Gå til innhold

Adult friend finder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag skjekket typen mailen sin når jeg satt ved siden av, han hadde fått mail i fra adult friend finder, når jeg googlet det senere så var det en slik sex side. Jeg prøvde å logge inn med eposten hans men jeg vet jo ikke passordet, skal jeg spørre han hvorfor han er medlem der, eller skal jeg drite i å spørre? jeg tok på glemt passord og da kom det at det fantes en bruker med denne eposten, og at nytt passord ble sendt på mail, men i følge mailen hans har han ikke fått noen mail (er nå 2 timer siden jeg sendte nytt passord)

Men skal jeg spørre han hvorfor han er medlem der? Han vet at jeg ikke liker slike sex sider osv..

Setter meg som anonym her jeg, er ikke så kult å få masse slengt nedover ryggen at jeg har snoket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde bare spør.. Skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem?

Men bare så du vet det så sender slike sider ofte MASSE spam. At han har fått mail av dem trenger ikke å bety at han er medlem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye mulig det er spam, men da er det rart han ikke har blokkert det, for han er veldig nøye med å blokkere alt av spam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adultfriendfinder er en sexside som kun spammer hvis du en gang har registrert deg som medlem.. Trenger ikke å bety at han er aktiv der nå.. Jeg har en epostadresse som virkelig blir nedspammet av sånn drit, selvom jeg har prøvd å krysse vekk..

Når det er sagt, så er den nettsiden veldig mye brukt av prostituerte i Norge.. Og folk som vil ha en sugardaddy.. Mye sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...