Gå til innhold

17 og 28, går det?


Valentina_93

Anbefalte innlegg

Nei, han betaler for turen, fordi jeg har bursdag og fyller 16 i påsken. :)

@ Raina. Hva slags mannfolk han er? Han er en ordentlig og intelligent mann som er bosatt på Oslos vestkant og studerer økonomi. :) I tillegg er han fra en velstående familie.

ÅåH! Hans forldre betaler fot turen altså....Beste Vestkant høhø..

Han har sikkert sagt til sine foreldre at du er 20+ :romeo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 16 da jeg møtte kjæresten min, da var han 27, 4 dager etter fylte han 28. Nå har vi vært sammen i snart 4 år, vi bor sammen og venter vårt første barn (som faktisk er planlagt)

Men nå må jeg si det da, at samboeren min er utrolig barnslig til og være så "gammel" og vi kommer utrolig godt over ens.

I begynelsen trodde jeg det ville bli et problem, men det har det da alså ikke vært, har aldri vært så lykkelig før som jeg er nå :rødme:

Er utrolig glad for at jeg fortsatte livet mitt med han :)

Følg magefølelsen din du, drit i hva andre mener og sier :)

Lykke til :klemmer:

Koselig å høre! Hvor lenge holdte dere på/var på dealern, før dere ble sammen? Og hvor lenge ventet dere med sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅåH! Hans forldre betaler fot turen altså....Beste Vestkant høhø..

Han har sikkert sagt til sine foreldre at du er 20+ :romeo:

Hahahahaha, jeg lukter misunnelse lang vei. Når foreldrene til typen min har cash, så klart får typen min servert ting med gullskje! Stakkars deg som ikke har den muligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre! Hvor lenge holdte dere på/var på dealern, før dere ble sammen? Og hvor lenge ventet dere med sex?

Hadde du spurt med eget nick hadde jeg kanskje giddi og svare deg :rødme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Hva mente du med det???? Det som heller er mere "vanlig" er at GAMLE, rike menn blir velget av golddiggers som ligner på fjortiser, for disse kan jo ikke den supergamle mannen motstå.

Typen min kunne fått hvem som helst omtrent, så sjarmerende og omsorgsfull som han er, men han falt for MEG. Dette hadde han aldri trodd og sa det var uaktuelt i starten at ting skulle utvikle seg med meg, men etterhvert som vi ble bedre kjent, så fikk han følelser for meg. Og følelsene hans kan han ikke styre selv heller.

Slutt å feie alle under en kam, du. ;)

uuumh, jeg sier bare at en av exene mine var rik og fra en velstående familie. Han var 29 og jeg var 17. Det viste seg at han trengte ei som ikke var utviklet nok til å fatte at man kunne ta pengene hans, at jeg svindla og han mente jeg hadde mindre sjanse til å være utro da jeg var ung og satte kjærlighet så sterkt.

Han kunne det meste, og jeg kunne ingen ting.

Jeg har lært, men han var ganske ekkel også mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du spurt med eget nick hadde jeg kanskje giddi og svare deg :rødme:

Jeg sendte deg PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, da Raina. Nå må du ikke bli sjalu på min fantastiske og vellykket type, da. :) Huffda, misunnelse er ikke alltid like lett å takle, eller hva? ;)

:klø:

Nei, du. Du får aldri sjå meg med ein metroseksuell parodi på ein mann, slik som beste vestkant guta er. Får rett å slett dårleg smak i munnen av dei.

Så sjalu kan du nok stryke av lista.

Noko anna som gir meg dårleg smak i munnen, er naive ungar som som blir utnytta av mykje eldre menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen med tilsvarende aldersforskjell, men de var tilgjengjeld godt voksne begge to da de ble sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, jeg lukter misunnelse lang vei. Når foreldrene til typen min har cash, så klart får typen min servert ting med gullskje! Stakkars deg som ikke har den muligheten. :)

Selv om jeg hadde hatt den muligheten, ville jeg ikke valgt den muligheten. :lur: MIsunnelig på hva da? Hans foreldre haha..

