Gå til innhold

Om du fikk stille en kjendis et spørsmål....


Nattrangler

Anbefalte innlegg

Jeg hadde spurt Eivind Hellstrøm om hans personlige og profesjonelle synspunkt på Gordon Ramsey... hehehehe

Noen andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt HVA jeg ville spurt om men kunne tenkt meg å slå av en prat med Lady Gaga, Oprah, Britney Spears, Ghandi, Michael Jackson, Randy Jackson og Jason Segel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt Larry David om han ville fortalt om hva fra Seinfeld som er virkelige hendelser og virkelige personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville spurt Ellen DeGeneres om hvordan det føles å vite at hennes åpenhet og kamp for aksept har vært så viktig for homofile i USA og resten av verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt Larry David om han ville fortalt om hva fra Seinfeld som er virkelige hendelser og virkelige personer.

Både David og Seinfeld forteller jo ganske mye om dette i ekstramaterialet på DVD-boksene, men selvfølgelig ikke alt. Man burde egentlig satt seg ned med begge to og sett gjennom hele serien. :fnise:

Selv tror jeg at jeg ville gitt Linni Meister en haug matteoppgaver fra ungdomsskolepensum. Jeg lurer nemlig veldig på om hun er så dum som hun fremstår, eller om hun bare later som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tror jeg at jeg ville gitt Linni Meister en haug matteoppgaver fra ungdomsskolepensum. Jeg lurer nemlig veldig på om hun er så dum som hun fremstår, eller om hun bare later som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...