Gå til innhold

Bruker han meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har vært på dealern med en mann i 2 mnd nå, og vi møttes via nettet hvor vi hadde snakket sammen i 2 mnd ca. Vi har det ganske bra når vi er sammen, men jeg blir så usikker på om han vil noe seriøst eller ikke, for det er nemlig her aldersforskjellen kommer inn i bildet. Han er 13 år eldre enn meg, men vi har det bra når vi er sammen. Vi har også snakket litt om den, og begge var enig om at den ikke kan stoppe noe som helst, og at han vil noe seriøst med meg. Men jeg er usikker... det er så irriterende og tærer noe fryktelig på meg. Jeg overanalyserer alt han sier... Vi har også hatt sex 2 ganger...

Er det noen tegn jeg kan se etter om han bruker meg? Men han har jo brukt og spandert penger på meg, så hvis han bare hadde vært ute etter sex, så hadde han vel ikke gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du bruker han for pengene hans og får sex ut av han i tillegg? Bravo! :klappe: :klappe: :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bare har hatt sex 2 ganger, men møttes for 4 mnd siden så er han vel strengt tatt interessert i deg. Han ville gitt seg for lenge siden om det bare var sexen han var ute etter ;)

Hvordan er han sånn ellers da? Ringer han deg? Initierer han til å finne på ting sammen med deg?

Har du spurt han hva han vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bare har hatt sex 2 ganger, men møttes for 4 mnd siden så er han vel strengt tatt interessert i deg. Han ville gitt seg for lenge siden om det bare var sexen han var ute etter ;)

Hvordan er han sånn ellers da? Ringer han deg? Initierer han til å finne på ting sammen med deg?

Har du spurt han hva han vil?

Altså, vi møttes i desember. Vi snakket på nettet sammen lenge i 2 mnd før vi møttes.

Han er ordentlig, og studerer juss. Han holder meg i hånden, koser med meg, holder rundt meg osv. Han ringer meg, han tar intiativ til å sende mld først også og spør når det passer at vi finner på noe. I går sa han, før vi skulle ta farvel etter en helg sammen: "Får håpe det ikke blir så lenge til neste gang, da! Vi får holde kontakten på msn og sms :)"

Hvorfor er jeg fortsatt usikker når han har sagt det... Problemet ligger nok hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulig å si med så lite info og etter så kort tid. Mange er villig til å strekke seg ganske langt for litt sex.. og de som er følelseskalde kan fint leke med deg i evigheter. Først når du vil forplikte deg trekker han seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulig å si med så lite info og etter så kort tid. Mange er villig til å strekke seg ganske langt for litt sex.. og de som er følelseskalde kan fint leke med deg i evigheter. Først når du vil forplikte deg trekker han seg.

Vi har snakket litt om oss to, og det var jeg som tok opp temaet. (Meg og han) og han har følt at ting har gått fort, det syntes jeg også, men han sier at han er kjempeglad for å bli kjent med meg. Han sa tidligere at han følte at vi var sammen på en måte, uten å snakke om det... hvis det er relevant?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje bare ta tiden til hjelp. 4 måneder er ikke lang tid å bli kjent på.

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket litt om oss to, og det var jeg som tok opp temaet. (Meg og han) og han har følt at ting har gått fort, det syntes jeg også, men han sier at han er kjempeglad for å bli kjent med meg. Han sa tidligere at han følte at vi var sammen på en måte, uten å snakke om det... hvis det er relevant?:)

Hva er det som gjør deg så usikker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sex hver gang dere møtes? Oppfølgingsspørsmål: Prøver han å initiere sex hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket litt om oss to, og det var jeg som tok opp temaet. (Meg og han) og han har følt at ting har gått fort, det syntes jeg også, men han sier at han er kjempeglad for å bli kjent med meg. Han sa tidligere at han følte at vi var sammen på en måte, uten å snakke om det... hvis det er relevant?:)

Hva er det som gjør deg så usikker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sex hver gang dere møtes? Oppfølgingsspørsmål: Prøver han å initiere sex hver gang?

Første "date"= Jeg lå i armkroken hans

Andre=leiet hverandre i hånden

Tredje= Kyss

Fjerde=Roting

Femte=sex

Sjette=sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...