vaske stumpen etter en liten bæsjebleie og det å amme. Å vaske håret er det eneste jeg har gjort på henne, da de har vist meg hvordan jeg skal vaske henne (føler jeg har glemt det meste, så spør neste gang jeg). Det å være mamma er helt fantastisk, og selv om det har gått en dag, føles det bare som en del av meg som alltid har vært der.

Chico: Kraamzorg skal være her i 6 dager til, noe som kanskje kortes ned om jeg føler meg klar til å ta meg av C alene, vel, med hjelp fra pappaen hennes.

Kommer vel til å sende mål og navn på PM, får spørre pappaen hennes også. Det er lilejenta hans også, så.. Vil bare at alt er godkjent før jeg gir det ut. :sjenert: Beklager hvis det høres forferdelig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har det veldig fint :) Det unner jeg deg! Endelig fikk du jenta di på utsiden :rodmer:

Jeg er også kjempe nysgjerrig på navn, men du må jo føle på det selv :)

Får vi fødselshistorie? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Høres ut som dere har det veldig fint :) Det unner jeg deg! Endelig fikk du jenta di på utsiden :rodmer:

Jeg er også kjempe nysgjerrig på navn, men du må jo føle på det selv :)

Får vi fødselshistorie? :)

Vi har det veldig fint, og det er deilig, samt litt skremmende med henne på utsiden. :sjenert: Begynte å gråte da hun hadde hikke i går, fordi jeg savner de rytmiske dunkene i magen.

Fødehistorie kom på forrige side.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår at du vil høre med pappsen først :) Men spennende, håper du sender meg en PM om dere bestemmer dere for å dele :)

Er sååå misunelig på deg jeg.. Herlig og ha henne hos seg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så kos å lese her! :rodmer:

Måtte le av hikke-savnet ditt :fnise: Er litt nysgjerrig på kor stor vesle C var, sidan du gjekk over. Stemte estimeringa ++ ?

(men syns det er heilt greitt om du syns det er privat info!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen er ok med litt deling, kunne jeg også få vite mål, og eventuelt navn på PM? :sjenert:

Man blir jo nysgjerrig, da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...