Gå til innhold

I`m in LOVE <3


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei og hallo!!!

Jeg er en jente på 18 år, siste året videregående skole. Jeg er sosial, men ikke oversosial. Jeg har begynt å snakke mer og mer me en gutt i klassen. Han er så morsom! I helga forelsket jeg meg i ham. Han har ikke hatt kjæreste de to årene jeg har kjent ham. Han er kjemehyggelig mot meg, alltid. Stopper alltid for å snakke, tuller, tøyser, gjør seg til for meg. Men han er hyggelig og sosial med alle, men ikke som med meg, får jeg følelsen av.

Jeg føler at han liker meg. Når han ser på meg og jeg ser opp på ham så bare fortsetter han og stirre og smiler med lukket munn til meg. Han spør meg om hjelp og råd.

Når han er brisen danser han alltid med meg på fest (blir bare til deg, ingen ber opp noen) og han tar forsiktig på armen eller skulderen min.

Han forteller mange morsome historier, og uten å skryte så framstår han alltid som kjemeflink.

Han retter magen/føttene mot meg. Han ser meg alltid i øynene når vi snakker. Jeg synes det blir så intenst at jeg varierer med å se vekk.

Han lager mange morsome teorier som involverer han og meg og tuller med hva vi skal finne på og hva vi kan gjøre.

Men jeg så han snakke nesten et kvarter med en jente for to uker siden, og da virka han sånn blid som han er med meg :(

Tror dere han kan være interessert? Hva bør jeg gjøre? Jeg vil ha ham! Men siden vi går i klasse er det litt pinlig. Kan jeg spørre om vi skal spise noe etter en skoledag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Catch him while you can!

men ha i bakhodet at han kan være player. Slik du beskriver ham er han veldig interessert i deg og gir mange uttrykk for det, så det kan absolutt være noe å satse på, men hør litt rundt og hvordan han er med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Men hvordan gå fram? Jeg tenker å prøve å ta iniativet til noen samtaler selv, så jeg viser jeg er interessert. Kan jeg be ham med på noe etter skolen, som en matbit? Vi har skole til langt på dag på torsdager og da passer det kanskje? Siden ihvert fall jeg aldri rekker middag eller tar en hamburger på veien.

Jeg tror ikke han er en player. Har aldri sett ham med et kvinnemenneske. Vi er ofte på fest sammen. Men han snakker vel egentlig lite med jenter. I hverfall tett, og ALDRI flørting som jeg ser. Selv om han har masse venner, så har han ingen jentevenner. Dessuten er han værken pen eller kler seg bra eller er rik eller det jeg tenker på som vanlige player-trekk. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Dette minte meg om min forelskelse på videregående. :hjerte:

Du bør virkelig satse! Som du sier kan du jo spørre han om han blir med på å ta en matbit etter skolen en dag, eller du kan spørre om dere skal dra på kino evt. invitere han hjem til deg for å se film. Det høres i hvertfall ut som om han er interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Så kjemegøy å høre at han kanskje er interessert :rødme:

Jeg skal oppdatere dere! (hvis dere vil altså :P)

Please do! Og lykke til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du beskriver ham virker han ikke som player på meg, det jeg kan vurdere ut ifra noen bokstaver på en skjerm altså.

Bare gå for ham, den som intet våger, intet vinner^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å snakke litt mer med ham. Og han er så grei!

Vi holder på med et vanskelig prosjekt, han gjør en anderledes og fin besvarelse. Jeg hjalp ham litt (han spurte) og jeg sa at det så veldig bra ut. Han virka oppriktig glad for det.

Men... (:() Det er en jente i prallel klassen han har snakka med flere ganger denne uka. Han smiler og ler til henne, er blid mot henne. Men ikke mer enn mot meg. Er dette et dårlig tegn? Tror dere han bare "spiller" snill mot meg? Eller omvendt? Eller kan det hende han liker begge?

Beklager for mas forresten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en liker en person finner en tegn på alt mulig, så ta det med en liten klype salt det du ser.

Gikk i mange år og "fant tegn" på at de jeg likte viste interesse for meg eller for andre, men det var selvsagt bare overtolkning fra min side.

"Den som leter, den finner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...