Gå til innhold

Hvordan kan man legge på seg uten å få så stor mage?


jentee17

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man legge på seg uten å få så stor mage??

For ca en måned siden bestemte jeg meg for å begynne å trene styrketrening, og spise MYE mer.. Trener ca 1 time 3 ganger i uka, . (Jeg er altså veldig tynn) Jeg har begynt å spise 4-5 måltider hver 3 time, med mellommåltid 1,5 time der jeg bare spiser et eple elr noe... og jeg spiser bare sunt.

Jeg har lakt på meg ca 3 kg i det siste, men merker at magen har blitt megastor. Jeg vet liksom ikke hva som er problemet. Jeg har sååå lyst å legge på meg, men fette legger seg på magen bare? Jeg har merket også at armer og lår har forandret seg LITT, men det er ikke mye.. Det er flaut å være så tynn og ha en hengemage. Ser ut som jeg er gravid nesten...

Målet mitt er altså å legge på meg gjevnt over hele kroppen. Der er vell ikke slik at jeg alldri kan legge på meg andre steder enn magen? Hver gang jeg har prøvd å legge på meg har jeg gitt opp pga magen...

jeg vet ikke hva som er problemet.. Spiser jeg for mye til hvert måltid? ( jeg blir alltid sittende å tvinger i meg MYEE mer en jeg orker) Skal jeg fordele maten jeg spiser på flere måltider? SKal jeg trene meer? .. :(

Kan noen være så snill å gi meg noen råd? jeg trenger virkelig hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Det er ikke fett, det er mat som du ennå ikke har fått pressa ut av ræva...

Tren som du gjør, men spis normalt. Idiotspising og å ha det travelt til målet er feil metode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren styrke og spis proteinrik mat for å bygge muskler... Jeg antar det er det du ønsker...

ja det jeg ønsker, men hvorfor blir magen så fort oppblåst? det jeg sliter med her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...