Gå til innhold

Ny date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt synspungter på min nye date. Vi er begge godt brennte fra før. Han var på besøk hos meg i går. Han kjørte i 20 min seint på kvelden og gikk ikke før kl 2 i natt. Han skulle på jobb kl 7 idag tidlig så tydelig at han er litt intressert.

Men til saken han har flere ganger sagt at han er redd for å brenne seg igjen og har mistet troen på damer. Han snakker om den damen han skal treffe og at det passer bedre til høsten pga han har det så travelt nå. Vi er jo helt i startfasen og jeg mobbet han i går ang kommentarene hans. Skjønner at han tuller. Jeg har spørt han om han er intressert i å bli bedre kjennt med han og det ville han. Han er litt tilbakeholdene, men sier at jeg er fin hele tide og at jeg er en kvalitetsdame. Jeg har 3 barn fra før, han har 1. Han har tidligere vært sammen med en jente som hadde 2 og sier at det er noe han har tenkt på. I det andre øyeblikket sier han at han er veldig klar for å finne en. Han har vært singel i 1 år.

Det er han som har tatt intiativ til å møtes og spørte i går om hvilken planer jeg hadde i helgen. Han snakker om at han vil ta meg med på fjell tur/joggetur, lage middag til meg osv. Jeg blir litt forvirret siden han ikke sier så mye, men merker jo at han spørker med det.

Det er jeg som har tatt intiativ til å skrive meldinger og merker på han at han holder igjen. Kanskje han flørter på sin måte og siden han er redd så tør han ikke.

Jeg er tidligere vant til at det er intens i startfasen når man er nyforelsket, men vi kjenner jo ikke hverandre så godt.Jeg blir også litt tilbakeholden siden han er det. Har så lyst å skrive/si masse til han, men vil heller ikke skremme han.

Når han var her i går så holdt han meg i handa en stund, fikk en god klem når han gikk. Flere ganger tok han på meg når vi satt i sofaen.

Han er en flott gutt og har hatt 4 forhold tidligere og jeg vet at han har vært en røver. Dette snakket vi litt om i går og alle har jo sine ting som ikke er så bra, men fortid er fortid.

Jeg tenker om han kun er ute etter useriøst forhold så hadde han ikke valgt meg som har 3 unger fra før, men vet jo aldri. Men han har sagt at neste gang han skulle ha seg dame skulle det bli den siste :) Jeg er nok innerst inne veldi skeptisk siden jeg ble lurt trill rundt av min siste kjæreste.

Jeg synst det er vanskelig å vite hvor mye intiativ jeg skal ta. Det er han som har pleid å ringe meg, sa sist gang vi snakket at jeg bare måtte ringe han også. Han er en travel mann så skjønner at han ikke har så god tid å ta kontakt med meg i hverdagen.

Jeg er ikke vant til en sånn start så trenger litt tips å råd hva jeg kan gjøre?

Jeg er somsagt vant til at det er full klaff med en gang og at ting blir fort intens, men har jo skjønnt at mangen dater lenge før de er der. Hvor mye skal man gi av seg selv? Er somsagt redd for om jeg er for på skremmer jeg han. Men ikke kjekt å holde igjen heller :)

Dette ble langt og rotete, men måtte bare lufte meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...