Gå til innhold

Sjalusi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært sammen med en i snart 3 år og sliter mye med sjalusi. Jeg er egentlig ikke en av de sjalu typene, men jeg opplevde noe med han for ett par mnd siden som har ødelagt tankegangen min skikkelig. Jeg tenker bare det verste om han nå.

På begynnelsen var han skikkelig sjalu og var alltid redd for at jeg var den typen som flørtet med andre og sånt. Men etterhvert begynte han å forstå at jeg var en person som han kunne virkelig stole på. Men nå er det blitt omvendt:(

Tilbake til det jeg opplevde med han for ett par mnd tilbake... Han var veldig full, og gjorde noe skikkelig dumt. Jeg så han kysse med en jente rett foran meg :( Men han ble så sjokkert da jeg slo på lyset og så at det ikke var meg han kysset,jeg trodde ikke på han da han sa at han trodde hu var meg. Må le litt her, hehe. Litt komplisert å forklare hvorfor det var mørkt og hvordan dette skjedde. Men saken er at jeg så han kline med hu. Jeg ble knust, men skjønner jo at man har dårlig bedømmningskraft når man er så full. men jeg ble så sur at jeg begynte å si at eksen min var tusen ganger bedre enn han, og at han aldri ville gjort noe slikt mot meg. Og det var da han ble sur og sa: greit er det sånn du vil ha det? Så gikk han tilbake til hu og begynte å kysse med henne igjen, bevisst. Trodde ikke mine egne øyner at han kunne gjøre noe slikt! Jeg løp ut derfra mens jeg gråt. Han fulgte rett etter meg. Og holdt meg tilbake, lot meg ikke gå ut døra. Dagen etter snakket vi om det og Han sa at han var skikkelig full og at han mistet kontrollen. Han begynte å gråte og angret skikkelig. Etter det har jeg ikke vært meg selv. Jeg er skikkelig usikker på han. Kan man virkelig miste kontrollen til den grad når man drikker? Hva skal jeg gjøre? Tenker bare det verste når han ikke er med meg.. Jeg vil ikke ha det slik.. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der hadde eg aldri tilgitt, hadde dumpa han på flekken og klappa til han om han holdt meg tilbake eller hindra meg i å gå. At fylla har skylda trur eg ikkje på, men den er jaggu lett å skylde på. :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...