Gå til innhold

Fuckfriend eller kjæreste?


Gjest döderlein

Anbefalte innlegg

Gjest döderlein

Med meg har det ofte blitt til at sex, og ikke mer. Hadde et dårlig forhold, og etter det har det kun blitt sex.. Hva gjør at dere kan se for dere ei jente i et forhold, enn kun i senga? Jeg vil ikke si at jeg er så jævlig fin at folk bare vil ha seg med meg pga. det, men er så nysgjerrig på hvor faktisk denne grensen går for dere menn. Det er jo tydeligvis en kjemi der, for at man kan være ff at all. De guttene dette har skjedd med, har enten sagt de ikke er klare for forhold elns.

Så; hva gjør at dere blir fuckfriends eller kjærester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For at hun skal være kjærestemateriale må hun være stabil og ha et vennlig og positivt vesen, ei jente det er mye drama og grining med orker jeg ikke å ha et fast forhold med og da blir vi i beste fall FB.

Synes timing er en viktig faktor. Hvis det ikke passer med et forhold, så velger man heller å være FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange ting!

Først og fremst må det også klaffe utenfor sengen, altså vi må begge like hverandre på det mentale planet. Man må like humoren, oppførselen, livstilstanden, m.m. til hverandre.

For eksempel må hun være vennlig, imøtekommende, ærlig, leken, voksen/moden, barnløs og ikke minst interessert i ett forhold.

Mens for å være fuckfriend trenger man ikke annet enn fysisk tiltrekkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullekompis eller ONS og kjæreste ligger milevidt fra hverandre i definisjon...

En knullekompis eller ONS trenger kun være sexy og tilgjengelig, mens en kjæreste må være sexy, tilgjengelig og i tillegg være alt det som man ser etter i et menneske man ønsker å dele livet med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt FF, så vet ikke helt hvor den grensen går, selv om jeg har hatt lyst til å prøve det.

For at en jente skal kunne være min kjæreste må vi ha en eller annen kobling. Jeg og kjæresten er ganske forskjellig i skoleflinkhet, interesser og adferd, men vi har veldig like verdier, moral, tankesett og livsfilosofier. I tillegg har jeg fått henne interessert i et par av mine interesser, det hjelper jo^^

Men vil tro FF-forhold kan brukes som grobunn for forhold, men er vel litt usikkert.

Endret av Hankjønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er en grunn til hvorfor både menn og kvinner velger en til å være Ff og ikke en kjæreste. Dersom man tenner på personen fysisk, men ikkje får dypere følelser for h*n så er det logisk å tenke at denne personen blir en ff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du lurer på om han er interessert i DEG eller i sexen, kan du jo bare vente en stund med å krype til sengs ;) Det er ikke verre enn det. Hvis han holder ut et par måneder vet du at han er interessert i mer enn bare overfladiske ting.

Jeg er jente og har ikke fuckfriends av prinsipp. Nå er jeg i forhold, men uansett. Jeg syns det er idiotisk å legge seg selv ut på et sånt plan når man tydelig blander følelser og nytelse som har alt med hverandre å gjøre, men samtidig må undertrykke følelsene fordi man ikke "har lov" til å vise de eller i det hele tatt ha de.

Mine kompiser mener at forskjellen på ei jente som er fuckfriend-materiale og ei som er kjæreste-materiale er at sistnevnte har noe mer oppi hue, mens førstenevnte bare har to store nedfor halsen å skryte av. De kaller det drømmedame, dersom begge delene forekommer samtidig.

Endret av Tears.of.the.Sun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...