Gå til innhold

Hvis hun/han er utro imot deg...(moro, ikke seriøs !)


Oliwia

Anbefalte innlegg

Ei god venninne.

For da er det jo muligheter for en trekant senere. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hans beste venninne. Da hadde jeg hvertfall sluppet å ha HENNE i livet mitt mer, selv om han hadde gått med i dragsuget.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren er enige om at hvis Johnny Depp noensinne banker på døra, så er det førstemann til mølla :sjarmor:

Men med tanke på at Johnny Depp såvidt jeg vet er heterofil, hadde nok jeg vunnet.

Svaret er uansett filmstjerne :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esben Esther Pirelli Benestad, så hadde hun virkelig vært i tvil om akkurat hva som skjedde og på toppen av det hele så ville heller ingen sexolog kunne gi et definitivt svar... sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt gjelder som utroskap, gjør det ikke?

Isåfall hadde jeg jo foretrukket at hun var utro på den måten. :skratte:

Voldtekt teller selvsagt ikke som utroskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat den der klarer jeg ikke å ha det så moro med, men kan jo håpe på at vi hadde et helt dødt sexliv, og at han var utro med en prostituert med HIV, syfilis, herpes, kjønnsvorter, klamydia og gonore - og at kondomet sprakk. Forhåpentligvis ville de sterke smertene hans avsløre hva som hadde skjedd, og samtidig være en passende straff :)

Signed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt teller selvsagt ikke som utroskap

Selvfølgelig er ikke voldtekt utroskap! Utroskap er helt feil, men det er faktisk verre å tenke at den beste løsningen hadde vært om kjæresten hadde blitt voldtatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ikke voldtekt utroskap! Utroskap er helt feil, men det er faktisk verre å tenke at den beste løsningen hadde vært om kjæresten hadde blitt voldtatt!

Haha, det er slitt sjukt ja.

Selv om kjæresten er en drittsekk om en er utro. Så fortjener da ingen å bli voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på om jeg skulle kommentere at det er kynisk å ønske at kjærsten blir voldtatt heller enn at hun er utro, og nå som noen andre har reagert, gjør jeg det og. Det er i verste fall snakk om et ødelagt liv. Da vil jeg faktisk mye heller at kjæresten min skal være utro, for å bli utsatt for en voldtekt er ikke noe jeg unner min verste fiende - ikke en gang han som voldtok meg.

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...