Gå til innhold

Winds dagbok - Dørstokkmila er alltid lengst


Wind

Anbefalte innlegg

Tenker det samme som deg. :)

Jeg liker ikke nye ting, men noe nytt må jeg nok igjennom uansett hvor jeg ender opp. Småskeptisk til det å måtte bo et annet sted i sommer, da. Må snakke med sambo om dette, blant annet, merker jeg. Veldig usikker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk jeg hadde gått for alternativ 1. Samme jobben to år på rad tenker jeg ser positivt ut når fremtidige arbeidsgivere leser CVen din - det betyr jo at du gjorde en god jobb! ;) Men gjør det magefølelsen forteller deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også på alternativ 1!! :hoppe:

Av samme grunn som GUNS, det er positivt å ha jobbet på samme sted. Det er gjerne en grunn til det, når folk har hatt tusen jobber uten varighet...

(Ikke at sommerjobber kommer inn i riktig samme kategori der da, men du skjønner ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Jeg tenker også at det må være positivt å både ønske å jobbe samme stedet 2 år på rad, og å være velkommen tilbake. De sommerhjelpene vi har hatt de siste 2 somrene ville ikke blitt ansatt denne sommeren :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tenker sånn, ja.. Hmm. Når dere sier det, så er det vel gjerne en fordel å ha en "fast" sommerjobb i byen jeg kunne tenke meg å fortsette å bo i etter at jeg er ferdig til neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Tusen takk. Så snille dere er.. :sjenert:

:klemmer:

Absolutt på tide at jeg tar meg en dagbokrunde snart. "Mine innlegg" begynner å bli rimelig tynnslitt. :fnise: Men så var det dette med energien, da. :scorpis:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...