Gå til innhold

Når følelsene dabber av


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ja, hva gjør man når det virker som om følelsene dabber av? Jeg er ikke sikker på om de gjør det, men..Jeg finner ikke særlig stor glede i å tilbringe tid med han lenger, i alle fall ikke mer som en venn eller noe sånt. Når han maser om sex og kos så blir jeg ofte irritert. Samtidig er det kvelder hvor det er veldig godt å ligge inntil han, og bli holdt rundt. Er rimelig forvirret. Tanken på å ikke være med han skremmer meg, men er det fordi det er han jeg er redd for å miste, eller fordi at jeg er redd for å være alene? Redd for gjelden vi får dersom vi må selge huset? Det er nemlig ikke så lenge siden vi kjøpte huset, så vi vil nok komme i underskudd. Jeg er student, så det vil være hardt.

Nå er vi på hytten, men sitter egentlig bare og gleder meg til å dra hjem i morgen, for å dra på trening og slike ting. Føler han maser sånn, for han har blitt så usikker på seg selv siden jeg gjør så lite for forholdet. Jeg pleide å være en skikkelig god kjæreste, men etter alt som har skjedd gjennom tiden, så føler jeg at ting er blitt for ødelagt, at jeg sakte, men sikkert har mistet alt av styrke til å være den personen jeg en gang var.

Og jeg ønsker så klart å få ting til å fungere igjen. Men jeg har det regel bedre når vi ikke er sammen for tiden, enn når vi er sammen. :(

Føler meg nesten litt kvalt om dagen. Samtidig panikkslagen for at det går mot slutten..

Noen som har opplev det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i akkurat samme situasjon som deg. Forholdet vårt er egentlig ganske bra, ingen krangel og vi trives godt sammen. MEN jeg føler vi er mer venner enn vi er kjærester. Jeg trives i selskap med han, men trekker meg unna når det kommer til kos og sex. Vi har nå vært sammen i så mange år at folk rundt oss begynner å mase om bryllup, barn og hus. Jeg blir helt kvalt av tanken og er ikke klar for noe av dette. Jeg går rundt og er kjempe forvirret for tiden.