Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Astrologi er bare mumbo-jumbo! Hilsen jomfru med adhd og langt fra så rigid og striks som jomfruen liksom skal være. 

Anonymkode: 36ea2...7dd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2011 den 14.42):

Du skjønner, hvordan planetene sto ute i universet når du ble påvirker hvordan du blir som person.

For eksempel så vil en som er født i jomfruens tegn aldri kunne utvikle ADHD.

Hvorfor ikke det? Jeg er i jomfruens tegn og har veldig mange trekk som er forenelig med ADHD (ikke vært utredet). 

Anonymkode: 5b865...bcb

Skrevet

Tror egentlig ikke på dette med stjernetegn og personlighet, men jeg har vært sammen med en skorpion og rotet med en annen skorpion. Ingen av de lever opp til personlighetstrekkene til skorpionen bortsett fra å være kontrollerende og ikke flink til å snakke om følelser. Har en sønn også som er skorpion. 

Selv er jeg Skytten og kjenner meg ikke så godt igjen annet enn at jeg er nysgjerrig av natur. 

Skytten og skorpionen passer visst ikke så godt sammen, og det kan jeg i hvertfall skrive under på. 

Har ellers lite kunnskaper om stjernetegn og dermed har jeg lite fordommer mot det. Men er litt skeptisk til skorpion pga dårlige erfaringer med de. Men sannsynligvis er det bare tilfeldig. 

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som er skeptiske til astrologi.

Det holder ikke å kun vite soltegnet. Hvis dere ønsker å forstå hvem dere er ifølge astrologien, må dere se på plasseringen til ALLE planetene da dere ble født. I hvilke hus er de plassert, hvilke vinkler danner de til hverandre, og hvordan de virker sammen.

Anonymkode: 82733...9e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Til dere som er skeptiske til astrologi.

Det holder ikke å kun vite soltegnet. Hvis dere ønsker å forstå hvem dere er ifølge astrologien, må dere se på plasseringen til ALLE planetene da dere ble født. I hvilke hus er de plassert, hvilke vinkler danner de til hverandre, og hvordan de virker sammen.

Det er det nok mange fler enn du som vet allerede. Dette ( denne tråden) omhandler, etter det jeg forstår, å ha fordom mot soltegnet dvs det stjernetegnet folk er født i ut i fra fødselsdatoen deres. Det er 12 tegn i zodiaken, 12 å velge mellom. Så ditt innlegg er en digresjon. Jeg startet for noen måneder en lignende tråd og da var det også folk som skulle begynne med slik kverulering. Kan dere ikke bare svare på det som TS spør om?

Anonymkode: cb641...476

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok flere stjernetegn jeg har fordommer mot. Siden vi allerede har nevnt Tvillingene så kan jeg f.eks. henge på jeg også. Det jeg har mest å utsi på mannen i Tvillingens tegn er at de visstnok ofte er utro. Vil ha meg frabedt kvinnejegere. Kvinner i Tvillingens tegn synes jeg ofte er veldig trygge på sin fortreffelighet når det gjelder kreativitet, intelligens og sexappeal/ tiltrekningskraft. Tenk Solveig Kloppen f.eks. De er visstnok også fullstendig guttegærne. Som kvinne selv så ser jeg dem som en potensiell rival LOL!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 9.24):

Jeg synes alle er snille.

Tyr.

Anonymkode: c3f85...9db

Jeg er også tyr, men synes IKKE alle er snille..

Anonymkode: 3ec3b...154

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er det nok mange fler enn du som vet allerede. Dette ( denne tråden) omhandler, etter det jeg forstår, å ha fordom mot soltegnet dvs det stjernetegnet folk er født i ut i fra fødselsdatoen deres. Det er 12 tegn i zodiaken, 12 å velge mellom. Så ditt innlegg er en digresjon. Jeg startet for noen måneder en lignende tråd og da var det også folk som skulle begynne med slik kverulering. Kan dere ikke bare svare på det som TS spør om?

Innlegget mitt er ingen "digresjon" eller "kverulering", fordi det tar opp hvordan astrologi skal tolkes og praktiseres på en riktig måte - noe de aller fleste, inkludert deg, ikke gjør.

Innlegget mitt var for øvrig ment som et svar på innleggene rett over mitt. Når folk mistolker og ikke har kunnskap om noe, er det på sin plass å veilede og rette på det som er galt eller mangelfullt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Innlegget mitt er ingen "digresjon" eller "kverulering", fordi det tar opp hvordan astrologi skal tolkes og praktiseres på en riktig måte - noe de aller fleste, inkludert deg, ikke gjør.

Innlegget mitt var for øvrig ment som et svar på innleggene rett over mitt. Når folk mistolker og ikke har kunnskap om noe, er det på sin plass å veilede og rette på det som er galt eller mangelfullt.

Men som du kanskje oppdager så har du ikke bidratt til noe som er en respons på det TS ønsker, nemlig at folk skal nevne et stjernetegn som man har fordommer mot!!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2011 den 16.55):

Jeg har fordommer mot jenter som er født i skorpionen.

Jeg har hatt flere venner i dette tegnet, og nå har de virkelig noen sære fellestrekk som alltid stemmer. De skal alltid være flink til noe (skal være ekspert, ellers orker de ikke), de kjefter og er kvasse for småting, lytter sjeldent til andre og råder deg i flere timer i strekk. De er sjefete og kontrollerende. Sjalu.

Men det er en grunn til at jeg sier venner i stedet for bekjente.

Jøss, ja dette stemmer med de jeg vet om av kvinner født i oktober i Skorpionenes tegn: 

- Umulig/vanskelige å bo sammen med, de velger visstnok (selvvalgt) å bo alene 

- Kjefter for småting, sjalu

- Eksperter 

- Rådgir andre og er sjefete 

Anonymkode: 1c824...28b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men som du kanskje oppdager så har du ikke bidratt til noe som er en respons på det TS ønsker, nemlig at folk skal nevne et stjernetegn som man har fordommer mot!!!

Dette er et diskusjonsforum. Et innlegg kan være et respons på andre innlegg i tråden, så vidt jeg vet. Eller har det endret seg bare fordi du er her?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2026 den 1.50):

Astrologi er bare mumbo-jumbo! Hilsen jomfru med adhd og langt fra så rigid og striks som jomfruen liksom skal være. 

Anonymkode: 36ea2...7dd

kan du ikke heller gå inn i en moske mens de ber og fortelle dem at det er mumbo-jumbo? det hadde i det minste vært litt mer originalt. 

Anonymkode: 9db10...0ca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kreps og er gift med en skorpion, skriiik.

Anonymkode: 1b2b5...243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...