Gå til innhold

Litt fortvilet nå over situasjonen vi er i


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært usikker på om jeg i det hele tatt skulle skrive her men det får briste eller bære.

For å ta det fra start:

Vell vi begynnte og rote i sommer og det var vell ikke egentlig meningen at vi skulle bli noe mer enn et par netter sammen.

Men mere det ble vi og vi holdt på frem til i høst hvor han har vært veldig bestemt på at det ikke skulle bli noe forhold av forskjellige grunner.

Og jeg har prøvd og akseptert det og forstår det, derfor gjorde vi det slutt i høst og det endte med et grusomt savn fra min side og ønske om og komme tilbake til han.

Han har hele tiden vært bestemt på det han først har sagt at han ikke vil være kjæresten min og har også sagt at han kun er sammen med meg pga sex og ikke noe annet. Det at han har sagt disse tingene ordrett har så klart såret mine følelser da jeg har følelser for han.

Jeg har selvsagt hatt mine tvil om han faktisk har ment det han har sagt siden vi har det veldig bra sammen og han var til meg ofte, han bodde så og si hos meg den tiden vi holdt på.

Vell vi gjorde det slutt som sagt og han har gang på gang avvist meg når jeg har forsøkt og få han på besøk eller prøvd og få noen ting ut av han om han har følelser for meg o.l. Han har også sagt ordrett ut at han kunne ikke bry seg mindre om jeg skulle rote med noen og det plager ikke han om jeg skulle finne på og rote med noen andre. Dette har han gjentatt mange ganger når emnet har kommet opp, og jeg trodde virkelig han ikke brydde seg og at han faktisk har ment det han hele tiden over 3 mnd har sagt.

Vell, det var to ganger jeg havnet i seng med en som er min ff når jeg er singel, bare sex og ikke noe mer enn det. Og nå over nyttår begynte plutselig han det ble slutt med i høst og ville komme på besøk igjen, jeg ble selvsagt lykkelig for det. Vi har tilbringt en del tid sammen og alt ble omtrent som før, og han viste sider ved seg selv som jeg ikke trodde om han. Han har vist tydelig at han faktisk har følelser for meg og bryr seg om meg, og siden ting har over de siste ukene begynt og blitt mer og mer alvorlig så fant jeg ut at jeg ville være ærlig og fortelle om da jeg hadde sex mens vi har vært slutt, også fordi siste gang jeg hadde sex med han andre ikke er så lenge siden. Sånn at vi kunne begynne med blanke ark og jeg setter ærlighet og åpenhet ganske høyt og synes det er noe han burde vite.

og det ble IKKE godt mottatt for å si det sånn! Dette var forrige helg foresten.

Han er veldig såret og sint og vil ikke se meg på en stund, han kan bli ganske spydig og sier ting som "kan du ikke bare gå og pule XXXX så kan du slutte å plage meg" og blir veldig barnslig og usaklig.

Det plager han veldig at jeg hadde sex med denne fyren og jeg prøver og si at jeg virkelig trodde at jeg og han var over, for han har ikke gitt noe annet uttrykk enn det. Jeg forstår at han reagerer men synes han overdriver en smule, og det ser ikke ut for at vi blir enig på akkurat det der.

Han er sint og jeg synes han overdriver, noe som fører til krangel og jeg er livredd for og miste han helt.

Og nå er han bortreist for helgen i en by ganske langt herfra antakelig hos venner og han er ute og drikker. Etter krangelen i dag så skrev han melding om at han ikke mente og virke sur men måtte ha en liten pause og ville ikke være uvenn med meg, og at vi fikk prates på mandag. og spurte om det var greit for meg og jeg sa selvsagt at det gikk bra.

Så nå er det bare og vente til mandagen kommer og jeg er redd for at han kommer til og fortelle at han har vært med en annen jente.

Og bruke i mot meg at jeg gikk med på en liten pause og at vi ikke er i noe forhold, om jeg blir sinna.

For å være helt ærlig aner jeg ikke hvordan jeg bør reagere om han har gjort noe der hvor han er nå. Vi er ikke i et ordentlig forhold og han kan teknisk sett gjøre det han vil. Men han VET at det vil såre meg! Og for alt jeg vet så kan det hende at han vil "ta igjen" eller noe :lete:

Er fortvilet nå og gruer meg til mandagen :(

Noen synspunkt/råd? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke noe å spare på..Det er heller ikke du. Det er ikke et forhold det dere har hatt tidligere..

Beklager, krasst,men noen ganger må man ristes for å se hvordan ståa er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått en dramalama før dere har blitt sammen.

Jeg ville sagt til han at han er for mye styr for min smak. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lå med en annen fordi du trodde det var over mellom dere, det hadde han jo gjort veldig klart for deg....og du hadde jo ingen grunn til å tro at han ville komme tilbake.

Litt unødvendig var det jo å si at du hadde hatt sex med en fyr, det er jo ikke hans sak i det hele tatt.

Hvis han ligger med ei jente nå "fordi du har gått med på en liten pause, og fordi du selv har hatt sex med en annen", så er det egentlig for å ta igjen og for å såre deg. Og DET er ikke akseptable grunner! Det er ondskapsfullt og barnslig. Så gjør han det, vet du hva slags person han er.

Jeg synes ikke han har behandlet deg så bra i utgangspunktet, selv om han har vært ærlig om hva han vil (ha sex, og kun det), så er det jo måten han sier det på, og han har vært både kald og avvisende. For deretter å komme til deg igjen. Nå ser jo jeg bare hva du har skrevet her, så det kan jo hende han er annerledes, men det er dette inntrykket jeg får.

Så om han nå har sex med ei for å ta igjen, ville jeg rett og slett trukket meg ut om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo sagt hele tiden at du er bra nok å p*** på, men ikke være sammen med.

Da finner du deg noen andre som ikke spiller spill...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært ærlig mot deg, det skal han ha. Men han har ikke vært snill, og nå er han urimelig. Han er sur og straffer deg fordi du hadde sex med en annen når han hadde gjort det helt klart for deg at han ikke ville ha et forhold til deg? Vil du virkelig ha en som gjør deg trist, usikker og lei deg allerede før dere er i et forhold?

Jeg vil virkelig råde deg til å kutte ham ut. Han behandler deg skikkelig dårlig, og du fortjener bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fjott av en fyr. Hvis han roter eller har sex med noen nå er det uakseptabelt. Hans reaksjon da han fikk vite at du hadde hatt sex med en annen mens det var slutt, er også uakseptabel. Det er han som nå burde bevise at ha fortjener deg. Synes du skal stille krav, og ikke være den som skal kjempe om hans gunst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jævla patetisk taper han er. At du gidder. Det finnes menn der ute som ikke ter seg som (unnskyld at jeg sier det) KJERRINGER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt greit og lese at det ikke er jeg som tenker urimelig eller "feil", men at andre også ser at han er urimelig. Mine venner som kjenner oss sier også at han er urimelig og oppfører seg teit.

En stor grunn til at jeg ville fortelle til han at jeg har rotet med en annen var fordi vi bor på en liten plass, så sjansen er stor for at det en gang vil komme frem uansett så da er det vell bedre at han får høre det av meg.

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg kommer til og gjøre om han har rotet med en annen mens han er borte. En del av meg sier han ikke kommer til og gjøre det, men så er det den frykten da.

Jeg kommer til og bli såret men hva jeg gjør utover det tror jeg at jeg må ta der og da :S

Det høres kanskje rart ut men vi har det fantastisk sammen og jeg vil være sammen med han, men vi har fått en ganske dårlig start :tristbla:

Men vi får se.....

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, så tror jeg ikke dette vil bli et bra forhold. Hvis dere blir sammen, så tipper jeg det blir et dramafylt forhold med mye dårlige stunder. Hadde jeg vist det jeg vet nå, så hadde jeg gjort det slutt med min nåværende veldig tidlig i forholdet, men vi forble sammen fordi følelsene mine blendet fornuften. Vi har nå vært sammen i tre og et halvt år, og han har såret meg mange ganger. Jeg har gått fra å være en helt utrolig flott kjæreste, til å bli en dårlig kjæreste fordi styrken og viljen har sakte men sikkert blitt borte. Det som er dumt er at han har skjerpet seg og faktisk blitt en bra kjæreste, men for oss er det kanskje for sent.

Noen ganger må man bare innse at man ikke passer sammen. Tror du at dere passer sammen, når det blir så mye drama for egentlig ingenting?

