Gå til innhold

Han kalte meg feit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan hende jeg overreagerte, men jeg ble skikkelig lei meg, da forloveden sa at jeg kunne se bedre ut da vi snakket om trening. Han sa at han så et bilde av lillesøsteren min på 16 og mente at jeg så akkurat som henne da han først møtte meg og at jeg kunne se sånn ut igjen om jeg ville. Jeg ble skikkelig lei meg samt sint.

Vi endte opp i en 2 timers lang diskusjon hvor han forsvarte poenget sitt og jeg prøvde å klargjøre min skuffelse og negative oppfattelse av kommentaren hans og hvor såret jeg var av den.

Tilslutt sa han unnskyld selv om han ikke skjønte hva han unnskyldte seg for.

Etter ennå en runde med "krangel" sajeg at jeg ikke gadd dette å at vi burde glemme hele greia, men han ville ikke glemme og nå hadde temaet fått annen tittel. Jeg er bare så frustrert akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er ikke mye som er så kjedelig som å høre slikt... Min samboer sa på en litt penere måte at du kunne jo kanskje trent litt du også da... Man vet jo selv hvordan man ser ut, så jeg trenger ingen påminnelser på hvordan jeg ser ut! Dette er riktignok lenge siden og jeg jobber med saken nå! Men var sur lenge og syntest det var trist med en slik komentar!!

Skrevet

Huff, det er ikke mye som er så kjedelig som å høre slikt... Min samboer sa på en litt penere måte at du kunne jo kanskje trent litt du også da... Man vet jo selv hvordan man ser ut, så jeg trenger ingen påminnelser på hvordan jeg ser ut! Dette er riktignok lenge siden og jeg jobber med saken nå! Men var sur lenge og syntest det var trist med en slik komentar!!

Ikke sant? Han sier at han sa det fordi han ville oppmuntre meg og motivere meg til treningen. Men at han synes jeg ser pen ut og at jeg er den vakreste i hans øyne! Snakk om selvmotsigelse! Og er det sånn man oppmuntrer folk? Det er motsatte han gjør spør du meg.

Han unnskyldte seg tusen og en ganger nå, men det var skikkelig sårt!

Skrevet

Jeg syns det er så dumt når noen prøver å oppfordre andre til å trene. Tanken er god, men utførelsen blir sjeldent bra. Som regel sitter man igjen med en forvirra følelse og mange spørsmål; "er jeg feit?", "syns han ikke jeg er pen?" og den slags. Og det verste er at han nevner søstra di på 16 år, det er bare ikke et smart trekk. Det kan jo hende at du trenger å slanke deg - no offence, men hvis du er litt overvektig så kanskje han prøvde å motivere deg, men saken er at du kjenner din kropp bedre. Og om du er fornøyd med deg selv så skal du bare drite langt i hva han sa og gå videre. Tanken hans var garantert god. Bare husk at han er en mann :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Det er vel eit hint til at du burde komme deg ut av sofaen, og trene vekk litt fett.

• Liker 10
Skrevet

At du så ut som SØSTEREN DIN? Alvorlig talt, man kan da be partneren om å gjøre ting uten å sammenligne med lillesøster eller lillebror. Det var stygt gjort.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns det er så dumt når noen prøver å oppfordre andre til å trene. Tanken er god, men utførelsen blir sjeldent bra. Som regel sitter man igjen med en forvirra følelse og mange spørsmål; "er jeg feit?", "syns han ikke jeg er pen?" og den slags. Og det verste er at han nevner søstra di på 16 år, det er bare ikke et smart trekk. Det kan jo hende at du trenger å slanke deg - no offence, men hvis du er litt overvektig så kanskje han prøvde å motivere deg, men saken er at du kjenner din kropp bedre. Og om du er fornøyd med deg selv så skal du bare drite langt i hva han sa og gå videre. Tanken hans var garantert god. Bare husk at han er en mann :gjeiper:

Du har rett jeg bør ikke bry meg noe særlig om hva han sier. Og som du sier var intensjonen hans riktig, og han sa at det kom ut feil.

Jeg er langt i fra overvektig. Jeg har bare lagt litt på meg i det siste halvannetåret. Brukte størrelsen "small" i de fleste klær for den tid. Men nå har jeg som sagt gått litt opp i vekt, si 10 kg. Jeg hadde ikke prioritert trening før, men nå skjønte jeg at kiloene ikke går vekk av seg selv (noe som virket de gjorde før, hadde aldri problemer med vekt) og jobber med saken.

Skrevet

Det er vel eit hint til at du burde komme deg ut av sofaen, og trene vekk litt fett.

Trengte ikke hint, jeg da! Begynte å trene regelmessig forrige måned og resultatet synes. Det sa han før han begynte å sammenlikne meg med min lillesøster.

