Gjest Delphina Skrevet 30. mars 2011 #121 Del Skrevet 30. mars 2011 14 uker! That is all. Vel, spiser sunnere nå for tiden, og jeg legger merke til at jeg våknet opp frisk og rask i dag. TRor jeg fortsetter i samme banen jeg. Sånn.. Oppdaterer vel når jeg har gjort noe mer interessant enn å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mars 2011 #122 Del Skrevet 30. mars 2011 14 uker ja! Så flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. mars 2011 #123 Del Skrevet 30. mars 2011 Jepp, er litt deilig å nå disse hele ukene. Håper det går bra med deg, tenkte på deg i går etter den oppdateringen i dagboka di Teri. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. mars 2011 #124 Del Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer så mye med 14 uker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 30. mars 2011 #125 Del Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer med 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 30. mars 2011 #126 Del Skrevet 30. mars 2011 14 uker Skjønner godt følelsen du har i forhold til foreldrene dine, men du må jo leve ditt liv og følge kjærligheten selvom den befinner seg i utlandet. Foreldrene dine venner seg nok til tanken etterhvert skal du se. Dere kan jo besøke dem og omvendt, det er jo en flytur unna Godt å høre at formen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. mars 2011 #127 Del Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer så mye med 14 uker! :D Gratulerer med 14 uker! 14 uker Skjønner godt følelsen du har i forhold til foreldrene dine, men du må jo leve ditt liv og følge kjærligheten selvom den befinner seg i utlandet. Foreldrene dine venner seg nok til tanken etterhvert skal du se. Dere kan jo besøke dem og omvendt, det er jo en flytur unna Godt å høre at formen er bedre. Takker og bukker Teita, Bellamy og arven1! Tror vi alle må bli vant til tanken. Jeg var litt treg med å fortelle mine foreldre, det angrer jeg på. De er støttende og hjelper, mest fordi de kjenner min situasjon bedre enn noen andre. Ikke planlagt graviditet og å flytte til et annet land er noe de kjenner godt. Pappa er norsk forresten, men bodde i mammas hjemland i ganske mange år. Det er bare en flytur unna og jeg vet allerede at de kommer på besøk rundt den tida jeg har bursdag, så de får sett lille når han eller hun fremdeles er "nyfødt". Gikk litt off topic innimellom her.. Takk, er litt deilig å slippe de fleste "plagene" man har hatt. Leser jo at du er begynt å bli bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mars 2011 #128 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei delphina! Tusen takk for tanker! Går bedre nå. Det er ikke så mange ukene til du får vite kjønn nå! Har du en spesiell følelse? Er så gøy med sånt! Nå er det så mange rundt meg som venter gutt, så jeg tipper jente på deg jeg! Og det går nok helt sikkert fint dette med foreldrene dine! Dere blir jo å ses flere ganger i året, og det er jo ikke noe sjeldnere enn det f.eks. noen som har foreldre i Oslo, men smo bor i Bodø gjør. Eneste "hindringen" er at flyturen blir litt lenger. Men det går nok bra det ja. Ha en strålende dag i påskeværet! Dersom dere har det da..Det har vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mars 2011 #129 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei delphina! Tusen takk for tanker! Går bedre nå. Det er ikke så mange ukene til du får vite kjønn nå! Har du en spesiell følelse? Er så gøy med sånt! Nå er det så mange rundt meg som venter gutt, så jeg tipper jente på deg jeg! Og det går nok helt sikkert fint dette med foreldrene dine! Dere blir jo å ses flere ganger i året, og det er jo ikke noe sjeldnere enn det f.eks. noen som har foreldre i Oslo, men smo bor i Bodø gjør. Eneste "hindringen" er at flyturen blir litt lenger. Men det går nok bra det ja. Ha en strålende dag i påskeværet! Dersom dere har det da..Det har vi! Heisann hoppsann Teri! Så bra at ting er bedre. Hadde tenkt til å starte en tippeliste, men du var visst for rask for meg du. Tror faktisk det blir jente noen ganger her også, men noen ganger tenker jeg det blir gutt. Kanskje det blir en hemafroditt. Verdens skjønneste i såfall.. *humrer* Nei, blir jo akkurat som en bosatt i Bodø, med foreldre i Oslo. Bodde i Bergen i flere år, så er vant til det, men nå er det