RødeDrage Skrevet 19. oktober 2011 #761 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ååå, maks bra overraskelse! Så utrolig digg! Og ja, romantisk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. oktober 2011 #762 Del Skrevet 20. oktober 2011 Tihi Ah, det har vørt noen utrolig fine dager her nede nå. Ja, det er under en uke til assesment, og jeg er redd og stressa, men jeg har gjort det beste ut av det. Det har jo vørt en million varmegrader her nede siden søndag, så vi har vørt mye ute i sola. Hver dag har vi gått en times gåtur rundt i nordmelbourne, funnet masse kule pubber og sett masse fine hus. Hver dag har vi hatt romantisk middag. I går hadde vi stekt ris med grønnsaker, egg og dritbra salat. Vi tok maten i boller, tok med en flaske vin, et teppe, og ost og kjeks, og løp ned til nærmeste park. Og spiste middag i en park klokka halv elleve på kvelden, med stearinlys rundt oss. I forigårs lagde vi et skikkelig herremåltid, med laks, dampa poteter og grønnsaker, fersk salat med masse gourmetgreier, og vi spiste det ute på balkongen vår, det var også på kvelden. Jeg har mildt sagt hatt det dritfint, og nå skal jeg gå og gjøre mye mer visuell dagbok. Faenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. oktober 2011 #763 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nå har jeg ingenting mer å gjøre. Jeg har levert inn digitalt, har gjort ferdig det som må gjøres i arbeidsbøker og visuell dagbok og printing og innramming. Så da sitter jeg her da. og har tid til å bli redd for framføring. herregudfaen, jeg vil bare at mandag skal være over. Spørsmål: hvorfor er det sånn, at jeg er LIKE nervøs forran hver eneste fotopresentasjon/visning av egne bilder? Jeg VEt det går bra, jeg VET det bare tar ti minutter, jeg VET at det er sløs av tid å sitte rundt og gnæge. Men likevel er jeg bare pissnervøs. Faen ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. oktober 2011 #764 Del Skrevet 23. oktober 2011 En.Dag.igjen. UGHHHHH. Så stressa og redd, haha. In other news; i går fikk jeg preika med Bj, Maling og lillesopp på skype. Bj har fått seg skype, så nå er alt komplett :D:D:D:D Ellers var det ikke mye å meddele. i dag trente jeg i en time, 15 minutter sykkel, 15 minutter elipse, 30 minutter tredemølle, pluss veldig enkelt styrkeprogram. Digg. Her er planen for uka: Mandag: presentasjon. Dø, for deretter å gjennomstå. Dra til pubben next door og bli kanakas. Tirsdag: dra på Eurotrash (utested) med uni-folka for å feire endt skoleår Onsdag: Hviledag? Torsdag: Jack er ferdig med eksamene sine, vi skal feire litt før Jack drar til rosebud Fredag: Jack er i rosebud, jeg skal ha hviledag/jeg skal gjøre et fotooppdrag Lørdag: halloweenfest hos Claire, husfest, faenmeg på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23. oktober 2011 #765 Del Skrevet 23. oktober 2011 Aw, jeg har ikke Maling og Lillesopp på skype, det må jeg skaffe meg as. LYKKE TIL i morgen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. oktober 2011 #766 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tusen takk! Det er kvelden før presentasjon her nå, og jeg pisser litt på meg. Jeg har tatt to øl med noen village-venner, og passet på å roe meg litt ned. Men jeg er fortsatt pissnervøs for i morra. Er vel på tide å legge seg og bare prøve å tenke postivt. Eksamen er bare teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23. oktober 2011 #767 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du kommer til å eie, I just know it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. oktober 2011 #768 Del Skrevet 24. oktober 2011 Endelig ferdig. Phu. Det var skummelt, nervepirrende og jævlig å stå der. Jeg hata det. og det var bare en lærer, i stedet for fire, av ymse grunner. Og jeg liker ikke det i det hele tatt.. Og lærern sa ingenting overhodet om bildene mine, men sa både positivt og negativt om andres. Så det tar jeg som et jævlig dårlig tegn. Men allikevel, jeg driter litt i det. Jeg har sommerferie fram til.. mars.. hahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. oktober 2011 #769 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tusen takk for det koselige kortet. Det kom i posten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 31. oktober 2011 #770 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg fikk og kort! Jeg likte det skikkelig godt. Spesielt det om stokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. november 2011 #771 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Ah, bare hyggelig barn Jeg er skikkelig fan av postkort, så det blir