Gå til innhold

Til dere som er registrerte......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde dilla på en sang av Basement Jaxx som heter Raindrops da jeg ville bytte brukernavn. Så da ble det Raindrops.

offtopic men går det ann å bytte brukernavn her?? vil veldig gjerne gjøre dette da jeg føler at jeg ikke er så anonym her som jeg ønsker med nåværende brukernavn...

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

offtopic men går det ann å bytte brukernavn her?? vil veldig gjerne gjøre dette da jeg føler at jeg ikke er så anonym her som jeg ønsker med nåværende brukernavn...

Bare send pm til en administrator (kanskje moderator også kan gjøre det, er ikke sikker) så fikser de det så sant brukernavnet du ønsker er ledig :)

Skrevet

Fordi jeg skrev skrev et par gjesteinnlegg og det irriterte meg at jeg til stadighet måtte presentere hvilket kjønn jeg var i diskusjoner hvor hovedtrekket var et skille mellom de mannlige og de kvinnelige debatantene. Derfor, Hankjønn, som jeg er.

Skrevet

Ei klassevenninne på barneskolen starta å kalle meg KaDust da jeg var 7. Det har hengt over meg siden. :fnise:

Skrevet

Må bare innømme at jeg er blond både på innsiden og utsiden.;)

Pluss at flere av mine venner og familie kaller meg for blondie.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg ønsket egentlig et annet brukernavn, men det var opptatt. Vred hjernen min for å komme på noe som skiller seg litt ut, og landet på noe av Jimi Hendrix, som er en gitarist jeg er stor fan av. Låta "Purple Haze" betyr noe spesielt for meg, så derfor ble det det. Det er også Jimi the Guitarman i avataren min :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Fordi jeg elsker gode, tjukke raggsokker :hjerte:

Skrevet

Jeg stjal faktisk mitt fra en bekjent. Nå må det sies at hun ikke er norsk og nok aldri kommer til å finne ut at navnet hennes ble stjålet. Hvorfor? Jeg ønsket rett og slett et navn som overhodet ikke hadde noen forbindelse til meg personlig. Og hva kan da være bedre enn å bruke en annen persons navn.

Skrevet

Chiyo er mitt favoritt japanske navn. Og karakteren i en av mine favoritt bøker (Memoirs of a Geisha) også en veldig søt anime figur i Azumanga Daioh.

Men det var en slik tråd for litt siden hvis du ikke har fått det med deg TS.

Skrevet

Fordi jeg synes Belle er et skikkelig fint navn, men som dessverre ikke funker på norsk (da med tanke på kommende avkom).

Dessuten snakker jeg fransk, og synes selve ordet, hvordan det blir uttalt og hvordan det høres ut er nydelig. For meg er det liksom et ord som er veldig fransk. :fnise:

(Enda en grunn er at jeg er veldig fan av Disney, og de har en heltinne som heter det.)

Skrevet

Wonders passet godt, fant det på amerikansk forum. Jeg lurer på masse masse ting jeg...

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet (endret)

.

Endret av ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

fordi jeg pleier å avvise alle autoriteter og tradisjoner

Skrevet

Wonders passet godt, fant det på amerikansk forum. Jeg lurer på masse masse ting jeg...

Jeg tenker ikke på wonders i den betydningen når jeg leser nicket ditt. Jeg tenker på wonders som i wonderful, "the world is full of wonders". Hehe :P

Skrevet

Tabris er demonen for Fri Vilje i Sagaen om Isfolket. Det var vel over ti år siden jeg falt for det navnet, og det har blitt hengende ved meg. Samboer kaller meg noen ganger for "Tab" også. :fnise:

Skrevet

Født i skorpionens tegn - med en liten feminin twist i nicket :)

Skrevet (endret)

Har svart på det ymse ganger før, men en god ting kan jo ikke sies for ofte... :fnise: .

Dette var det første forumet jeg registrerte meg på noensinne og jeg var litt usikker på kjørereglene mhp. navn. Derfor endte jeg med å velge noe som kunne høres ut som et kvinnenavn uten egentlig å være det. (Finnes det noen ekte Cata'er der ute, så får dere unnskylde meg...)

Dessuten ville jeg ha noe som var kort, i tilfelle jeg måtte skrive det noen steder *lat*

Endret av Cata
Skrevet

Den gang jeg registrerte meg lå "brukernavn" inne i brukernavn-feltet, og da tenkte jeg at det var lettvint bare å måtte fylle inn passordet :nigo: Dessuten er det helt anonymt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...