Gå til innhold

Når følelsene dabber av


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Følelser har det med å gå litt opp og ned. Jeg hadde nesten blitt forundret hvis et par går gjennom et samliv uten å oppleve det du forteller om. Skal du finne tilbake til gode (bedre) følelser for mannen din, bør du kanskje tenke over hva du kan gjøre. Hva med å sette deg ned med ham og snakke om livet deres? Hva kan dere sammen gjøre for å skape mere spenning i hverdagen? Hva kan du bidra med her? Se om du finner noe positivt ved mannen din du kan legge litt ekstra vekt på. Det som ikke er så bra prøver du å se bort ifra. Du vil aldri finne en mann som er perfekt, du gjør lurt i å innse det (den perfekte damen finnes heller ikke, bare så det er sagt;) ). Den "perfekte" mannen skaper du selv, i ditt eget hode. Og da kanskje med den du har i utgangspunktet?

Ordtaket: "Gresset er ikke grønnere på den andre siden av gjerdet" (eller noe i den duren;) har faktisk noe for seg. Ofte, tror jeg, finner man lykken der man selv leter etter den. Alt for mange gir opp forholdet når det butter litt imot. MEN, det er jo kanskje da det begynner, det som er herlig, vanskelig, supert, og alt på en gang. Det er da du begynner å bli kjent med partneren din, og deg selv.

Dette var bare noen tips. Hva du gjør med dem er opp til deg selv. Jeg får nesten litt følelse av at du allerede har gitt opp litt, men det vet du best selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, jeg har jo ikke gitt opp. :) Jeg har prøvd å være mer positiv innstilt til han de siste dagene, og det har vært litt bedre mellom oss da. Men jeg kjenner fortsatt at jeg kan bli fort irritert. Prøver i alle fall å være mer kjærlig enn jeg har vært siste tiden. Kanskje kommer alt naturlig tilbake bare vi får ting til å fungere igjen. :) Vet ikke jeg, men har egentlig ikke lyst til å gi opp enda. Men er mye fram og tilbake på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis HUN virkelig bryr seg om HAN så hadde ikke hun trengt "pausen". Det verste er at mange av dere faktisk ikke ser dette selv en gang...

Exactly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...