Gå til innhold

Hyttetur med jobben


Gjest Trojan

Anbefalte innlegg

Dette hadde ikke jeg giddet. Spandere tur på henne som du ikke skal være med på en gang? Hvorfor sa du ja til det? Du skjønner vel at det ikke er normalt? Dessuten er dere ikke ordentlige kjærester før dere "går ut med det".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, lurer veldig selv for tiden... Når jeg skal kjøre henne hjem eller til foreldrene må jeg alltid stoppe et stykke før, slippe henne av... Eneste gangen jeg har vært nær et av stedene var når jeg fulgte henne hjem fra byen.

Tror jeg skal nekte å kjøre henne noe som helst mer, hvis jeg ikke får kjøre henne helt frem... Eller er det for mye?

Jeg synes du skal sette ned foten nå, og si at du ikke vil fortsette å være hemmelig. Bryte all hemmelig kontakt, og oppfordre henne til å kontakte deg åpent. Hvis hun ikke vil det , så skaff deg heller ei dame som elsker deg så høyt at hun kan både holde hånda di og kysse deg på kjøpesenteret.

Jeg stusser litt på at hun vil ha penger av deg. Har hun lav inntekt og høye utgifter? eller er hun økonom som elsker penger høyere enn himmelen?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke jeg giddet. Spandere tur på henne som du ikke skal være med på en gang? Hvorfor sa du ja til det? Du skjønner vel at det ikke er normalt? Dessuten er dere ikke ordentlige kjærester før dere "går ut med det".

Sa nei med en gang...

Er rart at hun ikke vil presentere seg for sin familie, når det var hun som presset på for å bli presentert for min, senest i jula ville hun treffe familie som var på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du egentlig med dame?

Jeg ønsket meg deilig og trofast kosedame, som skulle spille på laget mitt, og vi skulle begge styrke hverandre, fysisk, psykisk, sosialt og karrieremessig.

For meg er kos og sex helt vesentlig. En gang datet jeg ei dame som det ikke ble noe kyss med på ca ti møter\2måneder. Jeg fikk ikke holde rundt henne på tbanestasjonen, noen kunne se oss. Jeg som er så glad i kos turte ikke å fortsette med henne. Jeg fryktet at hun ikke elsket meg nok, og var nok tiltrukket. Kanskje hun datet en paralell kar?

Jeg forstår ikke hvorfor du skal ta til takke med dårligere dame enn det jeg ønsket meg (som jeg nå har fått). Fordi du er blindt forelsket?

Nå er det på tide å bli kald og bryte. Slik at du blir fri til å finne skikkelig dame som du kan knulle nesten daglig, og ha et fruktbart samliv med. Leve som et par i kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor du skal ta til takke med dårligere dame enn det jeg ønsket meg (som jeg nå har fått). Fordi du er blindt forelsket?

Det fikk meg til å lure, Trojan...

ER du egentlig blindt forelsket?

....Eller er det andre ting bak som gjør at du ikke allerede har slått opp med henne, f.eks frykten for det hun eventuelt klarer å stille i stand på jobben når du bryter med henne. Virker som hun har deg som "gissel".

Dersom det er fare for det, hadde jeg vurdert følgende: Dersom du har god kontakt med din overordnet på jobben evt. har tillitsvalgt ell. lign (ikke så vanlig innen finans??) hadde jeg srengt bomben, så slått opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kanskje litt rask til å dømme henne. Det kan ligge mye bak som jeg ikke vet noe om. Det kan være psykiske, sosiale eller praktiske greier. Eller noe helt annet.

Det eneste som er sikkert er at dere ikke er ordentlige kjærester.

Du kan jo intervjue henne skikkelig, og finne ut hva som er problemet. Kanskje hun ikke liker sex i det hele tatt? kanskje hun ikke er forelsket? Kanskje hun er lesbisk? Kanskje hun utnytter deg?

Du kan jo spørre henne om hva hun egentlig vil med livet og kjærligheten? Vil hun ha deg når det blir lov, med tanke på arbeidsplassens regler?

Er hun glad i sex? Er hun jomfru?

Hunkan jo ikke vite om hun liker å ha sex med deg engang. Det er ett temmelig tynt grunnlag å planlegge framtida på.

