AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Dette virker altfor godt til å være sant! ...og ja,jeg vet at det som virker for godt til å være sant ofte er det... men blir nyskjerrig for det da! Er det noen som har prøvd dette vidundergreiene?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Dette virker altfor godt til å være sant! ...og ja,jeg vet at det som virker for godt til å være sant ofte er det... men blir nyskjerrig for det da! Er det noen som har prøvd dette vidundergreiene? Hva er slankestrips?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 er noe du skal legge på tunga som visst nok gjør at du skal gå ned 5 kg pr uke! dette virker for godt til å være sant, men hvordan kan de da ha pengene-tilbake-garanti?
Betty2 Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Salgstriks ville jeg tippet. Er stortsett alltid noen som får placebo effekt. og dermed tjener selskapet penger på de som får den effekten. når det gjelder å få pengene tilbake, så er ikke det alltid like lett heller. men hvis det funnker så hadde jo det vært gøy. men 5kg i uken er i grunn i det meste laget... du skal jo holde vekta også... Hvor fant du disse vidundergreiene?? =)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Enig med deg. Syns ikke det hørtes spesielt sundt ut. Det bare dumpet ned i postkassa mi fra biovita. Prøvde å finne det på nettet for å vise dere, men finner det ikke.
aline Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 dette virker for godt til å være sant, men hvordan kan de da ha pengene-tilbake-garanti? pengene-tilbake-garanti er enkelt nok, det er nok relativt sjelden noen faktisk benytter seg av denne garantien, og du kan være HELT sikker på at selger/produsent selger varen for laaaaangt mer en hva det koster å produsere produktet. Ergo tjener de på det uansett om noen skulle benytte seg av denne garantien. Hadde det fungert, hadde man på mirakuløst vis gått ned 5 kg i uka ved å ha en strips på tunga, tror jeg kanskje slankeoperasjoner hadde blitt satt på hold.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Garantert bullshit! sett den reklamen jeg og, i Kamille. Ble faktisk skuffet over Kamille, som eg syns er et blad deilig fritt for slankemas;), som har tatt inn den annonsøren. Googlet det jeg og...fikk treff..men ingen info om produktet.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Når skal folk skjønne dette: Hvis det fantes en vidunderkur, så hadde ingen vært overvektige! Neida, du må nok gjøre som alle oss andre: trene mer, spise mindre.. 2
Gjest annemor30 Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har adri hørt om dette, men det kan nok som flere sier høres ut som om det er for godt til å være sant... Enkelte skor seg på de som er har et desperat ønske om å gå ned i vekt.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Fem kilo i uka vil gi deg et infarkt. Så farlig er det. Og dersom dette virker så er det fordi tunga di blir lam og halsen hovner opp så du ikke KAN spise... 1
Gjest Martine Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Jeg trur faktisk at det ikke er tull, det står i annonsen ''øker forbrenninga'' og at det er grunnen til vektap. ikke at du bare går ned! du får høy forbrenning slik som alle ''tynne folk'' har de kan spise alt dritt eller ikke alle som har gjort deg fortjent til å være tynn men di som aldri blir feite fordi de har høy forbrenning! Jeg er ganske ung å veier 10 killo mere enn vennene mine, og hvis dere er overvektige å burde dere i det minste prøve dette. jeg kan prøve det å skrive resultatet tilbake her jeg og jeg syntes ikke det er spesielt dyrt, 99kr + gratis porto for 4 ukers prøving med slakestrips. svar meg da : )
