Gå til innhold

Etter et lengere forhold..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid etter å ha gått hver til sitt synes dere det bør gå før det er "greit" å like andre menn?

Og: Hvor lang tid etter er det "akseptabelt" å;

1. Like andre, ha sex

2. Være masse med denne personen, sex, kosing, kyssing. Dra på byen sammen etc

3. Innlede et nytt forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, vet jo det. Men synes jo at det er mer "akseptabelt" etter noen mnd en f.eks en uke..

Synes selv at det blir !feil" å gjøre noe - åpenlyst etter 1 mnd.

Enige eller uenige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker i utgangspunket at jeg bør være alene en stund etter brudd. Av forskjellige årsaker... Men sist jeg var i et langvarig forhold, tok det lang tid fra når jeg begynte å lure på om følelsene mine for han var riktige, og til jeg gjorde det slutt.

Jeg var mye sammen med en gutt etter bare noen uker, etter et par mnd hadde vi sex, etter et halvår ble vi sammen. Jeg og eksen min bodde i Sverige, og det var ikke før jeg var tilbake i Norge at jeg begynte å være sammen med den nye. Tror jeg ville ventet lenger om eksen fortsatt var i nærheten... Litt av respekt, selv om han kanskje ikke ville brydd seg.

Det er opp til hver enkelt. Jeg synes ikke man bør rynke på nesa av folk som gjør ting annerledes enn seg selv. Så lenge det ikke er fare for rebound som jeg synes er veldig fy fy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS her.

I mitt tilfelle tenker jeg dette litt pga hva andre vil synes, etter et forhold som har vart i mange år, men mest tenker jeg på min eks. Det er jeg som forlot ham, og jeg vet at han ikke er over meg enda. Derfor synes jeg at det blir litt feil - nettopp av respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er barn i bilde som man bør ta hensyn til å slike situasjoner så synes jeg du skal gjøre det som føles riktig for deg. Er du over eksen din så er det vel ingen som synes at du bør vente til han også er over deg før du lever livet ditt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at når det føles rett, men når man sier man elsker en person og så gjør det slutt 2 uker etterpå og under 2 mnd opplyser på facebook at man har ny dame synst jeg det er tragisk. Men glad jeg ikke er sammen med han nå :) Går jo an å ligge litt lavt i terrenget og ta hensyn til eks og familie mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...