Gå til innhold

Kjærlighet vs forelskelse


Gjest Mihi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stormforelskelse: Dette skjer i begynnelsen. Klarer ikke å konsentrere seg om noe annet en den personen. Helt gal med andre ord

Kjærlighet: En varm og trygg følelse. Når du vet at du er hakket mer enn ''glad i'' vedkommende. Vedkommende er din aller bestevenn og av og til/ofte kjenner du forelskelse i han. Ikke som ''stormforelskelsen'', men en mer roligere og tryggere forelskelse.

Dette er hva det betyr for meg og slik det var for meg. Det går sikkert ann å få stormforelskelsen samtidig som ''kjærlighet'' følelsen, men for meg så måtte stormforelskelsen roe seg ned og jeg måtte bli mer kjent før jeg gikk fra ''veldig, veldig glad i'' til ''elske''. Jeg tror alle opplever kjærlighet og forelskelse på forskjellige måter og ''tempoer''. Derfor er det ingen fasit, man må bare kjenne på sine egne følelser

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelskelse for meg er den perioden hvor han var helt perfekt. Alt jeg ville var å være i nærheten av ham.

Jeg tenkte på ham nesten hele tiden.

Kjærlighet er når hverdagene kommer, og jeg ser feilene hans, og fremdeles ønsker å være med ham.

Han er min beste venn, og selv om jeg av og til kan være veldig sint og sur på ham, vet jeg at han er den jeg vil ha allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...