Gå til innhold

Nå er jeg lei av meg selv!Råd?!


Gjest Sliten

Anbefalte innlegg

Hei!

Problemet er som i tittelen. Tenker altfor mye på hans ekser og spesielt den siste eksen hans.

Har ingen god grunn egentlig - ble slutt mellom han og hans siste kjæreste før han i det hele tatt traff meg.

Jeg er så idiotisk, vil helst ha oversikt over hvor lenge de var sammen,hvem var h.grunnen til at det ble slutt osv osv.

Det jeg vet om dem plager meg, og det jeg ikke vet plager meg.

Spesielt tanken om at det var hun som gjorde det slutt.

Nå vet jeg kun det han har fortalt, men han sa de var enige, (selv om hun gikk) at de bare krangla osv. Han har sagt han aldri angret for at det ble slutt.

Men jeg blir så usikker!

Og jeg greier ikke helt å forstå hvorfor. For - jeg tviler ikke på at han elsker meg, og jeg tror ikke han tenker noe særlig på henne eller de andre. Ikke som jeg har "bevis" for iallf.

Standardbekymringer :Det er tanken på at han kanskje elsket siste eksen mer enn meg jeg sliter mest med.

Og ofte tanken om at han ikke elsker meg mer enn han elsket hun... Han sier vi ikke kan sammenlignes, men jeg lurer ofte på hvorfor han aldri sier at han elsker meg mer enn han noensinne elsket henne? Han sa en gang at han trodde kanskej han aldri var skikkelig forelska i henne..BUrde han ikke elska meg mer enn henne da?)<----- Her er jeg superærlig om mine smålige og idotiske tanker. Trenger ikke høre at jeg må skjerpe meg, det vet jeg godt jeg må!:) Prøver!

Også er det da disse småtingene som jeg har fått greie på om henne og han opp i gjennom, som jeg lager "historier" ut av. Som har som fellestrekk at han må ha likt henne utrolig godt.

Dette høres helt sykt ut, og det er det jo. Og sinnsyk dårlig bruk av energi og tid!!!!

Er jo rene "tankekjøret" jeg får ifbm ekser,spes siste. Hun skulle bare visst hvor mye jeg har tenkt på henne:) Ikke noe i mot henne, men begynner å bli sliten av å tenke på henne og han, for å bli trist og føle meg for dårlig. Han sa for en stund siden at han gjerne skulle ordna et møte mellom oss,kun så jeg kunne få ro. Men så la han til: "nei,du hadde vel funnet et eller annet å henge deg opp i/bekymre deg for likevel du".

Tror også han er litt lei seg fordi er så opptatt av ekse-historien hans..ting som er fortid, som ikke burde ha noe å si for oss. Greier bare ikke slutte!

Litt småfull nå,tror dette ble svært mye tekst!

Har noen konkrete råd eller erfaringer å komme med? :) Trenger det virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få profesjonell hjelp. Du kommer til å ødelegge forholdet slik du holder på.

Enig BM. Dette tankekjøret kommer til å knekke dere begge to. Slutt å be om detaljer fra fortiden hans - du ser jo at du ikke har godt av det. Er han klok så nekter han å fortelle mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har en fortid og x`er selv også. Hva om han skulle slite med tanker om det. Hva hadde du gjort da? Tenker du mye og lidenskapelig på dine tidligere kjærester? Sammenligner? Er du fremdeles forelska i dem? Hvis svaret er nei, kan du kanskje regne med at kameraten din ER opptatt av DEG. Det er derfor han er sammen med deg og ikke dem.

Blir det ikke balanse i tankegangen på det viset, anbefaler jeg deg å søke hjelp. Det kan bli stort og veldig ødeleggende over tid.

Livet er ikke alltid enkelt. :klem:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er så selvopptatt at jeg ikke vil ha noe andre har brukt! Skal jeg ha meg mann så skal han helst være jomfru og ukysset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er så selvopptatt at jeg ikke vil ha noe andre har brukt! Skal jeg ha meg mann så skal han helst være jomfru og ukysset.

Sorry, umulig for en mann å være jomfru, da tissen hans var inni/borti mammaen sin vagina ved fødsel :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, umulig for en mann å være jomfru, da tissen hans var inni/borti mammaen sin vagina ved fødsel :opplyser:

Hva om det var keisersnitt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik som deg! Tenker på henne ofte, litt mindre de siste dagene. Tenker på om han likte henne bedre, om hun var snillere, penere, osv.

Har fått høre at de aldri kranglet iløpet av det ene året, og vi krangler en del. Føler meg bare veldig mye dårligere enn henne da. De skal vist ha blitt enige om å gå ifra hverandre.

Føler alltid at hun er og har vært bedre enn jeg kan bli. Forferdelige tanker.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er bedre enn alle mannfolka damene jeg dated har vært borti. Selvdigger, kanskje. Men slipper teite tanker om ekser hvertfall :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg så igjen i det du ts skriver.. jeg tenker så mye på det at jeg blir helt dårlig noen ganger.. for jeg ønsker ikke å ha desse tankene, men klarer likevel ikke å slutte.. jeg tenker også om han elsket henne mer enn han elsker meg osv.. har dessverre ingen gode råd, men jeg kommer til å følge med her å se om noen har noen råd til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...