Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. desember 2011 #861 Del Skrevet 25. desember 2011 Joda, hvis du ikke hører noe fra tamomilla, så ring meg, jeg avlyste jo middagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 25. desember 2011 #862 Del Skrevet 25. desember 2011 Synes ikke du skal stresse med hytteturen. Du kan heller se dem seinere. Bruk litt av sparepengene dine og ta deg en helgetur til L-town i slutten av januar eller noe så kan du henge med alle dem da. Jeg tror alle de heller vil at du skal ta vare på deg selv og ikke slite deg ut. Hvis du trenger litt chilletid og kanskje komme deg helt bort fra pappa og mamma-situasjonen er du hjertlig velkommen hit andre juledag, du kan sove over hvis du vil og ellers bare ta alt helt med ro. Men du bestemmer selvfølgelig selv, gjør det som føles mest riktig, uansett om det er hyttetur eller bli hjemme eller hva som helst. Du har vært gjennom utrolig mye de siste par ukene, gi deg selv litt tid på å komme deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 25. desember 2011 #863 Del Skrevet 25. desember 2011 Ja, jeg fikk snakka årntli med pappa i dag, og vi bestemte at vi bare må feire som pappa planla, altså, han planla jo utifra at jeg ikke skulle komme og nå er vi jo der. jeg biter tenna sammen og koser meg når mamma sier søte ting, og er trist når hun er sliten og bare rører. Er skikkelig vanskelig. Men nå som jeg har sett mamma, føles det lettere rundt hele sykehjemsgreia. Jeg ser det er på tide, og det føles ikke så feil lengre. Pappa vil ikke, og sliter med å skille hva hun trenger fra hva han trenger. Men jeg tror vi skal løse det her greit. Er trøtt og svimmel og vil bare sove. Heldigvis er det sovetid :D Huff. Føler med deg i denne siutasjonen. Jammen ikke lett når forholdene er sånn. Håper du har det bra og tar vare på deg selv. Sender deg en riktig god juleklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. desember 2011 #864 Del Skrevet 25. desember 2011 Åh, i dag endte opp relativt bra. Mamma bestemte seg for å reise hjem. Jeg dro til Dragen to timer, surra rundt, og dro hjem og spiste middag med besteforeldre+pappa. deretter dro jeg en tur til p-town, drakk øl med BJ på K-pub og deretter en tur til kunst-tegne-stine med massssse fine folk. Måtte ta buss tidlig hjem (type ti på halv elleve) for bussene er teite, men jeg fikk sett alle littegrann og den gjengen er så fin. Punke-elise har vokst skikkelig opp, og fuglemina er blitt skikkelig kul, og ja.. finfint opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. desember 2011 #865 Del Skrevet 26. desember 2011 Jaja, fin dag i dag også. Lekt med Dragen et par timer, vært innom tattoveringsjenta to ganger (en gang for å si hei, en gang for å spise pizza og se rar russisk film) deretter en tur på B-puben med Pix og kompani. Som resultat har jeg overbelasta halsen. Jaja, sånt følger med. Har egentlig mye å skrive, men bare.. er litt tom for ord! Kommer sterkere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. desember 2011 #866 Del Skrevet 27. desember 2011 Kosa meg drøyt mye i går, har sykt vondt i halsen i dag. Jack trodde tydeligvis vi skulle fortsette å ha et forhold. Ble litt oppgitt, her slo jeg opp med ham, og her har jeg flytta til andre sida av jorda, og han tror fortsatt jeg vil være kjærester? herregud. Han mente vi skulle savne hverandre i seks måneder, så skulle han komme på besøk, og så skulle vi ta det derfra. Jeg sa at vi kunne leve livene våre separat i seks måneder, så kunne han komme på besøk, og da kunne han få se norge sammen med en jente han synes er kul, og så kunne vi drukket oss fulle og hatt det gøy osv. Han mente det var helt umulig, og at alt han ville var å dele livet sitt med meg. Herregud, for et nek. Jeg håper fortsatt han kommer på besøk hit, da, når han får sett situasjonen litt anderledes. Tror det hadde vært fantastisk å ha han på besøk, dra på biltur i norge, vise han midnattssol i nordnorge og vise han pubbene i p-town, og vise han alle sånne kule ting. Men ikke som kjæreste, bare som sånn ferieflørt/gjensynsgjeldeopplegg. uffameg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. desember 2011 #867 Del Skrevet 27. desember 2011 Tihi. Har vært hos Pix i dag, slækka rundt, drukket masse te, gått en tur på l-kjøpesenteret og fått en gjenbruksgave (en genser hun ikke likte, som var finfin til meg) og spiste kjempefin middag, enkel og grei pastamiddag men med skikkelig bra saus ala Pix. Fikk drukket kakao fra s-cafeen og i det hele tatt hatt det fresh. Er så digg å bare sløkke på sofaen der og vite at alt er tilnærma lik sånn det var før! Sånn ellers har jo vaskemaskina til pappa gått i stykker, så jeg skulle overraske ham i morgen med å kjøpe vaskemaskin til ham. Og hva skjer? Han endte opp med å kjøpe en i dag, for å overraske meg. Herregud, for et opplegg! OG iMacen fra australia kom på døra i dag, med et par klær jeg hadde stappa inn der. Like hel og like fin. Skikkelig fornøyd! Har ikke noe sted å putte den enda, så den står foreløpig i boksen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. desember 