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Jeg trur faktisk at det ikke er tull, det står i annonsen ''øker forbrenninga'' og at det er grunnen til vektap. ikke at du bare går ned! du får høy forbrenning slik som alle ''tynne folk'' har de kan spise alt dritt eller ikke alle som har gjort deg fortjent til å være tynn men di som aldri blir feite fordi de har høy forbrenning! Jeg er ganske ung å veier 10 killo mere enn vennene mine, og hvis dere er overvektige å burde dere i det minste prøve dette. jeg kan prøve det å skrive resultatet tilbake her jeg og jeg syntes ikke det er spesielt dyrt, 99kr + gratis porto for 4 ukers prøving med slakestrips. svar meg da : ) Det er ingenting som heter "lav eller høy forbrenning". Om du tar 100 personer som er like godt/lite trent med lik høyde, så vi disse ha lik forbrenning. Grunnen til at noen har høyere forbrenning enn andre er pga muskelmasse, det er musklene som forbrenner kaloriene. Altså, folk som trener. Ingen strips på tunga kan påvirke forbrenningen på noen som helst måte. Du virker ikke til å ha mye peiling, så ikke kom med råd. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Det er ingenting som heter "lav eller høy forbrenning". Om du tar 100 personer som er like godt/lite trent med lik høyde, så vi disse ha lik forbrenning. Grunnen til at noen har høyere forbrenning enn andre er pga muskelmasse, det er musklene som forbrenner kaloriene. Altså, folk som trener. Ingen strips på tunga kan påvirke forbrenningen på noen som helst måte. Du virker ikke til å ha mye peiling, så ikke kom med råd. Hvordan forklarer du da at to personer som spiser like mye lik mat, som trener omtrentlig likt, har helt forskjellig vekt? Hvordan forklarer du da at noen kan spise hva de vil, når de vil, så mye de vil, uten å legge på seg et gram, mens andre nærmest bare trenger å se på mat for regelrett å ese ut? Virker ikke som om du har så mye erfaringsbasert peiling, iallefall.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Hvordan forklarer du da at to personer som spiser like mye lik mat, som trener omtrentlig likt, har helt forskjellig vekt? Hvordan forklarer du da at noen kan spise hva de vil, når de vil, så mye de vil, uten å legge på seg et gram, mens andre nærmest bare trenger å se på mat for regelrett å ese ut? Virker ikke som om du har så mye erfaringsbasert peiling, iallefall. Det har med muskelmasse å gjøre, to personer kan veie likt, men den ene kan ha fett og den andre kan ha muskler. Lav forbrenning er noe folk som legger på seg fort skylder på fordi de ikke gidder å trene. Og ja, jeg var en av dem. Er med på et kurs hvor 30 damer fikk scannet kroppen ( i samarbeid med lege) og dette bekreftet nøyaktig dette. Hvileforbrenningen var ca lik på de som hadde lik høyde og muskelmasse. Nå har jeg trent i noen uker, og forbrenninga mi har økt i takt med muskelmassen. Så jo, erfaringsmessig så har jeg peiling.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Det har med muskelmasse å gjøre, to personer kan veie likt, men den ene kan ha fett og den andre kan ha muskler. Lav forbrenning er noe folk som legger på seg fort skylder på fordi de ikke gidder å trene. Og ja, jeg var en av dem. Er med på et kurs hvor 30 damer fikk scannet kroppen ( i samarbeid med lege) og dette bekreftet nøyaktig dette. Hvileforbrenningen var ca lik på de som hadde lik høyde og muskelmasse. Nå har jeg trent i noen uker, og forbrenninga mi har økt i takt med muskelmassen. Så jo, erfaringsmessig så har jeg peiling. Da vil det jo være hipp som happ hvorvidt en kaller det forbrenning eller muskelmasse! Når to personer trener likt - eller ikke trener overhodet -, men fremdeles legger på seg ulikt, kan man jo like gjerne si at forbrenningen er ulik som at muskelmassen er ulikt. Selvfølgelig vil en forbrenne mer når en trener mer, det er jo selvsagt. Men å påstå at alle har lik forbrenning, er bare tull. Jeg trener like mye som en venninne av meg. Jeg er 1,66 og hun er 1,65. Hun spiser mye mer enn meg, og mer usunn mat (sukker, karbohydrater, mettet fett, etc.). Hun veier 52 kg, mens jeg veier 68 kg. Forklar dette, du, på en slik måte at den gemene hop kan forstå hva det er som i realiteten spiller noen rolle på en slik fordeling. Og ikke bare kom med flisespikk, takk. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Hun veier 52 kg, mens jeg veier 68 kg. Forklar dette, du, på en slik måte at den gemene hop kan forstå hva det er som i realiteten spiller noen rolle på en slik fordeling. Og ikke bare kom med flisespikk, takk. På et eller annet tidspunkt i livet må du ha trent mindre eller spist mer enn din venninne. Du kan ikke bare sammenligne situasjonen i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå