Gjest Jente1990:) Skrevet 25. januar 2011 #41 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har aldri likt grandiosa. Kommer nok heller aldri til å like det. Husker at på barneskolen fikk jeg ofte grandiosa da jeg var invitert i bursdager. De voksne tror vel at alle barn elsker grandiosa men jeg likte ikke grandiosa. Så var jeg for flau og sjenert til å si i fra at jeg ikke likte det Det var ille å måtte presse det i meg når jeg hatet det. Huff.
maipai Skrevet 25. januar 2011 #42 Skrevet 25. januar 2011 Jeg liker grandis jeg. Hjemmelaget pizza er nok litt bedre, men gidder ikke alltid den jobben det er å kjøpe inn ingredienser, lage og vaske opp etterpå. GÆRNDIS! :rødme:
Vulpes Skrevet 25. januar 2011 #43 Skrevet 25. januar 2011 Grandiosa er ikke akkurat noen stor gastronomisk opplevelse, nei. Men får jeg servert grandis så spiser jeg gjerne, synes det er helt OK mat om jeg er sulten. Nå skal det sies at jeg svært sjelden spiser grandis da, skal jeg ha kjøpepizza kjøper jeg heller en av de italienske. Og det er sjelden jeg spiser kjøpepizza i det hele tatt, det er jo ikke så sunt. Så bottom line er at nei, jeg hater ikke grandis. Men nei, jeg spiser det ikke ofte.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 25. januar 2011 #44 Skrevet 25. januar 2011 Jeg ELSKER pizza, men grandiosa der i mot... Nå har de jo en sånn giga en til langpanne, den var heller ikke god... Big one er god da ^^
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #45 Skrevet 26. januar 2011 Jeg spiser nesten aldri pizza fra butikk. Kun til nød. Hjemmelaget er så mye bedre enn det skrapet der. Jeg vil tro hjemmelaget er litt sunnere enn grandiosa og big one.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #46 Skrevet 26. januar 2011 Om man spiser sunt hver dag har man som oftest noen oppskjærte grønnsaker i kjøleskapet, til nød kan man bruke ren tomatpurre som saus. Legg alt oppå en tortillalefse og stek. Sprø og fin bunn, enkelt å lage av rester.
CocoPiaf Skrevet 26. januar 2011 #47 Skrevet 26. januar 2011 Jeg elsker grandis! (men ikke for mye av det så klart) En dag man har dårlig tid eller er sliten/giddalaus så er det jo perfekt!
Gjest imli Skrevet 26. januar 2011 #48 Skrevet 26. januar 2011 Eg kjøper veldig skjelden frossenpizza, men eter då grandiosa viss eg "må"
Sweetpea25 Skrevet 26. januar 2011 #49 Skrevet 26. januar 2011 Selv liker jeg ikke Grandiosa, og har ikke spist det på mange år! Spiser ikke frossenpizza i det hele tatt, for utenom Pizza restourante. Hjemmelaget eller pizza fra gatekjøkken er godt da :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå