Gå til innhold

Akseptabelt?!


Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Har funnet ut av samboer har kommentert bilder av kvinner på Facebook hvor bra å pene den ser ut.. Er dette akseptabelt!? Jeg føler neg ganske tom når jeg ser dette.. Jeg ble såret tidlig i forholdet da han plutselig satt å fortalte meg om kvinnene hn hadde vært med tidligere, å angret på at han ikke ble sammen med hun den dag i dag... Fordi hun så bra ut osv.. Da brøt jeg ut i gråt å da kalte han meg barnslig... Hadde jeg gjort noe slikt mot han hadde han klikket helt! Kan jo ikke treffe kompiser på gata uten at han blir sjalu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du burde virkelig akseptere det. Det er rett å slett barnslig å ikke kunne tåle det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth

Ja, man bør kunne tåle at han sier at andre er pene, men da skal du kunne si det samme uten at han blir helt fra seg.

At han derimot sier at han angrer på at han ikke ble sammen med jenter han hadde holdt på med tidligere, synes jeg ikke er akseptabelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat som om han har vært utro eller noe, men allikevel så syns jeg det er merkelig at noen gutter har et behov for å gi komplimenter til andre jenter når de allerede er i et forhold. Hva er det de vil prøve å oppnå med det i det hele tatt, syns du har grunn til å synes at det er rart.. men uten å lage til den største krangelen.

Og meningen med å fortelle deg at han angret at han ikke ble sammen med en annen jente? Så utrolig barnslig, skjønner godt at du ble lei deg. Det virker som han prøve å få overtaket på deg, og at han vil teste grensene dine når det gjelder å kommentere andre jenter. Med andre ord; mulig han kjeder seg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at han behandler meg resoektløst her.. Hadde jeg gjort som han her hadde han blitt drittsur.. Kan jo såvidt snakke med mine kompiser.. Og hver gang jeg prøver å ta det opp at det bare svekker meg kaller han meg barnslig å at jeg er for ung for han?! Jeg er 21 han er 29.. Å det er jeg som føler meg moden i dette forholdet.. Er jeg som tar meg av nesten alt husarbeid! Får han sitter å hører på musikk å spiller Xbox hele dagen! Skal vi finne på no så er det jeg så må ordne alt.. Er så lei! Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest caramiacaramella

Jeg ville ikke reagert på at han kommenterer bildene til jenter han kjenner. Jeg kan gjerne si til gutter jeg kjenner at de var fine på det og det bildet, det er helt normalt for meg. Men det at han sa at han angrer på at han ikke ble sammen med ei han datet tidligere er ikke greit, han er jo sammen med deg! Synes også ikke det er riktig at han får lov til å kommentere pene jenter, men du får ikke lov til det. Kan du ikke bare snakke med ham om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut av samboer har kommentert bilder av kvinner på Facebook hvor bra å pene den ser ut.. Er dette akseptabelt!?

Ja. Det i seg selv er ikke nødvendigvis så farlig.

Jeg ble såret tidlig i forholdet da han plutselig satt å fortalte meg om kvinnene hn hadde vært med tidligere, å angret på at han ikke ble sammen med hun den dag i dag...

Her hadde mine varsellys blinket...

Hadde jeg gjort noe slikt mot han hadde han klikket helt! Kan jo ikke treffe kompiser på gata uten at han blir sjalu...

Dette er beyond tullete. Han er ikke en gutt jeg ville hatt mye å gjøre med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her...

Hver gang jeg prøver å ta det opp skriker han stygge ting til meg å bare sier jeg er barnslig som reagerer sånn...

Det skal også si at han var på fest hos naboen får noen måneder siden... Jeg satt inne i leiligheten våres ALENE hele kvelden mens han var hos naboene å drakk seg full... Dagen etterpå fekk jeg vite av nabo, som var min vennine at han hadde prøvd seg på henne... så hadde han sakt at han trodde det var meg, vi er jo ikke litt like engang, jeg skjønner det ikke!! men verste var jo at han ikke kom til meg med det. han beklagte seg, men virket egentlig som han ikke brydde seg så mye.... jeg var over hos naboene hele kvelden, jeg vill ikke se for meg hvordan han ahdde reagert her viss jeg var han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bekka79

Etter siste innlegg å dømme, virker ikke han akkurat som en fyr å satse på! Jeg er jo temmelig sær, så jeg hadde ikke akseptert at samboeren min hadde kommentert andres skjønnhet ovenfor meg heller jeg da. Han må gjerne mene det og diskutere det med kompiser osv. men jeg har null interresse av å vite sånt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... :/ jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger!

har prøvd å gå 2 ganger, men da får jeg bare høre at han elsker meg over alt i verden å ikke har elsket noen så mye, at viss jeg går så truer han med selvmord å begynne med dop igjen.... Jeg vet virkelig åssen jeg skal fikse dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her...

Hver gang jeg prøver å ta det opp skriker han stygge ting til meg å bare sier jeg er barnslig som reagerer sånn...

Det skal også si at han var på fest hos naboen får noen måneder siden... Jeg satt inne i leiligheten våres ALENE hele kvelden mens han var hos naboene å drakk seg full... Dagen etterpå fekk jeg vite av nabo, som var min vennine at han hadde prøvd seg på henne... så hadde han sakt at han trodde det var meg, vi er jo ikke litt like engang, jeg skjønner det ikke!! men verste var jo at han ikke kom til meg med det. han beklagte seg, men virket egentlig som han ikke brydde seg så mye.... jeg var over hos naboene hele kvelden, jeg vill ikke se for meg hvordan han ahdde reagert her viss jeg var han...

Hør, hjelper det om jeg sier at NEI det er IKKE akseptabelt? Tror du nå at du kan gå bort til ham og si at "dette er ikke akseptabelt for det sa de på KG!" Og så skal han gjøre akkurat som du vil?

Jeg personlig ville dumpet ham så fort at jeg hadde fått navnet mitt i Guinnes i det han begynte å skrike og kalle meg stygge ting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du ser jo tydeligvis selv hva som er feil i dette forholdet, likevel velger du å bli. Da sier du indirekte at slik oppførsel er greit for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så forbanna vanskelig når han truer meg den ene å det andre... jeg vill ikke være skylden i at han tar selvmord viss han faktisk gjør det! det er veldig ille...

Har funnet ut at jeg er gravid også, jeg er så forvirret og frustrert å v et ikke hvor jeg skal gjøre meg av... han vill ikke ha barnet.. men jeg vet ikke om jeg klarer å gå gjennom en abort.. hver gang jeg prøver å ta opp ting med han, så sier han at ingenting er godt nok for meg, han får meg til å føle at alt er min feil, noe det ikke er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også sammen med en som truet med å ta livet sitt om jeg slo opp. (Om enn i indirekte ordelag). Jeg gikk fra ham etter årevis med tvil, og vet du hva? Han lever fremdeles.

Du er faktisk kun ansvarlig for deg selv, og ikke for ham. Han må klare å ta ansvar for sitt eget liv, helt uavhengig av om du er i det eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...