Gå til innhold

Er din kjæreste/samboer/mann lat/tiltaksløs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

JA! min kjære er LAT.

Han har mye energi til å gjør ting han syns er gøy (snowboard, skating, fifa), dette blir også bare utført dersom noen kjører han til fjellet eller skateparken. Å ta buss er for slitsomt.

Men når det gjelder å finne på noe med meg, bli med på trening, hjelpe til hjemme, handle, gå ut å spise, bli med på besøk til min familie eller mine venner; nei DA finnes det ikke håp.

Noe som fører til at jeg sakte men sikkert blir gal!

(eneste som hjelper på late menn er gode venninner man kan klage til) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette forstår jeg ikke helt? Mens han altså må jobbe hele dagen og kommer hjem og er sliten og utmattet og ikke orker stort mer enn slappe av foran tv eller pc med litt mat så er du så heldig at du får være hjemme hele dagen og rydde og vaske og rengjøre og gjøre annet slikt som dere kvinner synes er så gøy. Alikevel klager du?

Det er ikke gøy når man må gjøre det hver dag, hvert år. Prøv selv å rydde opp etter andre konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør husarbeid, men er ganske tiltaksløs mtp livet og karriere og alt utenom det helt grunnleggende. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok jeg som gjør det meste av husarbeid. Begge jobber 100%. Likevel er det jeg som lager middag hver dag, vasker alltid klærne til hele familien, støvsuger, bytter på senger, alltid bader barna, bytter bleier, lager matpakker, handler all mat osv... Vi har et lettstellt rekkehus uten nevneverdig hage, så det er ikke så at han har masse å gjøre ute, eller hjemme. Han klipper vel plen hver 3 uke o.l. Men den ødelagte dusjstanga, toalettet som er løst o.l blir vel likedan i 1 år til....Er det rart jeg vurderer bli alenemor? Arg!!! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

GØY???? hvem har pokker har sagt det?

Jeg er hjemme og ufør,det jeg ikke klarer pga mye vont står og venter på meg til formen er bedre.....

Mannen min flyr rundt og hjelper alle andre. :kjefte:

So?

Er også ufør, kronisk syk, smerter som tar totalt knekken på meg.

Likevel tar jeg det som en selvfølge å rydde hjemme og ikke kreve at han skal gjøre det.

Fire litt på kravene, veit du. Alt må ikke være skinnende rent til enhver tid.

At han hjelper andre er vel fordi han ønsker litt fritid, ikke bare jobbe hele dagen og hjelpe deg hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat og lat, ja litt, men når det gjelder ting han er interessert i er han ikke lat. Han har hobbyer (som riktignok kan utføres behagelig sittende), han jobber fullt og tar master ved siden av, men han ser ikke husarbeid (vi bor i leilighet og har absolutt ingenting å stelle med utenfor huset, og vi leier, så det er veldig begrenset hva som er av innendørs vedlikehold. Han er kjappere enn meg til å skru opp møbler, men det skjer jo tross alt ikke ofte) og har ikke så mye fantasi til å finne på ting vi kan gjøre sammen utenom å se film og prate. Stort sett plager det meg ikke, men i perioder tenker jeg at jeg har funnet meg feil mann. Han har definitivt mange gode egenskaper, men kan glemme at han bor sammen med noen... også skjønner han ikke hvorfor jeg ikke tar initiativ til sex lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...