Du bør i alle fall ta en prat med han og si at sånn der teit drama gidder du ikke være med på. Si rolig, men bestemt det du har sagt her, om at han hadde gjort det klart hvor landet lå, og at du etter hvert aksepterte det, og at selv om du skjønner han blir skuffet, så har han ingen rett til å reagere sånn som han gjør. At hvis det skal være noe poeng i å fortsette å bli bedre kjent osv. så må dette dramaet ta slutt. Blir han sint og kommer i forsvarsposisjon av det, så er han ingenting å samle på etter min mening.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, så tror jeg ikke dette vil bli et bra forhold. Hvis dere blir sammen, så tipper jeg det blir et dramafylt forhold med mye dårlige stunder. Hadde jeg vist det jeg vet nå, så hadde jeg gjort det slutt med min nåværende veldig tidlig i forholdet, men vi forble sammen fordi følelsene mine blendet fornuften. Vi har nå vært sammen i tre og et halvt år, og han har såret meg mange ganger. Jeg har gått fra å være en helt utrolig flott kjæreste, til å bli en dårlig kjæreste fordi styrken og viljen har sakte men sikkert blitt borte. Det som er dumt er at han har skjerpet seg og faktisk blitt en bra kjæreste, men for oss er det kanskje for sent.

Noen ganger må man bare innse at man ikke passer sammen. Tror du at dere passer sammen, når det blir så mye drama for egentlig ingenting?

Du bør i alle fall ta en prat med han og si at sånn der teit drama gidder du ikke være med på. Si rolig, men bestemt det du har sagt her, om at han hadde gjort det klart hvor landet lå, og at du etter hvert aksepterte det, og at selv om du skjønner han blir skuffet, så har han ingen rett til å reagere sånn som han gjør. At hvis det skal være noe poeng i å fortsette å bli bedre kjent osv. så må dette dramaet ta slutt. Blir han sint og kommer i forsvarsposisjon av det, så er han ingenting å samle på etter min mening.

Så trist og lese at ditt forhold ikke er så bra, håper dere finner ut av det da :)

Det er vanskelig og si om det vil bli et dårlig forhold om vi skal bestemme oss for og satse. Vi har det jo veldig fint sammen og det har fungert bra når vi har vært sammen, helt til nå.

Ja det er noe jeg har tenkt på, hvis vi skal fortsette og bli et forhold så orker jeg ikke at han skal "straffe" meg for resten av livet med og komme med slike kommentarer som "kan du ikke bare dra og pule XXX!" om vi skulle krangle og han drar de tingene opp.

Skal vi satse så må vi sette en strek over disse tingene for at det skal fungere fremmover. Men viser det seg at han roter med en jente der han er nå så vet jeg rett og slett ikke!

Så tiden vil vise :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

I visse tilfeller hadde det vært fint om det hadde vært en "av og på" knapp på følelsene våre. Dette er et av tilfellene! Han var ærlig mot deg fra begynnelsen og sa at dere ikke kom til å bli et par. Du tar dette til deg, tror at det ikke kan bli et forhold (forstålig nok!) og har sex med en annen. Og da du og "kjæresten" din begynner å rote litt igjen så blir han sint fordi du har ligget med noen, etter at han sa at du bare var ei å pule på, og ikke ha noe forhold til.

Jeg skulle ønske, for din del, at du kunne stengt av følelsene du har for denne mannen. Han viser en side av seg som slettes ikke er bra, og jeg tror du vil ha det bedre uten han! Jeg får en følelse av at han er en som vil ha det som han vil, og som kan snurre deg rundt lillefingeren hans. Du sier dere har det bra, men kommer dere til å ha det bra hvis du ikke gjør som han vil?

Uansett hva du bestemmer deg for, så vil jeg ønske deg lykke til! Men jeg er sikker på at du kan finne deg noen bedre enn dette gutten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist og lese at ditt forhold ikke er så bra, håper dere finner ut av det da :)

Det er vanskelig og si om det vil bli et dårlig forhold om vi skal bestemme oss for og satse. Vi har det jo veldig fint sammen og det har fungert bra når vi har vært sammen, helt til nå.

Ja det er noe jeg har tenkt på, hvis vi skal fortsette og bli et forhold så orker jeg ikke at han skal "straffe" meg for resten av livet med og komme med slike kommentarer som "kan du ikke bare dra og pule XXX!" om vi skulle krangle og han drar de tingene opp.

Skal vi satse så må vi sette en strek over disse tingene for at det skal fungere fremmover. Men viser det seg at han roter med en jente der han er nå så vet jeg rett og slett ikke!