Typen din heter sikkert Joakim Fredrik Jr. hehe eller noe annet teit....Bor selv på Vestsiden...blææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, jeg lukter misunnelse lang vei. Når foreldrene til typen min har cash, så klart får typen min servert ting med gullskje! Stakkars deg som ikke har den muligheten. :)

Eg må le. du e bara sykt naiv. Ikkje vær så inbilsk å tro at alle e misunnelige på deg, det e bara tragisk. me syns heller synd på deg.;) mn som sagt, så er du bare en liten jente :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det synd på meg? Jeg har en fantastisk kjæreste som virkelig bryr seg om meg, og som ikke er redd for å kysse eller leie meg i hånden ute og mye mere... :)

Når dere begynner å gå i mot typen min uten å kjenne han, men basert på at han kun fordi han er vellykket og fra en velstående familie, blir for tåpelig og umodent - så er det ikke rart jeg tror dere faktisk er litt misunnelig, eller at dere har det dårlig med dere selv. :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukens tilbud

Spør din far TS om hva han synes om din pulekompis, så får vi se hvor komfortabel du egentlig er i denne situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Hvorfor er det synd på meg? Jeg har en fantastisk kjæreste som virkelig bryr seg om meg, og som ikke er redd for å kysse eller leie meg i hånden ute og mye mere... :)

Når dere begynner å gå i mot typen min uten å kjenne han, men basert på at han kun fordi han er vellykket og fra en velstående familie, blir for tåpelig og umodent - så er det ikke rart jeg tror dere faktisk er litt misunnelig, eller at dere har det dårlig med dere selv. :filer:

Jeg tror ikke jeg er misunnelig som du sier vi er. Men da jeg har vert der du er så endte det ikke godt hos meg. Så jeg har dårlige erfaringer, og har derfor vanskelig for å tro at ikke resten er som han også. Man ser mørkt på ting da pga det...:P

:)

Har familie med masse penger, så jeg har vert innom der, men har selv ikke så mye...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solmåne

Det kommer helt an på. Man er som regel på to forskjellige nivå i livet, og da er det ikke alltid at det er full klaff. Men for all del, funker det syns jeg ikke at du skal la deg stoppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg er misunnelig som du sier vi er. Men da jeg har vert der du er så endte det ikke godt hos meg. Så jeg har dårlige erfaringer, og har derfor vanskelig for å tro at ikke resten er som han også. Man ser mørkt på ting da pga det...:P

:)

Har familie med masse penger, så jeg har vert innom der, men har selv ikke så mye...:P

Hvordan begynte det hele mellom deg og exen din, og hvordan endte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Det er jo såååå tøft å være kjæreste med en "moden mann" når man er 16-17, må vite. Da er man i tillegg i en alder da man selvsagt vet best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Poenget her, som nok mange lurer på, er hva en mann på 28 år ser i en 15-åring? Og om han er så oppegående som du sier, skurrer det bare enda mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg er 17 år, og 28 høres litt mye ut... dere er jo på helt ulike stadier i livet. Men dette er noe du bør lage deg opp en mening om selv, ikke stol blindt på hva folk på et forum forteller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi er alle forskjellige.

Når jeg var på din alder, så ble jeg også sjekket opp av menn i alle aldre. Jeg tenkte da at de enten var emosjonelt og intellektuelt umodne for alderen, eller at de kun var ute etter sex.

Ingen av delene var, eller er aktuelt for meg.

Men så hadde jeg en stor nok porsjon fornuft og selvinnsikt til å forstå at jeg faktisk var på et annet nivå enn såpass eldre mennesker - og var vi tilnærmet like var det definitivt noe som skurret hos ham.

Hjernen utvikler seg, slik er det bare.

Mange pedofile beskriver jo også reelle følelser og forelskelse ovenfor de ungdommene/barna de treffer på.

Ser ikke at følelser er et argument.

Hva hvis en 30 år gammel lærerinne forelsker seg i sin 16 år gamle elev i 1. klasse VGS? Er det ok? Så lenge hun er forelsket? Kan de også få barn sammen, så lenge de planlegger?

Hva hvis han var 30? 35? 40? Er det plutselig mer eller mindre ekkelt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Jeg er 15, og typen min er 28. Vi har vært sammen i 2 mnd. I påsken skal vi ta en romantisk tur til paris sammen! :)

Jeg syntes du skal følge hjertet ditt hvis ting mellom dere er ekte.

Det hadde ikkje min femtenåring fått lov til, nei. Veit foreldra dine om dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...