Gå til innhold

Han kalte meg feit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, jeg er i midten av 20 årene, og jeg har ikke forandret meg fysisk siden tenårene. Jeg er strammere, blitt kvitt litt "valpefett", men jeg er fit og trent som før. Så ikke så uvanlig at han ønsker henne tilbake i slank og fin form igjen. Det eneste er at han så på bildet av søsteren, fikk inspirasjon og sa "slik har du også sett ut, og kan se slik ut igjen". For ham var det sikkert et kompliment til deg, og en dytt i rett, god retning.

Hva er poenget med å få vektnedgang om du ikke har som mål å faktisk bli litt slankere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun og jeg likner jo igrunnen litt, men hun er superslank og har en tenåringskropp såklart, det var det som var så rart, at han antydet at jeg kunne få den kroppen jeg hadde da jeg var tenåring selv.

Han har selv en storebror som er superhott, men sier jeg noengang at han burde se litt mer som storebror? Nei.

kanskje hinte litt innpå der da? jeg mener hvorfor ikke ta i bruk samme triks som han selv gjør, han skal vel få anstrenge seg litt for deg han også som du gjør for han.

Skrevet

Helt enig i det AB ovenfor sier. Hvis du skal anstrenge deg for å ta deg godt ut skal fader meg han også gjøre det samme. Det syns jeg ikke er så mye å forlange.

Forøvrig synes jeg det er litt sykt at man i voksen alder skal måtte se ut som en tenåring. Og ikke kom med noe fordømt tull om at man bare oppmuntrer til å se bedre ut. En sekstenåring er et barn. Ja, du hørte riktig. En ung tenåring er ikke fullt utviklet engang. Jeg kan ikke fatte og begripe at man må se så ung ut for å være attraktiv. Ser Jillian michaels ut som om hun er femten? Ser Kelly Brook ut som om hun er seksten? Nei. Det er ingenting som stopper deg fra å være slank og veltrent selv om du ser ut som om du er tjuefem. Jeg vil også tørre å påstå at det er langt mer tiltrekkende å se ut som en kvinne.

jm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...