Gå til innhold

Tar du deg nær av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde nok teke meg nær av det, ja. Men det er fordi eg sug til meg alle potensielle negative kommentarar som ein svamp, og rugar på dei i vekesvis, til eg føler meg passe jævleg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bare svart med "det hadde vi vel begge kunne tenkt oss i blant..." på en spøkefull måte. Å svare noe slemt tilbake gjør jo bare en situasjon verre, så hvorfor skulle jeg gidde det?

Synes det er unødvendig å skape drama over noe før man har forsikret seg om at det faktisk var slemt ment. Mange sier ting som kan høres verre ut enn det egentlig er i et ubetenksomt øyeblikk. Å tro at man selv ikke er god nok på grunn av en slik kommentar er en tolkning, det er ikke nødvendigvis fakta og heller ikke nødvendigvis det den andre har ment med kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke bli såret, men heller lurt på hvorfor han kommer med en sånn kommentar. De fleste vet jo at det er upassende å si slikt til kjæresten sin, eller til jenter for den saks skyld. Det er en kommentar en kan si til en kompis. Men for dama si skal man vise respekt. Det virker som han viser deg at han ikke respekterer deg så høyt, eller tester deg. Og det at han tar frem egenskaper som ung og blond... Dersom du er brunette og ikke så ung, kan man lure på om han prøver å trykke deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at typen ville sagt noe sånt, han ville vel heller sagt "jeg skulle likt å hatt deg på pulten min hver dag, blonda mi" istedet :gjeiper: Men jeg hadde ikke tatt meg nær av det dersom han skulle sagt noe sånt. Hallo, hvor er humoren i forhold blitt av? Alle mine venninner blir kjempe skuffa over kjæresten når kjæresten _tuller_ med sånne ting. Det syns jeg er unødvendig. Man skal ha det gøy og man skal kunne le uten å bli usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hvor er humoren i forhold blitt av? Man skal ha det gøy og man skal kunne le uten å bli usikker.

Alle har ikke lik humor... Det er ikke sånn at man ikke eier humor selv om man ikke deler kjærestens. To ganger har jeg blitt fortalt at jeg ikke eier humor. Det falt de ikke inn at jeg bare har ulik humor enn dem. De fleipa om muslimer og utseendet til andre folk. Absolutt ikke noe morsomt etter min smak.

Kanskje fint å prøve å finne noe som begge synes er gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det hadde jeg ikke tatt meg nær av....

Hadde bare sett på det som et latterlig utsagn produsert av en mannehjerne.

Det er bare sånn de er, menn sier mye dumt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ikke blitt fornærmet. Jeg hadde muligens bare lagt meg der selv ;)

Men en annen sak er naturligvis om slike kommentarer kom svært ofte, kombinert med at han ikke rettet komplimenter i min retning ofte nok. Om partneren har sagt fra at hun føler seg ukomfortabel med den typen humor, så bør han klare å holde det på et minimum. Men hos oss er det greit, det har vi snakket om. Så nå er det av og til jeg som peker på jenter på TV og spør om ikke hun var fin, om ikke han har kommentert andre jenter på en stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...