Gå til innhold

Tristeste filmen du noen gang har sett?


Fashiondiva

Anbefalte innlegg

Gjest Solmåne

Bridge to therabithia.. jeg pleier som regel å felle en tåre eller to når jeg ser noe rørende.. men her HULKA JEG!!!! :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva filmen heter og den er gammel, men jeg gråt som pisket og mannen min ble skikkelig bekymret. Han husker det fortsatt.

Den handler om en fattig amerikansk familie med sikkert 10 barn. Moren får kreft og skal dø, men før hun dør må alle barna bortadopteres. En av guttene har epilepsi, så ingen vil ha ham. Til slutt blir han dog hentet av den nye familien til en av brødrene. Den natten moren dør ser hun alle barna uten for soveromsvinduet.

Noen som husker den? Jeg så den sikkert på slutten av 80-tallet og allerede da var den ikke helt ny.

Den heter Who will love my children, den har vi på VHS:D HEHE!

Den tristeste jeg har sett er Before women had wings.. Med Julia Stiles, Oprah Winfrey osv. Etter at faren dør, blir mora alkoholiker, og slår barna sine. Når hun skamslår Julia Stiles med en hårkost, uff, må være det tristeste jeg har sett!

Se Opp! Var også unødvendig trist, skal aldri se den igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Who will love my children, den har vi på VHS:D HEHE!

Den tristeste jeg har sett er Before women had wings.. Med Julia Stiles, Oprah Winfrey osv. Etter at faren dør, blir mora alkoholiker, og slår barna sine. Når hun skamslår Julia Stiles med en hårkost, uff, må være det tristeste jeg har sett!

Se Opp! Var også unødvendig trist, skal aldri se den igjen!

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hachiko. Omtrent eneste filmen som har fått meg til å grine, og jeg har sett alle filmene som er nevnt i tråden her. Men den filmen der... gud som jeg grein, kom på jobben med hovne øy :sukk:ne dagen etter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringenes Herre. Når Boromir dør. Sukk. Og når Gandalf sloss mot Balrogen, og det virker som om han skal klare det, men neida, der faller han nedi. Og når man tror Aragorn har dødd da han falt utenfor klippen. Men så kommer han tilbake! DA blir jeg rørt. Og i scenene med Aragorn og Arwen, når de finner ut at det må ta slutt. Og når Arwen prater med Elrond om at om hun blir, så vil hun kun oppleve død og fortvilelse.

ÅH, jeg må se LotR igjen snart!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

Boy in the striped pyjamas og the green mile er nok de tristeste filmene jeg noen gang har sett.

Og den første filmen jeg virkelig husker at jeg grein til når jeg var liten var en film som het Den lille prinsessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sett Aurore, den er helt forferdelig! Vill aldri se den igjen!

Det samme gjelder An American Crime, det er sykt hvorden verden egentlig er.

Jeg begynner og gråte bare med tanken på disse filmene. Dette er to filmer fra sanne hendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dogville

Requiem for a Dream

My Girl

A Promise to Carolyn

Mississippi Burning

Platoon

Umberto D

Stand by Me

One Flew Over the Cuckoo's Nest

The Green Mile

Léon - The Professional

Dumbo

Bambi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mye film og liker gjerne å se filmer om griper meg/ikke typiske komedier. Men det er ingen film som rører meg så mye som denne filmen:

kirsebærblomster

Jeg har sett filmen flere ganger og den rører bare noe ved meg. Anbefaler den til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med flere her som sier La Vita e Bella og The Road. Anbefaler å lese boken (the road)også. Jeg leste den etter jeg hadde sett filmen faktisk, men gråt av den også!

Syns også at disse er veldig triste:

Forrest gump

mystic river

Bridges of madison county

philadelphia

reign over me

good will hunting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefot (dubbet til svensk..av en eller annen grunn blir den best, og tristest på svensk..hehe) :fnise:

Love and Other Drugs :cry3: (hulket på kino..huff..flaut..) :sjenert:

A walk to remember :cry3:

Gladiatoren :grine:

Romeo og Julie :grine:

Dirty Dancing :cry3:

Harry potter, Halvblodsprinsen :grine:

To Gode Venner :cry3:

Ringenes herre, når gandalf dør..(enda jeg visste at han kom tilbake i To Tårn..) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid oppfattet meg selv som lettrørt, men etter å ha lest denne tråden tror jeg det er nødvendig med en revurdering…

Jeg hulket derimot av P.S. I Love You.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...