Gå til innhold

'Tips' for å få orgasme med partner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt problemer med å få orgasme alene, både vaginalt og klitoris ( blir som oftest klitoris, da det er 'kjapt og enkelt' og 'ikke no klin'. ).

Kan gjerne få 2 klitorisorgasmer med kort mellomrom, med letthet, men med kjæresten er det 'umulig'.

Jeg 'spenner' meg litt under f.eks. fingring, uten at jeg tenker på det eller er klar over det selv. Prøver å slappe av, men vanskelig når jeg ikke selv 'vet at jeg spenner meg'... :gjeiper:

Også har jeg så lyst til at han skal klare å gi meg orgasme, så han selv kan bli litt 'stolt'av 'jobben sin'.

Har en litt 'godvond' følelse mens han fingrer meg, både veldig godt og samtidig litt sånn at man nesten er 'redd' for hva som kommer til å skje hvis han fortsetter..

Noen tips til hvordan jeg kan klare å 'slappe mer av'?...

Eller må jeg bare ta tiden til hjelp, og at ting løsner når jeg blir enda mer trygg på han? ( forholdsvis 'ferskt' forhold enda ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt problemer med å få orgasme alene, både vaginalt og klitoris ( blir som oftest klitoris, da det er 'kjapt og enkelt' og 'ikke no klin'. ).

Kan gjerne få 2 klitorisorgasmer med kort mellomrom, med letthet, men med kjæresten er det 'umulig'.

Jeg 'spenner' meg litt under f.eks. fingring, uten at jeg tenker på det eller er klar over det selv. Prøver å slappe av, men vanskelig når jeg ikke selv 'vet at jeg spenner meg'... :gjeiper:

Også har jeg så lyst til at han skal klare å gi meg orgasme, så han selv kan bli litt 'stolt'av 'jobben sin'.

Har en litt 'godvond' følelse mens han fingrer meg, både veldig godt og samtidig litt sånn at man nesten er 'redd' for hva som kommer til å skje hvis han fortsetter..

Noen tips til hvordan jeg kan klare å 'slappe mer av'?...

Eller må jeg bare ta tiden til hjelp, og at ting løsner når jeg blir enda mer trygg på han? ( forholdsvis 'ferskt' forhold enda ).

Hvorfor er det vanskelig å slappe av tror du ? Det er jo bare å hengi seg til nytelsen og ikke tenke på noe annet enn det deilige som skjer der nede ...he he . Det er veldig enkelt .

Er du sjenert kanskje ? Aha - du føler deg sjenert for han , derfor spenner du deg også . Bli kvitt den umodne og barnslige følelsen og vær bevisst på at du har ingenting å være sjenert over .

Selv er jeg alltfor tillitsfull nesten . Kunne lagt meg ned og blitt fingret til orgasme av hvem som helst som ville , enten jeg kjente han eller ikke , hadde ikke brydd meg særlig . ØVELSE GJØR MESTER ...HE HE

Det er sant : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...