nok bare fler av dem med tida. Jeg er over gjennomsnitnlig fan av gratis postkort, og alt det rare de sier. -- Nå har jeg ikke skrevet her på en stund, og det er masse som har skjedd, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang, haha. Jack er ferdig med eggsamener, så vi har vært i Rosebud. Vi hadde stooor fest for Jacks søster, Mel, som kom hjem fra 3 år i London. Hun hadde med seg en kjæreste, fra new zealand, som hun hadde møtt i London et par år tidligere. haha, tidfelig. Anygays, jeg vasr skikkelig redd for å møte Mel, hun er storesøsteren, tydeligvis verdensvant, tydeligvis et stort forbilde for Jack, og alle har savna henne dritmye. og hva skjer? Jeg går på do på festen (finner den engelske versjonen av Kaptein Blåbjørn og de 13 og et halvt hav, leser litt i den) går rett ut av do og går RETT inn i Mel og kjæresten. Litt akwardness, litt sånn "oi, jeg forventa jo ikke å gå rett inn i dere, men bra å se dere"-greie. og så fikk vi snakka mer sammen og kom skikkelig overens. Ikke noe skummelt i det hele tatt. En annen ting som var verdt å nevne med festen var at jeg følte det som jeg trakk gamle, gode venner igjen. Det var en del mennesker jeg ikke hadde sett på tre-fire måneder, og det var lange klemmer og catch-up-samtaler og latterkramper og dansing. Så jeg følte for første gang på leeeenge at jeg virkelig, virkelig hører til. Det var bra. Dagen etterpå krangla jeg og Jack, det var ikke så bra. Det var bare over en bagatell, igjen, men jeg begynner å bli litt lei av å krangle om filleting hver uke liksom. veit ikke helt hvordan jeg skal unngå problemet heller. men jeg sa til jack, at når vi flytter ut med Lars, Josie og Jarrod, da må vi ha så stort hus som mulig, helst med ett soverom per pers. For jeg tror problemet vårt er at vi går mye oppi hverandre i de små romma i the village. Tja, alt er bra igjen nå da. OOOG i går var det halloweenfest her. Jeg var brannmaneit (stor blå hatt, med påsydde tentakler av silkebånd) og jack var Max fra where the wild things are. Det var knall. Jeg møtte en ny nordmann, Mari fra trondheim, som bodde åtte år i S-town hvor vin far bor nå. Sært? Ja. Jeg møtte også masse andre søte mennesker, ble sjekka opp av en irriterende amerikaner, satt oppe til fem med de framtidige roomisene, og hadde det generelt veldig gøy. Men noe skjedde da vi hadde pre-drinks og det gjør meg så forbanna at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Sak må luftes: Rachel var lenge gode venner med maddie, alice og remi, det var jeg også. Men "jentene" som de blir kalt, behandla ikke rachel så bra, de frøys henne rett og slett ut, og jeg bestemte meg for å holde good avstand, men være høflig og omgjengelig. Det var litt krøll hvor de prøvde å dra meg inn i dramaet sitt også, og jeg liker ikke highschooldrama i det hele tatt, så jeg bare backa ut. Saken er, de liker ikke å henge med rach, fordi hun alltid klager. Det synes jeg er helt fair. Men de gidder ikke si det til henne, selv når hun spør. De bare leker "neida alt er bra, men vi himler med øynene når du ikke ser"-leken. Og rachel skjønner det, og vi har snakka om det, OG rachel sa til meg at hun ikke kom til å invitere de med på ting lengre og at hun skyr banen hun også. MEN i går, satt jeg og jack, sammen med jentene, og tre andre venner av dem. Så de var seks personer. og så sier en av dem "hvor er rachel?" hvorpå en annen sier "hun er syk, jeg smitta henne med forkjølelse", og den tredje sier "ja, men DU takler vørtfall forkjølelse bedre, hun bare syter og klager hele tida" og så evolverte det inn til en samtale om hvor teit rachel var og hvor mye hun gråter på byen og hvor lite hun takler alkohol og hvor lite de liker henne. Og det sa de forran MEG, som er hennes nørmeste venn i melbourne. Og det putter meg i en sykt vanskelig situasjon... For 1) Jeg vil ikke såre henne men 2) Hvis noen sa noe sånt om meg, ville jeg seriøst ha visst om det.. Men jeg er jo sterkere enn henne sånn sett. og 3) Hvis jeg ikke sier noe, er jeg da en ulojal venn? Vel, anygays. Jeg skal møte rachel på lunsj nå om fem minutter. Men jeg har bestemt meg for at jeg ikke kommer til å si noe, med mindre hun begynner å henge med dem igjen. Hvis hun snakker om å gå ut med dem kommer jeg til å frabefale henne det på generell basis, så får jeg holde det der. Noen råd og tips? Plis? Angrer SKIKKELIG på at jeg ikke sa ifra når jeg satt der. Jeg burde sagt til dem at de er barnslige og at man aldri bør baksnakke noen sånn som de gjorde. Jeg var bare så sjokkert over hva jeg hørte at jeg ikke klarte å si noe sjæl. Faen. Endret 