Skrevet

At du så ut som SØSTEREN DIN? Alvorlig talt, man kan da be partneren om å gjøre ting uten å sammenligne med lillesøster eller lillebror. Det var stygt gjort.

Hun og jeg likner jo igrunnen litt, men hun er superslank og har en tenåringskropp såklart, det var det som var så rart, at han antydet at jeg kunne få den kroppen jeg hadde da jeg var tenåring selv.

Han har selv en storebror som er superhott, men sier jeg noengang at han burde se litt mer som storebror? Nei.

Skrevet (endret)

Typisk. Lager et helvet for fyren i to timer, så du garanterer deg selv at han ikke er ærlig neste gang. Og hva skjer når han ikke kan snakke med deg? Til slutt blir han lei av løgn, og finner seg en som både tar vare på seg selv og som det går an å snakke med, uten å havne i en følelseseksplosiv munndans.

Er rimelig trygg på at dette ikke bare trillet av hjernen hans. Men heller noe som ble dratt ut av ham, i utgangspunktet. Sure og homonelle bomber er like kjekke å ha med å gjøre, som ei flaske nitroglyserin i baklomma.

Tåler du ikke sannheten, så ikke spør.

Endret av Kamikatze
  • Liker 12
Skrevet

Han har selv en storebror som er superhott, men sier jeg noengang at han burde se litt mer som storebror? Nei.

Kanskje du burde sagt det. Menn trenger som regel å lære ved førstehåndserfaring.

• Liker 1
Skrevet

Typisk. Lager et helvet for fyren i to timer, så du garanterer deg selv at han ikke er ærlig neste gang. Og hva skjer når han ikke kan snakke med deg? Til slutt blir han lei av løgn, og finner seg en som både tar vare på seg selv og som det går an å snakke med, uten å havne i en følelseseksplosiv munndans.

Er rimelig trygg på at dette ikke bare trillet av hjernen hans. Men heller noe som ble dratt ut av ham, i utgangspunktet. Sure og homonelle bomber er like kjekke å ha med å gjøre, som ei flaske nitroglyserin i baklomma.

Tåler du ikke sannheten, så ikke spør.

Jeg spurte han ikke en dritt. Det var han som sa: "Oi, det ser ut som du har begynte å tape vekt" Og jeg bare: "Å, takk!" Så sa han at om jeg ville så kunne jeg se enda bedre ut enn jeg så ut. Så så han på et bilde av min lillesøster og sa at, "sånn sa du ut da jeg møtte deg først" og kan se ut igjen om du vil. Nei, takk! Jeg vil ikke se ut som en tenåring. Jeg er midten av 20-åra og jeg er fornøyd.

Og forresten, det var han som ikke ville slutte og snakke om dette, ikke jeg. Så ikke minskyld at det ble "munndans" eller hva du enn du kaller det.

Så forsvar ikke han, bare fordi han er en mann.

Skrevet

Ok, så han ga deg et kompliment for at du var kommet i gang med slankingen, og ville motivere deg, og så fikk han et helvete? Lykke til! Her kommer nok godordene haglende i tiden som kommer, du.

• Liker 9
Skrevet

Ok, så han ga deg et kompliment for at du var kommet i gang med slankingen, og ville motivere deg, og så fikk han et helvete? Lykke til! Her kommer nok godordene haglende i tiden som kommer, du.

Har ikke man bedre å komme med enn det han har komt her, er det vel like greit at han holder snavla. Ytterst få ønsker å bli sammenlignet med søsken.

• Liker 1
Skrevet

Han oppmuntrer jo ikke akkurat,for en tosk.

Sammenligne deg med en 16 åring????

Hvordan ser han selv ut da???

Kamikatze:

Om en litt overvektig 25 åring spør deg: synes du jeg er tykk?

Hva sier du?

• Liker 1
Skrevet

Kamikatze:

Hva sier du?

Nettopp!

Og jeg vil ikke si at jeg er overvektig akkurat. Bare ikke like slank som før. Jeg er 171 cm og veier 69 kg.

Skrevet

Spent på svare ditt her kamikatxe???

Du må heve hode ditt her.

Og uansett,vi som har litt eller mye for mye her og der har da speil.

Skrevet

Kamikatze:

Hva sier du?

Hvis dette er en kvinne, så taper man uansett hva man sier.

"Ja" - Du er en dritt som rakker ned på andre.

"Nei" - Du lyver og klarer aldri å fortelle sannheten. Du er sikkert utro også!

Det beste er vel å gjøre sånn som man gjør med hunder når de blir litt viltre. Man avleder dem.

:ironi:

• Liker 7
Skrevet

Og om det er en mann,da kan man si hva man mener???

Skrevet

Og om det er en mann,da kan man si hva man mener???

Da sier man: "Ikke ta det der touchy-feely-greiene. Se deg selv i speilet."

Ev: "Spør din mor."

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...