Noen kvinner vil i følge vitser ha flere menn. En til å fikse det praktiske + en tiger i senga + en med fin bankkonto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lurer veldig selv for tiden... Når jeg skal kjøre henne hjem eller til foreldrene må jeg alltid stoppe et stykke før, slippe henne av... Eneste gangen jeg har vært nær et av stedene var når jeg fulgte henne hjem fra byen.

Tror jeg skal nekte å kjøre henne noe som helst mer, hvis jeg ikke får kjøre henne helt frem... Eller er det for mye?

Får du ikke engang lov til å kjøre henne hjem til seg selv? Har du noengang vært hjemme hos henne, eller er dere bare hos deg?

Jeg må si meg enig med de andre at det høres ut som om hun fortsatt har kjæreste. Hun er hvertfall ikke forelsket i deg! Og når det gjelder penger: NEI, det er ikke normalt å gi kjæresten lommepenger eller betale jentetur med venninner. Det er greit å spandere middag ol. i ny og ne, men det bør gå begge veier.

Mitt råd er å komme deg ut av dette "forholdet", det gjør det ikke noe godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønner.. på en måte. :) Du må nå egentlig bare vurdere om dere i det hele og det store er rette for hverandre og om det forholdet dere har er verdt å kjempe for. Føler du at det er det, ja så kjør på! Men ikke skjem henne bort med titusener - hun er da et voksent menneske med egen inntekt. Forholdet er sikkert veldig gunstig for henne, men er det det for deg? Ang. turen hadde jeg forresten bare blitt med og latet som ingenting, gir deg jo en liten forsmak på hva du går i møte hvis dere velger å fortsette. Men som sagt synes jeg du fortjener gleden av å vræle ut at hun er kjæresten din.. :)

Du fjortjener bedre enn detta altså. Hadde det vært meg så hadde jeg vært ærlig mot sjefen (det er viktig). :kjefte:

SI det som det er, vi hadde noe pågang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her ligger hos deg, ts. Du har frivillig gått med på dette forholdet i 1 år og latt deg utnytte og bli hemmeligholdt. Kjæresten din er en bortskjemt bitch, det er det ingen tvil om. Men det er du som har gått med på dette forholdet. Du trenger ikke å ha noe å gjøre med henne, annet enn profesjonelt som en jobbkollega. Så ta deg sammen og gjør det slutt. Og hytteturen trenger du selvfølgelig ikke være med på. Gå videre i livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke orket var jeg deg, TS.

Jeg hadde snakket med henne, og sagt at det ikke blir mer sponsing med penger. Og at enten så introduseres du som kjæreste for både venner og familie, eller så blir det slutt, fordi du ikke orker å ha et slikt "forhold" lengre.

Det skurrer veldig når du skal holdes hemmelig, ingen sex, men det er greit å ha fingrene langt ned i lommeboka di. Ikke bra.

Hadde hun sex med eksen? Hadde hun det, er det ingen mening i at hun ikke skal være interessert etter et helt år med deg. Er hun derimot jomfru og vil vente til ekteskapet, så blir vel akkurat den delen litt annerledes. Men da må det jo uansett være en kommunikasjon på dette.

Slik situasjonen fremstår her, er hun ikke annet en en som utnytter deg og pengene dine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd. Ser nå at jeg må stille henne et ultimatum. Dette går ikke lenger. Jeg har egentlig ikke noe å tape lenger. Men hvordan skal jeg legge det fram? Hvis hun kommer til meg, føler jeg ikke for å måtte kjøre henne hjem etter praten hvis det går dårlig.

Det er nok over mellom oss, har mistet veldig mye følelser for henne, så er "forberedt" kan man si. Eller skal jeg ringe henne? Vil bare ha det ut av verden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt ca 80 000 kr... Mye mer enn noen middager...

Jobber med finans, finnes regler for sånt der. Men hadde aldri trodd jeg skulle finne noen der.

Hun vil ikke fortelle om meg til familien sin, moren er ikke over eksen såvidt jeg har forstått når jeg har spurt... Syns det er veldig merkelig. Hun er da voksen... Men er en kristen familie. Så vet ikke helt. Vil ikke presse henne til noe egentlig. Føler at det er hennes valg, mangel av sex og presentasjon.

Men klart det får konsekvenser for henne. Jeg henger i en tynn tråd for henne nå føler jeg.