1. november 2011 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. november 2011 #772 Del Skrevet 1. november 2011 Tenker at det beste du kan gjøre er å advare Rachel om hun begynner å henge med dem igjen, og kjefte på dem neste gang du ser de. Det er helt fair å ikke like noen; men da sier man det rett ut til de, istedet for å oppføre seg sånn! Savner deg så sjukt mye as. Kommer du ikke hjem før sommeren i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. november 2011 #773 Del Skrevet 2. november 2011 Savner deg og.. :/ Nei, kommer nok ikke hjem før sommern, gitt.. Skikkelig kjipt å gå glipp av hengetid med dere, men ja, jeg har så mye som må ordnes her nede, at det ikke lar seg gjøre.. og så er det jo sommer her, haha. Men når jeg en gang kommer, neste sommer, vil du atter være der. Haha. -- En time kardio, 586 kalorier forbrent. Juhu! Nå er jeg så svett og ekkel at det er på tide å dusje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. november 2011 #774 Del Skrevet 3. november 2011 20 minutter kardio. Følte meg bare så utrolig lite tøff ved siden av jenta som løp konstant i raskt tempo fra jeg kom til jeg gikk, med svetteelver neddover ryggen.. Jeg følte meg bare så teit når jeg ikke klarer å løpe mer enn seks minutter (ja, det er rekorden min) sammenhengende. Og så kikka hun stygt på meg. Så jeg gikk min vei jeg.. Lover å være flinkere og tøffere neste gang. I dag er det utstilling! Jeg synes det er litt teit, det er en EN dags utstillig. Hallo, hva er DET liksom? Jeg som er vant til å ha litt lengde på tinga mine. Men men, det blir jo gøy å se alle førsteårsstudentenes fotografier, drikke gratis drinker og spise gratis mat. Mamman til jack kommer, så det liker jeg. Nå skal jeg gå og barbere leggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. november 2011 #775 Del Skrevet 5. november 2011 Utstillinga var gøy. Nok om det. Jeg koser meg så jævlig for tida ass. I går var det råttent vær, så jeg og jack gjorde ingenting, bortsett fra å gå en tur. Og i dag er jeg aleine i huset fram til i kveld (aleine. i et hus, det er sørenmeg en fantastisk følelse etter aldri alene i et rom) og det er 30 grader her nå. Ligge ute på verandaen i sola i bikinien, lese bok, drikke iskald cola, spise godteri, og høre på fuglekvitter. Digg. Dessuten gikk jeg en skikkelig lang skogtur i dag, opp til seawinds, 40 minutter oppoverbakke. Digg. Og dessuten møtte jeg en av de skumle edderkoppene. Jeg fant nemlig en white tail på kroppen, de er dritsmå, svarte med hvit stripe. Og hvis de biter deg får du utslett og kan bli dritkvalm og få influensasymptomer. Men siden jeg er så jævlig kul, husket jeg å sjekke åssen edderkoppen så ut, før jeg forsiktig blåste den bort, og så sjekka jeg kroppen etterpå for bitemerker. Føler meg veldig flink, selv om det ikke er en dødelig edderkopp, følte jeg at jeg håndterte det ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. november 2011 #776 Del Skrevet 7. november 2011 Hvem er gira på å se på kvalme bilder av meg og kjærestemannen på stranda? HAHAHAHAHA. Føler at alt jeg skriver om er hvor digg været er her og hvor kult australia er og sånn, sorry altså. Men det er skikkelig bra akkurat nå. http://papayablomst.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. november 2011 #777 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er så jævlig misunnelig. MEN, jeg er diplomatisk og synes det er fint at du koser deg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. november 2011 #778 Del Skrevet 12. november 2011 Ellå, long time, no see. I dag er det festival, endelig. Australske festivaler er skjelden fler-dages-med-telt, det er vanligvis endagsgreier. Så i dag skal jeg en halvtime ut av byen, og se Portishead, Bright Eyes, The National, Mercury Rev, Flaming Lips og.. ja.. Det kommer til å bli så fantastisk :D Været er bra, er 25 grader og litt vind. Eneste nedtur: jeg må ta med passet mitt, og skal ikke ha med veske = pass i lomma på shortsen.. eeek.. Dessuten har jeg klart å få feber. Men herregud, det var det jo bare å forvente (jeg blir alltid småsyk forran sånne ting..) og jeg er jo en gammel dame på innsiden.. Så nå skal jeg dusje, børste panneluggen, og stikke ut. Gleder meeeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 12. november 2011 #779 Del Skrevet 12. november 2011 Putt passet i BH'n! Høres ut som en kul festival, kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 12. november 2011 #780 Del Skrevet 12. november 2011 Aww jeg er misunnelig, kos deg dritmye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå