Gå til innhold

Han er 38, jeg er 37 - ingen har barn


Gjest Katrhrine, 37

Anbefalte innlegg

Ser ingen grunn til at en mann på 38 år ikke skal kunne få et forhold til ei på 37.

Selv er jeg 37 og har et ekteskap bak meg og to unger som kom ut av det forholdet. Traff min nåværende for 8 måneder siden, han har ikke barn - men har alltid ønsket seg det. Men, jeg kan ikke få flere barn så dette var en ting jeg måtte ta opp. Og for ham er det greit heldigvis.

Men hadde ikke jeg vært i den situasjonen jeg er i, så ser jeg da ingen grunn til at vi ikke kunne fått barn sammen. Har mange bekjente og venner som har fått barn rundt de 40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er allmenn kunnskap at når kvinner nærmer seg slutten av trettiåra og oppover, så er det vanskeligere å bli gravid enn når man er i f.eks midten av tyveårene. Ikke like bra egg og sikkert mindre enn om man er i 20åra. Det sier jo seg selv hvis man sammenligner en på 20 vs. 40. Det blir mer problemer når man er eldre.

Dette er jo en "sannhet" med modifikasjoner som ikke kan generaliseres til å gjelde alle kvinner.

Vi vet jo at mange kvinner får barn til de er langt over 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en "sannhet" med modifikasjoner som ikke kan generaliseres til å gjelde alle kvinner.

Vi vet jo at mange kvinner får barn til de er langt over 40.

De kan få unger, men er ikke like lett som om dem var 20. Sjansen er jo mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barrat D.

De kan få unger, men er ikke like lett som om dem var 20. Sjansen er jo mindre.

For noen kvinner er det enkelt å få barn selv om de er 40, for andre kvinner vil det være noe mer vanskelig enn da de var 20.

Ofte er det ikke et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...