Hør du gutten; Hun BRUKER deg. På den verste måten jeg har sett på jævlig lenge. For alt du vet er hun fortsatt sammen med han fyren og han VET om deg fordi du bruker ÅTTI tusen kroner på henne uten å blunke!

Jeg får helt vondt i hjertet av deg. Vær så snill å åpne øynene.. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring henne! Man MÅ absolutt ikke møtes for å gjøre det slutt.

Hvis hun kommer til deg, synes jeg godt at du kan kjøre henne hjem etterpå; det er ingen grunn til å bli dritsekk bare fordi man har slått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for råd. Ser nå at jeg må stille henne et ultimatum. Dette går ikke lenger. Jeg har egentlig ikke noe å tape lenger. Men hvordan skal jeg legge det fram? Hvis hun kommer til meg, føler jeg ikke for å måtte kjøre henne hjem etter praten hvis det går dårlig.

Det er nok over mellom oss, har mistet veldig mye følelser for henne, så er "forberedt" kan man si. Eller skal jeg ringe henne? Vil bare ha det ut av verden nå...

Ja, synes det er helt greit å ta det over telefon. Du trenger ikke ta spesielle hensyn overfor henne, slik som hun har behandlet deg. Men skjønner ikke at du fortsatt vil gi henne en sjanse. Hun har virkelig behandlet deg verre enn en hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... ringe henne ja... Det løser jo noen problemer men igjen skaper andre...

Det er muligens kun min mening, men jeg tror du vil ha bedre kontroll på samtalen når du møter henne ansikt til ansikt. Derimot kan du ringe når som helst uten å måtte organisere mye logistikk før og etter.

Uansett: møt henne godt forberedt. Det er mange her som har skrevet skikkelig gode råd. Noen av de kan du direkte sitere hvis du føler for det.

DU har kontrollen!!!!!!! Her er det mange som heier på deg Trojan!

Lykke til! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

# Hun ønsker ikke sex, men erstatter dette med kos. Kysser dere (da mener jeg hete kyss, ikke et lite kyss med lukket munn)? Hvor langt har dere gått seksuelt? Min teori: Hun koser for å forsikre deg om at dere er kjærester, ikke venner - selv om hun ikke har kjæreste-følelser for deg. Det samme gjelder "glad i deg"-meldinger etter at hun har avvist deg/ignorert deg på steder dere ikke kan vise dere som par. At et av de stedene er i hennes egen leilighet finner jeg veldig mistenkelig....

# Hun lar det ikke møte hennes familie eller venner, men erstatter dette med å ivre etter å treffe din familie, som sikkert er "trygge" ifht felles kjente/at noen andre skal få vite om forholdet. Jeg er enig med kommentaren over, moren kjenner nok hennes ex som hennes nåværende kjæreste (og mest sannsynlig samboer?) og da kan man jo skjønne at hun ikke ønsker at du skal treffe familien hennes.

# Jeg behøver vel ikke forklare begrepet "golddigger" til deg som jobber innen finans - men som regel må man ut med mer enn litt kos i ny og ne dersom man ønsker en mann med en tykk og åpen lommebok som sponser ens eget forbruk uten å mukke. Tjener du vesentlig mer enn henne eller ligger dere i samme lønnsjikt?

# Iom at dere begge jobber i et firma med forholds-forbud på arbeidsplassen, var jo forholdene allerede lagt godt til rette dersom hun ønsket et hemmelig forhold også utenom jobb - for tenk om en kollega skulle se dere??

# Hun forventer at du kjører henne hjem, men du må alltid slippe henne av ute av syne fra leiligheten/huset. Du har heller aldri vært hjemme hos henne. Dette er en god indikasjon på at hun ikke bor alene, og at det mest sannsynlig sitter en samboer der inne og venter på henne som ikke må vite om deg eller du om ham.

# Har du en mer ansvarsfull stilling enn henne i firmaet, eller ligger dere på samme nivå? Det er vel sannsynlig at den med høyest posisjon av dere to, også er den som ville risikere mest hvis forholdet og dermed regelbruddet blir kjent på jobb?

_______________________________

I følge det du oppgir, er ikke dette et sunt forhold og iallefall ikke noen du burde tenke på å få barn med eller gifte deg med. Men jeg skjønner at du har blitt glad i henne, og da er det greit med noen håndfaste grunner til å gjøre det slutt.

Først: Finn ut om hun allerede er etablert i et forhold. Det er lov å spionere litt på henne, du blir ikke stalker av den grunn.

1) Google henne. Mange nettverk ala LinkedIn med mye info. Sivilstatus?

2) Søk henne opp i telefonkatalogen.no - har hun flere mobilnummer? Har hun et hjemmenummer du ikke visste om? Søk henne også opp via adressen - er det en enebolig kan du se om det bor flere på samme adresse, er det en leilighet kan du se om noen i samme oppgang har samme etternavn eller om det er registrert noen med samme telefonnummer.

3) Ta en liten kjøretur bort til hennes leilighet på kveldstid når du vet hun er utenbys. Hva står det på dørklokka/postkassa? Er det lys i vinduene - kan du se om noen er hjemme? Jeg mener selvsagt ikke at du skal trykke nesa mot vinduet, men det skal ikke mye til for å se tegn på at noen andre også bor der.

4) Jeg regner ikke med at dere er venner på Facebook, siden hun er redd for at noen skal tro dere er i et forhold. Add henne, eller søk henne opp. Evt søk henne opp via venners vennelister. Hva er forholdsstausen hennes? Hva avslører veggen eller bildene hennes?

5) Spør deres felles venn(er) litt casual om hun er i et forhold eller ikke. Du behøver ikke innrømme at dere har vært kjærester i et år.

Når man er glad i noen er det ofte vanskelig å se det store bildet, og da kan det hende det hjelper med noen klare bevis for at hun ikke er den du trodde. Det du finner er ikke akkurat noe du kan konfrontere henne med uten å fremstå som en psykopat, men det vil gi deg den styrken du trenger for å gjøre det grundig slutt så fort det lar seg gjøre, for så å aldri se deg tilbake.

Inviter henne hjem til deg uten å røpe motivet ditt på forhånd. Forklar henne at du ikke setter pris på måten hun har behandlet deg på og at du ønsker å gjøre det slutt - ikke vær vag på dette området. Er du sikker på at hun allerede har kjæreste/samboer, så spør henne rett ut om det. Du må selvsagt ikke kjøre henne hjem etterpå, du kan fint bestille en taxi til henne (som hun betaler selv) eller hun kan ta bussen.

Ang spørsmålet ditt om hyttetur: Jeg regner med at du allerede har rukket å gjøre det slutt innen hytteturen - du må for all del ikke la dette rulle og gå frem til sommeren. Du har seks måneder igjen før du begynner i ny jobb, så denne hytteturen er vel ikke så viktig mtp å bygge jobbrelasjoner? Bli hjemme, eller dra på en helgetur med kompiser.

Du virker som en bra mann - håper du finner noen som setter pris på deg i fremtiden.

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj da, dette er ikke noe jeg vil kalle kjæresteforhold nei... Er vel ikke tvil om at hun utnytter deg. Da jeg ble sammen min kjære var jeg super stolt og ville vise ham frem og la mine nærmeste se hvorfor jeg falt for ham, ikke gjemme ham bort!!!

En ting jeg ikke skjønner, hvis dere jobber sammen, og du har god økonomi, burde ikke hun ha det å da??? Utrolig frekt å be deg om penger... Selv etter 10 år i et forhold kan det ikke falle meg inn å be sambo om så mye penger til jentetur e.l......

Syntes du ikke skylder henne å ta hensyn ang hvordan du vil ta praten, men ofte er det godt å kunne si ting ansikt til ansikt for å slippe misforståelser, sms'er osv i etterkant!!!

Lykke til. Som flere har nevnt tidligere, du FORTJENER så mye mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men hun bruker deg!

Det er ikke vanlig at kjærester spanderer på den måten du gjør. Hun skal på VENNINNEtur og DU skal betale? Veldig merkelig. Endel av mine kompiser tjener veldig bra og de har spandert på tur til kjæresten sin, men da har de selv vært med, kjæresteferie. Og de har heller aldri krevd det, det er forskjellen. Dump dama, finn deg heller ei dame som er sammen med deg pga deg og ikke pengene dine. Hun her er dessverre sammen med deg pga pengene dine, og ikke deg. Du fortjener mye bedre!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med denne tråden, men har ingen spesielle råd å komme med, bortsett fra råd som allerede har kommet fram.

Jeg skal ikke dømme noen, men noe virker ikke helt som det skal. Og eneste måte å finne ut av ting på er kommunikasjon. Snakk med henne som andre har rådet deg til. Du kommer til å få veldig mange svar hvis du stiller henne et ultimatum.

Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det går og det er helt sikker flere her inne, så fortelle gjerne hvordan samtalen med henne gikk.

Lykke til!

Vi menn er veldig snille, men vi kan være både naive og dumsnille. Vi fortjener bedre, og det gjør du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mann

Dama og jeg har vært sammen i ett år. Vi jobber i samme bedrift, hvor det ikke er lov å være sammen, så vi har holdt det så "hemmelig" som vi kan. Sjefen sa feks før jul at "du er jo så glad i henne, du hjelper henne" For flere kolleger er det nok ganske åpenbart.

Har presentert henne for min familie, men hun har ikke presentert meg for sin. Hun sier de ikke kommer til å like meg nå. Moren er visstnok ikke over eksen. Er også hemmelig for hennes venner, og får ikke fortelle til min venn, som er i hennes miljø (så det forstår jeg)

Men jeg blir utrolig såret av å bli holdt hemmelig. Hodet mitt verker. Det gir bare næring til min følelse av utilstrekkelighet.

Har spandert vanvittig mye. Har jo god økonomi, men føler at det er kommet til en grense. Hun skal til utlandet på venninnetur, og ba meg spandere... "Sånt gjør kjærester"

Vi har ikke hatt sex, men har koset en del, men er ikke nok for meg, etter ett år. Har aldri vært borti noe lignende kvinnfolk.

Men så til "problemet" som opptar meg mest nå.

Hyttetur med jobben neste helg. Var på en fest med jobben før jul sammen, var helt forferdelig å drive på med skuespill.. Var fast bestemt på å holde avstand (noe jeg klarte), så når hun ble fyllesyk og skulle hjem holdt jeg meg på armlengdes avstand, noe et par kollegaer bemerket.

De kalte meg håpløs, men greit, jeg tok taxi med henne, fulgte henne til døra, låste opp.. Så dro jeg hjem.

Hun ringte meg senere på natta, sa hvor glad hun var i meg. Fikk mange sms utover neste dag der det gikk igjen. Hun var så glad i meg. Møtte henne noen dager etterpå, hvorpå hun på nte gang nektet meg noe som helst kos. Helt siden oktober.. Er veldig deprimert pga det. Føler jeg mister all kontakt med henne.

Neste helg er det hyttetur med jobben. Føler absolutt ikke for å dra, sårer for mye å drive skuespill for alle andre enn min familie. Som vi på en måte og driver skuespill for, de tror alt er bra...

Hvordan skal jeg forklare henne at jeg ikke vil dra? Hun gleder seg virkelig, mens jeg gruer meg. Er ikke noe særlig å ha andre som prøver seg på henne foran øynene på en...

Er så godt som ferdig med skuespill. Gidder ikke lenger be henne over, hun får komme når hun vil, hun har avvist meg så mange ganger. Mens alt er fin fint gir hun uttrykk for. Kaller meg kjæresten sin. Jeg er veldig glad i henne, men jeg mister noe når vi ikke har annen kontakt enn jobb, og ligge på sofaen sammen foran tvn når vi er sammen. Er veldig vanskelig å få henne med ut. Faren er jo for at vi kan bli sett.

Ifjor var vi på et kjøpesenter, hvorpå hun bare forsvant da hun trodde hun så en felles venn. Har vært veldig nær å dumpe henne, men føler veldig sterkt for henne, håper at ting ordner seg til sommeren, da vi begge får nye jobber... Kan være det som er korken som holder dette igjen. Ihvertfall det jeg håper på... Så skal jeg holde ut? Ja. Noe annet er vel egentlig ikke noe alternativ?

Er du blind,og forelsket?

Hun koser seg sikkert glugg i hjel av din blindhet for det som skjer, få opp øya.

Enten er du forelsket oppover øra, slik du ikke eier fornuft eller så er su stokk dum, unnskyld at jeg sier.

Men en kvinnes beste våpen er sin list, og spill på sitt kjønn.

Hvor mange menn har gått på denne historeien her finnes det nok ikk tall på men er astronimske str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...