et nytt land. Skremmende!! Tror faktisk flytur mellom Bodø og Gardermoen er lengre enn det flyturen er mellom Gardermoen og Schiphol. Har reist fra Gardermoen til nordlige strøk, som Bodø, Andøya, Tromsø og.. Longyearbyen.. De turene var lengre enn turen til Schiphol. Jo, har en strålende dag uavhengig vær jeg Her snør det, og jeg vil ha sol! Vet at det hørtes lettere barnslig ut, men... JEG VIL HAAAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mars 2011 #130 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) TIPPELISTE - KJØNN Gutt - Jongen Mamma'n til Delphina Teita Onkel (bror til Delphina) Tante (søster til Delphinamannen) nima Jente - Meisje Teriyaki Bellamy Delphinamannen (for nå) Ripsy Vorende farmor arven1 HenLu Sunflower87 Vinglere Delphina (må melde meg inn her, da jeg av og til føler at det blir gutt og av og til jente). Endret 29. juni 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 31. mars 2011 #131 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg vil tippe! Jeg tror nok du får ei lita tulle, jeg og jeg tar ALDRI feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mars 2011 #132 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg vil tippe! Jeg tror nok du får ei lita tulle, jeg og jeg tar ALDRI feil Da var du med på tippinga Blir morsomt å se om det blir ei lita frøken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mars 2011 #133 Del Skrevet 31. mars 2011 Artig med tippeliste! Hvis turen er kortere til der din kjære bor så er det jo enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mars 2011 #134 Del Skrevet 31. mars 2011 Det er enda bedre ja, må bare se positivt på ting egentlig. Har begynt i det små, viktigst det Har også begynt å pakke ned en del av tingene mine, til tross for at det fremdeles er en stund til jeg skal flytte nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. april 2011 #135 Del Skrevet 1. april 2011 14+2 i dag, og nå... I dag, første gang på nesten 2 uker, tømte magen seg. Haha, tror jeg ikke skal bekymre meg over lille, ellers sier kroppen ifra at jeg er gravid. Fikk et hosteanfall som virkelig trakk i ligamenter og muskler rundt livmoren i går, og hadde noe vondt. Våknet med en veldig prominent livmor, og ble litt bekymret. Magesekken sa ifra at "duuuu, slutt å bekymre deg, ellers protesterer jeg".. Noe den gjorde. Nå har jeg kjøpt frukt, hvitløksbaguetter og en ostebriks.. Håper jeg greier å spise, for jeg er sulten! Beklager at det ikke er store oppdateringen, men... Jeg kommer sterkere tilbake. Etter jeg har spist forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. april 2011 #136 Del Skrevet 1. april 2011 Håper du fikk spist noe Jeg tipper du får en liten gutt Hva sier magefølelsen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. april 2011 #137 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Håper du fikk spist noe Jeg tipper du får en liten gutt Hva sier magefølelsen din? Har satt deg opp på tippelista Magefølelsen vingler veldig til tider, men får følelsen av at det er jente. Ja, fikk spist, men magen og maten er ikke helt på team, så føler meg ikke helt optimal. Så, nå går det i Biola. Endret 1. april 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. april 2011 #138 Del Skrevet 2. april 2011 Hei i Delphina-heimen! Hva skjer hos deg i helgen da? Her skjer det lite! Skulle egentlig på jobb, men valgte å være hjemme for å ta det med ro pga. spotting. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. april 2011 #139 Del Skrevet 2. april 2011 Hei i Delphina-heimen! Hva skjer hos deg i helgen da? Her skjer det lite! Skulle egentlig på jobb, men valgte å være hjemme for å ta det med ro pga. spotting. Ha en fin helg! Heisann hoppsann Teriyaki! Her skjer det lite også. Skal sitte hundevakt for foreldrene mine et par dager, da de nettopp har reist til utlandet. Vagger litt rundt, siden det nå kjennes ut som jeg har en melon i magen. Huff, spotting er ikke så ille, men skjønner godt at du tar deg fri idag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. april 2011 #140 Del Skrevet 2. april 2011 Nei det er vel kanskje ikke så farlig. Men det var ikke noe problem å få noen andre til å ta vakta, så.. Hvilken hund er det du passer da? Og forresten så HAR du en melon i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå