Gå til innhold

Barndomsvenninna mi er på Kg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ved ren tilfeldighet oppdaga jeg en bruker her inne som fanget oppmerksomheten min. Leste litt i dagboken hennes og vet 100% sikkert at hun er en barndomsvenninne av meg.

Burde jeg gjør meg til kjenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg ville satt pris på det hvis det var meg det gjaldt, i hvert fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Har hun skrevet ting som kan være flaut for henne at du vet?

Ikke flaut,men veldig såre ting. Sine innerste tanker og følelser rundt en vond opplevelse.

Tror jeg dropper å gjøre meg til kjenne..

En ting er sikkert,selv om man "gjemmer" seg bak ett nick på et forum så kan man altså bli gjenkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

La det være. La hun ha sitt fristed akkurat som deg.

Jeg har kjente her, men jeg sier ingenting. Muligens hun vet om meg. So What?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pantherinae

Jeg har oppdaget kjente her inne, og ikke sagt noe til de. Men jeg er alltid litt obs på om jeg ser at de har skrevet i mer sensitive emner, så hiver jeg meg ikke akkurat over for å lese. Holder meg ihvertfall langt unna dagbøker, og det synes jeg du burde og, ihvertfall nå når du vet.

Så går det jo litt på det at når man legger ut alle mulige detaljer i hytt og pine, så er sjansene større for å bli gjenkjent. Håper det er noe folk tenker over, før de skriver! Passer selv på at jeg ikke leverer ut for mye detaljer, og endrer heller en detalj her og der som ikke har noe å si for det store bildet, om jeg svarer på sensitive emner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget en god venninne her for et par år siden, og da sa jeg fra med en gang. Syns faktisk man skylder den andre det. Hvis dere ikke er nære nok nå til at det er naturlig ville jeg i alle fall sluttet å lese dagboken hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sagt i fra, for da ville hun kanskje miste det at hun har et sted å skrive alt hun vil. Jeg hadde sluttet å lese dagboken hennes, og fortrengt det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke å beskjed om at jeg er gjenkjent her inne.

For meg er dette et fristed som Normalfordeling sa så fint.

La henne beholde illusjonen om å være anonym her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også latt være å si ifra. Det en ikke vet, det har en ikke vondt av. Det er ingen jeg kjenner her inne, men på freak.no er det en venninne fra folkehøyskole-tida som har lagt ut litt om rusproblemer og felles bekjente. Jeg syns faktisk det er innmari kult å få vite ting som jeg aldri hadde visst ellers, og det kunne ikke falle meg inn å holde meg unna det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg ble gjennkjent av en venninne her for noen år siden og hun ga meg beskjed. Det satte jeg veldig stor pris på. Slettet da min gamle bruker og laget ny og passer nå mere på hva jeg skriver om her inne.

Jeg synes du skal gi beskjed i vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver kun ting her inne alle i livet mitt kan vite.

Så om svigermor, sønnen min eller naboen gjenkjenner meg bryr jeg meg ikke om det.

Men jeg setter pris på at de ikke sier det for da kan jeg føle

meg anonym.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble gjennkjent av en venninne her for noen år siden og hun ga meg beskjed. Det satte jeg veldig stor pris på. Slettet da min gamle bruker og laget ny og passer nå mere på hva jeg skriver om her inne.

Jeg synes du skal gi beskjed i vertfall.

jeg har kommet frem til at jeg ikke ser noen grunn til å si ifra. Vi har ikke noe kontakt lengre,kun via Fb..Og dette er nok hennes fristed og det skal hun få ha i "fred"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...