Så tiden vil vise :S

Hvis han puler ei anna jente i helga, kun for å såre deg, så håper jeg du skjønner at han ikke er noe å samle på. :klem: En ting er å gjøre sånt som man angrer og anser som en mega glipp, men å gjøre det med vitende og vilje for å såre noen andre, det er utilgivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I visse tilfeller hadde det vært fint om det hadde vært en "av og på" knapp på følelsene våre. Dette er et av tilfellene! Han var ærlig mot deg fra begynnelsen og sa at dere ikke kom til å bli et par. Du tar dette til deg, tror at det ikke kan bli et forhold (forstålig nok!) og har sex med en annen. Og da du og "kjæresten" din begynner å rote litt igjen så blir han sint fordi du har ligget med noen, etter at han sa at du bare var ei å pule på, og ikke ha noe forhold til.

Jeg skulle ønske, for din del, at du kunne stengt av følelsene du har for denne mannen. Han viser en side av seg som slettes ikke er bra, og jeg tror du vil ha det bedre uten han! Jeg får en følelse av at han er en som vil ha det som han vil, og som kan snurre deg rundt lillefingeren hans. Du sier dere har det bra, men kommer dere til å ha det bra hvis du ikke gjør som han vil?

Uansett hva du bestemmer deg for, så vil jeg ønske deg lykke til! Men jeg er sikker på at du kan finne deg noen bedre enn dette gutten :klemmer:

Jeg har prøvd og spurt han hvorfor han har sagt alt han har gjort og hvorfor han plutselig vil begynne med meg nå etter alt, og han sier han selv ikke helt vet hvorfor. Men han har jo tydeligvis følelser for meg, noe han har vist godt de siste ukene. OG ihvertfall siden han regarerer som han gjør nå.

Så det at han har sagt så mye og vært så kvass tror jeg er hannes forsvarsmekanisme for og skyve meg fra han så det skal bli enklere og komme over meg, og jeg over han. Noe han faktisk innrømmet på fylla en gang da jeg konfronterte det med han en gang.

Jeg tror ikke han er den som surrer noen rundt lillefingeren, ikke som jeg har sett tegn til. Han er ikke den kontrollerende typen.

Vi er veldig "selvstendige" når vi er sammen for og forklare det på den måten, han har sine venner og jeg har mine og vi MÅ ikke være sammen hele tiden og han bryr seg svært lite om hva jeg gjør når jeg er her og der, og jeg er sånn til han. Selv om jeg er en liten smule sjalu, og også han så er det ikke ødeleggende. Det har ihvertfall ikke blitt det enda :S

Takk for innspill og gode ord :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han puler ei anna jente i helga, kun for å såre deg, så håper jeg du skjønner at han ikke er noe å samle på. :klem: En ting er å gjøre sånt som man angrer og anser som en mega glipp, men å gjøre det med vitende og vilje for å såre noen andre, det er utilgivelig.

Ja det er ganske ondskapsfullt om han skulle gjøre det :/

får krysse fingrene og vente til mandag og få "dommen" :(

takk for innspill og gode ord du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forbløffer meg stort at dette er en mann du fremdeles vil ha. Han behandler deg som en dritt og ingenting og enda sitter du der å tar i mot en hver lille smule han måtte komme med og betrakter forholdet som fantastisk???? Ja, selvfølgelig bortsett fra den litt dårlige starten dere har fått. Ærlig talt jente. Sett deg ned, les all innleggene dine og forsøk å se dette litt fra utsiden for tro meg det er til å gråte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men nå som han er bortreist, så rekker du jo å ha sex med den ff'en du hadde og da vil du jo beholde ledelsen selvom han har seg med en dame der han er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo tydeligvis følelser for meg, noe han har vist godt de siste ukene. OG ihvertfall siden han regarerer som han gjør nå.

Så det at han har sagt så mye og vært så kvass tror jeg er hannes forsvarsmekanisme for og skyve meg fra han så det skal bli enklere og komme over meg, og jeg over han.

Sorry, men dette er ikke ett uttrykk for romantiske følelser, dette er bare såra stolthet. Han regnet med at han hadde deg rundt lillefingeren, siden du fortsatt var villig til å la han ha ett puleforhold til deg, selv om han behandlet deg dårlig. Så går du hen og puler en annen, og viser at du ikke er avhengig av han. Dermed forsøker han nå å spille på følelsene dine, og gjøre deg så usikker at du fortsetter å la han herse med deg. Dette er ikke en fyr du skal holde ut noe som helst for, dump han jo før jo heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...