Gå til innhold

Slankestrips

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Shoe
Videoannonse
Annonse
Gjest undrende
Skrevet

Jeg har brukt dette nå i 3 uker og har gått ned 10 kg. det beste var at jeg kunne spise hva jeg ville og hvor mye jeg ville uten å tenke på det.. jeg veide 69 kg, men ville bare prøve om det fungerte og det gjorde det nå veier jeg 58/59 kg og er veldig fornøyt med produktet.

Hvordan har du levd de tre ukene da?

Hvordan trening/kosthold har du hatt?

Hvordan er dette ifht hvordan du pleier å leve?

Gjest undrende
Skrevet

Har dere noen link til den norske biovita der dette kan bestilles?

Skrevet

verden vil bedras

Skrevet

Hmmm var det ikke Biovita som hadde dette produktet da?

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/biovita_as/1981263394.htm

Kan ikke si jeg har sett noe til de enda. Ler litt når jeg tenker over det^^

Er noe ingen som falelr for det, men kanskje har et større håp på at det skal funke. Derfor ender mange opp med å ikke kjøpe det, selvom det frister.Derfor bestillte jeg en pakke, slik at jeg kan teste dem slik at alle andre slepper å gjøre det^^ Ikke har jeg behov for stripene, ikke ble jeg fristet til å kjøpe dem. Men jeg prøver ofte mye rart for at andre skal sleppe å bilr skuffet ellr føle seg lurt^^ Å jeg vil ikke si at det ikke funker før jeg har bevis på det. Jeg har en følelse at jeg kommer til å gå ned i vekt. Men er som mye annet at det kun er vannen som forsvinner. Så synes jeg ikke man skal håne de menneskene som er godtroende. Er bedre å være en optimist sitede for en gretten pesimist.

Skrevet

Hei! :)

denne nettsiden er det mange tips om slanking under kategorien celulitter. Hun som har skrevet artiklene har et eget produkt hun selger, men jeg har enda ikke kjøpt det, selv om jeg vurderer det litt.

Det er jo som det står i artiklene at ingenting fungerer bortsett fra riktig kosthold og trening, men hva når vi ikke blir skikkelig informert om hva som er riktig?

Alle sier jo forskjellig synes jeg. Greit nok at vi må være mer i bevegelse og spise mindre, men jeg tror det trengs mer nøyaktighet enn som så. Vanskelig for alle det her..

Vel vel, ville bare informere om de gratis artiklene og tipsene :)

God sommer til deg :)

Skrevet

Jeg har brukt dette nå i 3 uker og har gått ned 10 kg. det beste var at jeg kunne spise hva jeg ville og hvor mye jeg ville uten å tenke på det.. jeg veide 69 kg, men ville bare prøve om det fungerte og det gjorde det nå veier jeg 58/59 kg og er veldig fornøyt med produktet.

Gratulerer!!! Det er jo kjempe flott! Tok det lang tid før du mottok varen? Jeg har venete LENGE har enda ikke sett noe til dem!

Skrevet

Nå skal vi se. Jeg fikk mine flotte striper her på fredag etter jobb. Skal poste innhold i produktet når jeg kommer hjem. De er grønne, smakløse og kommer i en blå eske. Har spist dem siden fredag. Skal vist såise to striper om dagen. Kan ikke si jeg ser noen som helt endring på vekta. men vi får se iløpet av uka. Jeg har en rasjon for en mnd som betår av to pakker. De som selger produktet har også en hjemmeside. Helseposten.no menne kan ikek si jeg ser produktet på nett. Man må også ringe eller faxe inn for å si opp avtalen på produktet. Noe jeg skal gjøre i morgen. Bare for sikkerhets skyld. Du må nemli si opp etter 14 dager etter du har fått produktet. Det står litt informasjon på fakturaen som jeg kan ta å scanne å poste her på forumet^^ Nå får vi se om denn "vindunder" kuren funker. Viktigste kriterie for at det skulle funke var at jeg måtte spise som normalt, og de nevner at en vanlig person spiser mellom 3 og 4 måltider om dagen. Jeg har jo en tendens til å spise mye oftere en det i ukedagene, og kankje mindre i helgene.

Gjest Gjest
Skrevet

unnskyld da, Men HAHAAHA fyyfaaen jeg skatt da jeg kom inn på en blogg å så mitt inlegg der , også navnet mitt!:o sorry det er sikkert bare tull men jeg har blitt mobba hele livet mitt for at alle er perfekte men jeg er litt større.. sorry det er sikkert bare tull men jeg har sliti mye med vekta og derfor ble jeg litt usikker det var ikke et råd jeg kom med men noe jeg tenkte.. jeg bare skrev det her så det kunne diskuteres ! sorry folkens :P

Men jeg er ikke sånn diger da hvis dere fikk det intrykket meg jeg føler det selv er kanskje litt over normalen :P

Ingen sure miner eller ? XD

mvh martine

Gjest Gjest
Skrevet

unnskyld da, Men HAHAAHA fyyfaaen jeg skvatt da jeg kom inn på en blogg å så mitt inlegg der , også navnet mitt!:o sorry det er sikkert bare tull men jeg har blitt mobba hele livet mitt for at alle er perfekte men jeg er litt større.. sorry det er sikkert bare tull men jeg har sliti mye med vekta og derfor ble jeg litt usikker det var ikke et råd jeg kom med men noe jeg tenkte.. jeg bare skrev det her så det kunne diskuteres ! sorry folkens :P

Men jeg er ikke sånn diger da hvis dere fikk det intrykket meg jeg føler det selv er kanskje litt over normalen :P

Ingen sure miner eller ? XD

mvh martine

Skrevet

Haha nå har det gått en uke. Tja kan ikke si det her er en vidunder medisin. Jeg veide 65,4 KG da jeg begynte. Idag tidlig veide jeg 63,7Kg. Så ikke så mye å juble over! Her er det som står på en boks. Du får 2 i den minste pakken.

Ingridienser:

Dectin,Glycerol,Microcrystaline cellulose,Spearmint flavor, Fucus vesiclosus, Caffeine Citrus Aurantium, Green Tea DL-alpha-tocopherol acetate, Potassium sorbate, Tween-80, Acesulfame-K, Brilliant blue FCF Water.

Så står det:

Slim Strips av C2i inneholder 28 SL-strips oppløsning. Den smaker godt og kan hjelpe mot vekttap.

Ja så står det at doseringen er 2 ganger daglig. En til frokost og en til middag. Må ikke overskrides. Det står også på fakturaen at du ikke skal bli umotivert fordi du ikke mister vekt den første uken eller 2 uken. Å produktet kan ha forskjellig innvirkning fra person til person. Men dems studier har vist at det er mulig å miste 5 Kg i uken med dette produktet. Vist du ikke er fornøyd med produktet kan vi faxe eller ringe kundeservice å returene produktet. Å så en haug bla bla bla bla!

Vi får se neste fredag hva vekta sier da ;D Å jeg kommer til å bruke produktet i en mnd. Selvom jeg ikke ser stor forskjell til nå. Ha en flott helg folkens.

• 1 måned senere...
Gjest Chanthira Ramasa
Skrevet

hei. Jeg har brukt slim strips av c2 inneholder 28 sl-strips. jeg skal bestille nytt .

Men jeg har mistet telefonnummeret, er det noen vet hva telefonnummeret er. Hvis noen vet det, så bare skrive på. Vær så snill.

Tusen hjertelig takk.

Gjest chanthira Ramasa
Skrevet

Hei.

Tusen takk. Jeg fikk telefonnummeret fra dere.

Hjertelig takk.

Ha det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...