Gå til innhold

Han kom ikke:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde sex idag noe vi ikke har hatt på flere dager. Han kom ikke selvom vi holdt på en stund. Tilslutt så orket jeg ikke mer jeg fikk vondt rett og slett. Så jeg stoppet og spurte han om han runket idag? Han sa nei også sa jeg du lyver så sier han okei da ja jeg gjorde det for å kunne pule deg lenge. Hvorfor føler jeg meg dårlig nå? Har det hendt med deg noen gang? At typen ikke kommer hver gang? Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....ikke legg orgasme press på ham.

Du gjør det bare verre.

Og han gjorde det for å glede deg, syns det var søtt av han jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg da skal gå rundt å føle meg dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Milione

ja kanskje det, skjønner ikke hvorfor han løy først.

Ikke heng deg opp i det da, du skjønner vel at han ikke løy for å være slem eller lure deg?

Husk: ikke kritiser partneren din om hvordan han er i senga, hadde du likt om han kritiserte deg på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å lage problemer av ingenting. Stakkars mann. Det blir jo galt uansett hva han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kommer jo alltid under sex det er jo vanlig, det skal mer til at kvinner kommer. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex idag noe vi ikke har hatt på flere dager. Han kom ikke selvom vi holdt på en stund. Tilslutt så orket jeg ikke mer jeg fikk vondt rett og slett. Så jeg stoppet og spurte han om han runket idag? Han sa nei også sa jeg du lyver så sier han okei da ja jeg gjorde det for å kunne pule deg lenge. Hvorfor føler jeg meg dårlig nå? Har det hendt med deg noen gang? At typen ikke kommer hver gang? Er dette normalt?

damer tenker for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke hvis jenta ikke der deilig. De gangene jeg ikke har kommet er det fordi at jeg ikke blir kåt nok av dama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke hvis jenta ikke der deilig. De gangene jeg ikke har kommet er det fordi at jeg ikke blir kåt nok av dama...

Så du kommer selvom du har tatt deg en runk før på dagen? Dette er snakk om samboeren min vi har vært sammen i 3 år. Han har jo alltid kommet med meg før. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn kommer jo alltid under sex det er jo vanlig, det skal mer til at kvinner kommer. Ts

Snakk om å legge press på gutter. "Kommer du ikke så er det noe galt med deg"... Stakkars fyr!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir sliten og det blir vondt å sårt. Kan du ikke heller suge han for resten da? Eller i hvertfall en stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel at han hadde kommet om han ikke hadde ronket tidligere samme dag.

Slik sett forstår jeg problemstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greia er vel at han hadde kommet om han ikke hadde ronket tidligere samme dag.

Slik sett forstår jeg problemstillingen.

Det hadde han nok ganske fort også. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg føler meg dårlig fordi han ikke kom, at jeg ikke er bra nok tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det for deg da?

Ja han gikk ned på meg og da kom jeg, men jeg onanerer aldri ellers. Jeg kommer aldri ved penetrening har aldri opplevd det i mitt liv. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kommer selvom du har tatt deg en runk før på dagen? Dette er snakk om samboeren min vi har vært sammen i 3 år. Han har jo alltid kommet med meg før. Ts

Ja, hvis dama er deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...