Gå til innhold

Hvor lenge hanglet forholdet før dere gjorde det slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære har vært sammen i et år. Er veldig glad i han, og når vi har det fint er jeg i den syvende himmel. Problemet er at jeg føler at nedturene kommer like ofte som oppturene. Vi er alt for forskjellig og jeg klarer ikke se for meg at det blir oss for alltid. Jeg har vært inne på tanken på å gjøre det slutt, og de tankene kommer selvfølgelig i nedturene i forholdet. Har ikke klart å gjøre det slutt og det er jeg sjeleglad for når oppturene kommer igjen. For da er han alt jeg vil ha.

Min kjære har nok ikke samme syn på dette som meg, han merker ikke så store forskjeller mellom oss (fordi jeg ofte tilpasser meg han) og han mener jeg tenker for mye. Og kanskje jeg gjør det? jeg er jo jente..

Men hvor vanlig er det at et forhold er som en berg og dalbane? Og hvor lenge hanglet ditt forhold før dere innså at dere måtte gå fra hverandre? Folk sier jo at kjærestepar ikke er villige til å jobbe for forholdet sitt nå til dags, jeg vil ikke være den som gir lett opp for noe som kanskje kan være den store kjørelighet. Er så redd for å angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du gå fra han så får du bestemme deg på en av de gode dagene. Først da ser du om det er verdt det.

Det er alltid normalt med noen diskusjoner, nedturer innimellom, men når det blir like mye eller mer som oppturene, så er det kanskje ikke liv laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Instamatic

siste forholdet mitt hanglet i tre år før det ble slutt, da gadd ingen av oss mere drama så vi takket for godt selskap og suste hvert til vårt. Utrolig deilig å slippe krangling og ustabilitet mere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var usikker i over to og et halvt år før jeg endelig klarte å gjøre det slutt med eksen. Kommer aldri, ALDRI til å gå gjennom noe sånt igjen, hvis dette forholdet begynner å hangle er det full jobb og hvis det ikke går skal det brytes raskt. Den tiden der forholdet hanglet er virkelig de verste årene jeg har opplevd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Jeg var usikker i over to og et halvt år før jeg endelig klarte å gjøre det slutt med eksen. Kommer aldri, ALDRI til å gå gjennom noe sånt igjen, hvis dette forholdet begynner å hangle er det full jobb og hvis det ikke går skal det brytes raskt. Den tiden der forholdet hanglet er virkelig de verste årene jeg har opplevd...

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forholdet jobbet jeg for i 2-3 år. Jeg gjorde alt. Familievernkontor, utallige diskusjoner osv. En dag bare innså jeg at jeg kom til å gå nedenom og hjem dersom jeg ikke gjorde noe. Jeg har aldri lagt så utrolig mye innsats i et forhold for å få det til å vare. Erfarte at det er visse ting jeg ikke kan gjøre alene.

Neste langvarig forhold så holdt jeg på i 1,5 år. En hel spesiell ting som gjorde at ting gitt ad dundas. Prøvde å få det til å gå. Fikk en bekreftelse på at partner bare fortsatte etter et år. Da gikk jeg så fort jeg fant egen bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...