2011 #868 Del Skrevet 28. desember 2011 Litt feber nå. Blææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. desember 2011 #869 Del Skrevet 28. desember 2011 Far har hatt kaffebesøk, av sin millionærvenninne og hennes mann med damestemme, og deres voksne barn med en form for mental disability. Merkelige, kule folk. Hun hadde kjøpt en lysekrone for flerfoldige tusen, men innsett da hun kom hjem at den veide åtte kilo, og at hun ikke fikk det opp i taket. Så hun måtte levere den tilbake. Ler meg ihjel. Jeg ligger i senga og leser La den rette komme inn og bruker drøyt mange kleenex mens jeg drikker enormt mye te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. desember 2011 #870 Del Skrevet 28. desember 2011 Wow, faren din har rare venner Bli frisk snart! Pannekaker er sikkert god medisin ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. desember 2011 #871 Del Skrevet 29. desember 2011 Pannekaker var skikkelig koselig! Koste meg! Skulle egentlig møte felgen i dag, men er så forkjøla at det er bare å hoppe og drite i. *pledd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 29. desember 2011 #872 Del Skrevet 29. desember 2011 Hihi. Rare venner er toppers. Fikk endel rare mentale bilder i hodet av den lysekrona. Håpe Jack tar til vettet. Men du virker jo veldig sjarmerende, så jeg kan nesten forstå han. Si meg, har han sånn skikkelig fantastisk aksent? Jeg er aksentfetish (av engelske språk). Amerikansk kan gå å legge seg, men nordbritiske/irske og australske aksenter er skikkelig sjarm, til bredere de blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. desember 2011 #873 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Tirkes Selvfølgelig har han en fantastisk aksent, skikkelig brei australsk, uten å være helt g´day mate. Men har noe nvenner fra New Zealand, og det er så sært at det ikke er måte på. -- I dag har vært fin. Fortsatt syk, så avlyste jo avtalen med Felgen. Endte opp i godstolen i mange timer, leste bok og så på Nat Geo Wild og sånn. Og så kjøpte jeg katteleker til katten, som han ga totalt faen i. Han bare kikka dumt på meg og sa liksom "hæ? Skal vi leke med DEN?".. Så.. i steden kjøpte jeg en magnetisk katteleke fra thinkgeek til ham :D OG jeg laga denne brokkolisuppa i dag http://www.matoppskrift.no/oppskrift/Blomk%C3%A5l-brokkolisuppe og det var helt sykt. Hadde ikke blomkål oppi, for det er kjipt. Hadde lagt til litt ekstra chilli, og fersk baguett med olivensmør på. Tok meg mindre enn tjue minutter å lage, hvorav ti av dem bare var venting på at det skulle koke opp. Og suppa ble skikkelig tjukk og god tekstur på. Er det noe navn for tjuktflytende suppe? Jeg tenker på betydningen av ordet suppe som sånn gjennomsiktig vann-med-smak opplegg, og synes det burde være et annet navn for supper som har sånn tjukk konsistens. Endret 29. desember 2011 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 29. desember 2011 #874 Del Skrevet 29. desember 2011 Hehe, jeg er omvendt. For meg har suppe tjukk konsistens, mens jeg tenker på sånn tynn suppe mer som.. kraft med biter av grønnsaker feks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. desember 2011 #875 Del Skrevet 29. desember 2011 Grønnsakssuppe som blir most sånn heter purésuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. desember 2011 #876 Del Skrevet 29. desember 2011 <3 TAKK! Digg at det fantes et ord for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 29. desember 2011 #877 Del Skrevet 29. desember 2011 Pixie fortjener klem for å slenge aksenten i rett himmelretning. En venninne på facebook har en sønn som heter Andrè. På dåpskaker, i poster hun lager, på ting han eier.. Det klør i kjeften etter å spørre "hvordan går det med Andræ da?" når vi treffes, men jeg tør ikke. Rar tankerekke fra purésuppe. Unnskyld! [/dagbokkidnapping] 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. desember 2011 #878 Del Skrevet 30. desember 2011 Hahaha Andræ?! Enda godt folk (inkludert megselv) ikke har mye peil på aksentene. -- Fin morgen. Stod opp klokka åtte etter en ræva natts søvn. Fortsatt sykt forkjøla. Slappa av et par timer, og dro deretter på storhandling med far. Jeg måtte nemlig fylle opp skapene med vegetarbasismat. Så nå har jeg kjøpt så sykt mange digge ingredienser, som jeg skal bruke til masse spennende ting: Linseburgere, kikerter i ovnen, kanelkake og kikertgryta hvor jeg bare sløyfer kjøttdeigen og legger til mer kikerter. Vi måtte også omorganisere tre hyller, to skuffer, og hele kjøleskapet. Spent på å se hvor lenge vi klarer å holde det like pent og ryddig som nå. Nå skal jeg leke med pus, for jeg har laga en liten catnipleke til ham. Tihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. desember 2011 #879 Del Skrevet 30. desember 2011 Faen. Hvorfor i helvete begynte jeg å se etter vinterkåpe på Etsy. Alt for mye fint. Kommer til å sløse vekk mange dager på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. desember 2011 #880 Del Skrevet 30. desember 2011 Etsy er FARLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå