Gå til innhold

Tenker på en annen


Gjest Margrethe

Anbefalte innlegg

Gjest Margrethe

Jeg må bare få ut dette, og jeg kan ikke snakke med noen om det..

I forbindelse med en jobb-reise (sammen men min mann) har jeg møtt en fyr. Han er ca 5-6 år yngre enn meg, og ikke egentlig min type.

Problemet er at jeg tenker på han HELE tida. Han bor i et annet land, og jeg behøver nok ikke møte han igjen, men jeg mailer og snakker med han hver dag i forbindelse med jobb.

Jeg blir GAL, jeg er forelsket i mannen min, og har aldri/ville aldri vært utro, men det er slitsomt å tenke sååå mye på en annen (jeg blir jo kåt av det og, det er jo bra for mannen min, for det blir jo bra elskov av det....men...).

Måtte bare få det ut, det går nok over, men nå er det slitsomt..

Blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres slitsomt ut. Er dette en du kommer til å ha mye kontakt med fremover? Ikke så lett når man får noen/noe på hjernen, men heldigvis går det som oftest over. Håper det ordner seg for deg og at du greier å gi slipp på tankene =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Sånt skjer selv om man er i et forhold. Altså ikke uvanlig at man kan bli forelsket eller betatt av en annen enn partneren. Det er hva du velger å gjøre som er viktig. Hold kontakten rent jobbmessig og ikke bli privat. Det går over etter hvert. Gå hjem og kos deg med mannen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt ut. Er dette en du kommer til å ha mye kontakt med fremover? Ikke så lett når man får noen/noe på hjernen, men heldigvis går det som oftest over. Håper det ordner seg for deg og at du greier å gi slipp på tankene =o)

Takk, ja det er slitsomt, og dessverre må jeg være i kontakt med han MANGE ganger per dag fremover.

Får håpe det snart går over.

Har også tenkt at det kanksje kan gå over hvis jeg ser han igjen, (dette er dog ikke mulig, hvis ikke i jobbsammenheng), men satser på at det glir over av seg selv.

:regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer selv om man er i et forhold. Altså ikke uvanlig at man kan bli forelsket eller betatt av en annen enn partneren. Det er hva du velger å gjøre som er viktig. Hold kontakten rent jobbmessig og ikke bli privat. Det går over etter hvert. Gå hjem og kos deg med mannen din.

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare få ut dette, og jeg kan ikke snakke med noen om det..

I forbindelse med en jobb-reise (sammen men min mann) har jeg møtt en fyr. Han er ca 5-6 år yngre enn meg, og ikke egentlig min type.

Problemet er at jeg tenker på han HELE tida. Han bor i et annet land, og jeg behøver nok ikke møte han igjen, men jeg mailer og snakker med han hver dag i forbindelse med jobb.

Jeg blir GAL, jeg er forelsket i mannen min, og har aldri/ville aldri vært utro, men det er slitsomt å tenke sååå mye på en annen (jeg blir jo kåt av det og, det er jo bra for mannen min, for det blir jo bra elskov av det....men...).

Måtte bare få det ut, det går nok over, men nå er det slitsomt..

Blæh..

jeg synes dette er ganske dårlig gjort. Jaja, lykke til med "ditt" problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVorfor er dette dårlig gjort? Dette kan hende hvem som helst. Hun har jo ikke gjort noe bevisst valg for å føle slik. Synes det er dårlig gjort av deg å dømme henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig å bli betatt av noen når man er i et forhold.. Skjønner ikke hvorfor noen skal gi deg "pekefingeren" for det...

Er jo, som noen nevner her, hva du gjør ut av det som er av viktig betydning. Kan tenkes at det bare er en fase som går forbi, selv om det er vanskelig her og nå..

Kanskje det er noe mangler i samlivet ditt som gjør at du ser etter kvaliteter hos andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for supporten!

Jeg er ikke bekymret, men det er irriterende og slitsomt til tider.

Det har jo ikke skjedd noe, og jeg vet at det er vanlig å bli betatt av noen fra tid til annen.

Jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det, det er jo bare en tanke i mitt hodet (dessuten tror jeg ikke at denne fyren er interessert).

Jeg har et bra liv og samliv, selv om jeg til tider er mye alene, så hadde jeg ville hatt noen på si, kunne jeg vel funnet noen i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Du gjør jo det riktige... Mye sengekos med MANNEN DIN!!! Fortsett slik, og om ikke lenge er hele greia her et minne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt skjer for mange selv om de er i stabile og gode forhold med alle nødvendige ingredienser. Så lenge du ikke gjør noe med det eller tøyer grensene for hva du synes du kan tillate deg (bare bittelitt mer kontakt etc)så kommer dette til å gå over.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne mannen i andre enden er sansynligvis veldig hyggelig og du savner litt spontanitet i forholdet til deg og din mann.bare sundt dette.og ja det går over! men ver erlig med deg selv og din mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan strekke seg litt og si det nesten blir som en sexFANTASI

så lenge du ikke er utro men har drømmer /fantasier og et flott sexliv med din mann,forstår jeg ikke folk som dømmer deg ned og vekk

En kan ikke for hvilke seksuelle fantasier en har vel!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å tenke på andre mennesker og å være betatt av andre mennesker selv om at man er i forhold til en person man elsker mer enn alt. Det betyr ikke at du kommer til å være utro, og det betyr ikke at du er en dårlig person av den grunn. Hva du velger å gjøre ut av situasjonen, er det som er viktig. Og hvis du aldri møter denne andre mannen igjen er det ikke noe problem for forholdet med mannen din. Disse tankene vil etterhvert gå over av seg selv, når du finner ut av det bare er idiotisk å fortsette å tenke på en mann som du bare vil ha fordi du ikke kan få han.

Din mann har garantert vært eller er i samme situasjon, og har ei eller flere kvinner han tenker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok ingen som ikke har eller kommer til å ha denne form for tanker i et langt forhold, jeg måtte bare ha det ut, ettersom det akkurat nå er ganske invaderende i mitt hode.

Jeg vet og at det kommer til å gå over av seg selv. Jeg har f.eks ikke vært i kontakt med denne typen i dag, ettersom det ikke er noen grunn til det. Da tenker jeg jo mindre på ham og.

Jeg synes de som skriker er en smule blåøyde, det er faktisk mange som er i forhold mens de er forelsket i en annen (ikke jeg), som er utro (ikke jeg) og å fantasere om en annen mens man har sex med partner (ikke det heller gjør jeg) er faktisk ganske vanlig (noen tenker på nabo'n, noen på ex'en, noen på en kjendis osv.)

Jeg er avslappet til det, vil tro at, som noen sa, min mann også har hatt slike tanker noen gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#17/TS,

joda, det er vanlig å ha alle mulige rare tanker, idéer som man forkaster rimelig fort. Derfor er det også slik at det er fint at man ikke vet alle tankene til hverandre - for en del er rett og slett bare litt "støy" som man velger bort rimelig fort.

Forskjellen kommer når det begynner gå utover andre ting, og begynner bli så stort at det vokser "av seg selv" ettersom man spinner seg inn i tankene. Da kan man beynne å like godt å "være i denne tankemodusen", eller man begynner knytte andre aktiviteter som skaper en slags (emosjonell) avhengighet eller velvære.

Sier dette helt generelt, og gjelder ikke bare denne typer situasjoner.

I dette tilfellet, hvis du tenker på personen bortimot hele dagen og mens dere er sammen - da driver du og bygger mentale idéer som garantert vil kunne lage problemer - om enn kanskje ikke denne gang.

Cheers!

-runekki

;-)

Jeg tror nok du legger mer i det enn det som er nødvendig.

Jeg tenker ikke på denne personene hele dagen, og ikke når jeg er sammen med mannen min.

Jeg tror det er lite sannsynelig at jeg blir skilt for å tenke på en annen i en uke eller to, i tillegg en som jeg ikke kan se, og som ikke er interessert i meg...

I dag er det bedre...

(just for the record)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...